Θα πρεπει να σταματησει η κλαψα και η ζητιανια πιστευω. Ο Ομιλος απο οτι ακουγεται, εχει τεραστια ανοιγματα στην Χαλκιδικη ( ξενοδοχεια κλπ), και εχει αρχισει επαναδιαπραγματευσεις με προμηθευτες και χρημτοδοτες, και ειναι το σωστο βημα. Επειδη ο Ομιλος ηταν και ο μονος πελατης της αεροπορικης, ειναι δυσκολο να ξεχωρισεις την αεροπορικη και να δωσεις χρηματα που και δεν φτανουν και θα ειναι χαμενα. Εκεινο με το οποιο απορω ειναι οτι ο τοπικος παραγοντας θα ερεπε να εχει παιξει ρολο. Ο Ομιλος πηγαινε καλα πριν τον ιο, και οι τοπικοι παραγοντες θα πρεπει να εμπλακουν και να βοηθησουν. Υπαρχουν τοπικοι παραγοντες με χρημα, που εχουν ωφεληθει, και θα ωφεληθουν στο μελλον αν πανε καλα. Θα πρεπει κατα την γνωμη μου να δωσουν παρων, δεν ξερω πως θα γινει αυτο αλλα λεφτα υπαρχουν στην Μακεδονια και στην Θεσσαλονικη ειδικοτερα, πολλα λεφτα. Εκτος και αν οι ιδιοκτητες δεν θελουν αλλους στα ποδια τους. Μπορουν στην Θεσσαλονικη να σωσουν τον Ομιλο γιατι εχει προσφερει πολλα στην τοπικη οικονομια, και τωρα θα πρεπει να βγουν μπροστα για τιο δικο τους το συμφερον. Αν αυτοι δεν βαλουν πλατη, δεν νομιζω οτι θα δουν χρησιμη βοηθεια απο την Κεντρικη Κυβερνηση. Καλο το ποδοσφαιρο, αλλα λιγες οι δουλειες που προσφερει, λιγοτερο "ΠΑΟΚ" λοιπον και περισσοτερο Θεσσαλονικη και Χαλκιδικη ισως??? Και κατι αλλο, οταν θελεις βοηθεια απο Κυβερνησεις ( Εληνικη και Ευρωπη), η πειρα λεει οτι δεν ειναι ξυπνιο να τους κατηγορεις επισημα σε εφημεριδες συνεντευξεις και μεσα κοινωνικης δικτυωσης. Ευχομαι να πανε καλα και να συνεχισουν την καλη πορεια που ειχαν πριν τον ιο.