Embraer News

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η Embraer διακόπτει για τρία χρόνια την ανάπτυξη του E175-E2 και αναμένει EIS περίπου το 2027-28.
Είδηση που πέρασε απαρατήρητη μέσα στην αναμπουμπούλα.


Περισσότερα για τους λόγους εδώ.
 
Η Embraer βλέποντας το χάος της Boeing και το backlog της Airbus σκέφτεται την ανάπτυξη ενός αεροσκάφους μεγαλύτερο από τα E2-jets ώστε να γεμίσει το κενό. Προφανώς πρόκειται για μεγαλόπνοο πλάνο (ακόμη στα χαρτιά), αφού το αεροσκάφος μέχρι να βγει στην αγορά θα περάσει 10ετία+ και με αμφίβολα αποτελέσματα (να θυμηθούμε τη Bombardier που πούλησε τα CSeries για να γίνουν 220 έναντι 1 δολλαρίου).
 
Και λοιπόν; Παρά να τρώω την αναμασημένη τροφή της Airbus και Boeing σαν το μηρυκαστικό, χίλιες φορές καλύτερα να τολμήσει μια Embraer το καινούριο. Καλύτερα να προσπαθήσεις και να αποτύχεις παρά να ανακυκλώνεις το παλιό, φθαρμένο και εν μέρει βλαβερό (αν δεν προσαρμοστεί στη σημερινή πραγματικότητα). Όπως όλα δείχνουν, και δέχομαι διαφορετικές απόψεις, όσοι ακολουθούν την "πεπατημένη" σήμερα δεν έχουν και ιδιαίτερη επιτυχία.
 
Ότι θα αφήσει τον γάμο να πάει για πουρνάρια :stupid:
Εδώ δεν έχει σταθεροποιηθεί η βασική της αγορά, θα πάει και σε άλλες;

Με ανοιχτά θέματα λόγο scope clause για τα μικρότερα αεροσκάφη, θέματα με GTF, logistics, κλπ, κλπ. Αυτό που θέλει η αγορά από την embraer είναι να βάλει σε τάξη την υπάρχουσα πρόταση, όχι να έρθει με νέα.

Ο ρόλος της embraer στην αγορά που παίζει μπάλα είναι πολύ σημαντικός και για τα επόμενα 15-20 χρόνια αυτό δεν φαίνεται ότι θα αλλάξει.

Στα μεγαλύτερης χωρητικότητας αεροσκάφη έχει ένα κάποιο overlap με το A220 αλλά προς τα πάνω, που δεν ενδιαφέρει πολύ για της ώρα τους operators και αυτό είναι όλο.

Τα CRJs είναι εκτός παραγωγής και από την μέση προς το τέλος της επιχειρησιακής τους «ζωής»
Τα DH4 το ίδιο, αν και δεν είναι ακριβώς συγκρίσιμα.
Τα ATR καλά, να είχαμε, να λέγαμε.
Τα ακόμα μικρότερα έχουν εξαφανιστεί.

οπότε το πεδίο είναι σχετικά καθαρό εκεί. Συν το γεγονός ότι υπάρχουν και πελάτες που έχουν E1 που πρέπει να τους μπαλαμουτιάσει να μην πάνε την airbus για το A220.

Συν, ότι η ανακοίνωση λίγο ή πολύ είναι ότι η embraer αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά…

Επίσης υπάρχει και ένα propeller που υποτίθεται ότι θα λάνσαραν κάποια στιγμή που δεν έχουμε ακούσει κάτι.
 
Έχεις κάποιο δίκαιο Nick7488. Η τελευταία πρόταση με το Ε2 είχε αρχικά μάλλον αρκετά καλή αποδοχή στην αγορά, όμως όπως όλοι οι άλλοι κατασκευαστές τα πρόσφατα γεγονότα την ανάγκασαν μάλλον να "μαζευτεί" και να εξετάσει εναλλακτικές. Μία από αυτές προφανώς είναι η επέκταση σε μεγαλύτερα αεροσκάφη. Γνώση και εμπειρία έχουν, μια αγορά αρκετά μεγάλη σε ισπανόφωνους και πορτογαλόφωνους πληθυσμούς, διεκδικούν και αυτοί το μερίδιό τους.

Προσωπική μου αίσθηση είναι ότι έχουν δυσκολίες διείσδυσης στην Ευρώπη. Δεν ξέρω σε ποιο βαθμό είναι επιθυμητή και εφικτή η απελευθέρωση των ουρανών στην Ευρώπη και παγκόσμια. Μάλλον και στην απελευθέρωση πρέπει να υπάρχουν κάποια όρια, ειδικά αν περιλαμβάνονται ζητήματα ασφάλειας.

Τα CRJs είναι εκτός παραγωγής και από την μέση προς το τέλος της επιχειρησιακής τους «ζωής»
Τα DH4 το ίδιο, αν και δεν είναι ακριβώς συγκρίσιμα.
Τα ATR καλά, να είχαμε, να λέγαμε.
Τα ακόμα μικρότερα έχουν εξαφανιστεί.

Αυτό στην πραγματικότητα σύμφωνα με την αντίληψή μου συνηγορεί στο να προχωρήσει το προϊόν της. Εφόσον έχουν βγει "εκτός" τόσοι άλλοι κατασκευαστές, μπορεί να διατηρήσει το βασικό της προϊόν σχεδιάζοντας παράλληλα το μέλλον της. Δεν είναι ανάγκη να γίνει Airbus στη θέση της Airbus, απλά να προνοεί και να κάνει σχέδια. Το αν θα πετύχουν κανείς δεν το ξέρει. Για να επιβιώσει πάντως, όπως και όλοι οι άλλοι κατασκευαστές, θα χρειαστεί ένα γενικό πρόγραμμα. Διαφορετικά μπορεί να "παραιτηθεί". Θα ήταν κρίμα. Έχω πετάξει πολλές διαδρομές εντός Ευρώπης με τα E190 και E195, και ήταν πολύ καλά για πτήσεις μέχρι 2-3 ώρες. Λίγο στενά μεν, αλλά γι' αυτό ίσως - λέω ίσως - είναι καιρός να μεγαλώσει.

Συμφωνώ επίσης ότι το άρθρο-ανακοίνωση είναι κάπως ασαφές και αφήνει ερωτηματικά. Γενικά οι διευθύνσεις πολλών επιχειρήσεων έχουν γίνει πιο προσεκτικές στις ανακοινώσεις τους, για να μην υποσχεθούν κάτι που τελικά δεν γίνει και βρεθούν κατηγορούμενοι. Από την άλλη λείπει μια σαφής, ενιαία κατευθυντήρια γραμμή από τους ανθρώπους του κλάδου. Ακόμη και να βρεθεί αυτή, θα υπάρξουν διαφωνίες και ανάγκη για διορθώσεις καθώς είναι ένα έργο εν εξελίξει. Γι΄αυτό πρέπει να υπάρχει πάντα το λεγόμενο plan B.

Για το propeller αν θυμάμαι καλά έχουν εγκαταλειφθεί τα σχέδια. Δεν είμαι βέβαιος αν είχε βγει επίσημη ανακοίνωση και αν επικοινωνούν στη δημοσιότητα κάθε λεπτομέρεια σχετικά με αυτό. Γεγονός είναι ότι το κυρίως προϊόν τους στο εμπορικό κομμάτι είναι jet αεροσκάφη.
 
Σύμφωνα πάντα με το άρθρο, το E2 θα προσφέρει την δυνατότητα auto-takeoff με αναβαθμισμένο software.
Παρά το γεγονός ότι η airbus ξεκίνησε αρκετά χρόνια πριν την ανάπτυξη αντίστοιχου software, τελικά η Embraer πέρασε μπροστά και το προσφέρει πρώτη.

 
Top