ΕΛΛΑΔΑ - ΑΜΕΡΙΚΗ-Η' ΑΓΓΛΙΑ???

  • Thread starter Thread starter Petros_Olympic
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
@ 121.5
Καταρχας οταν λες γραφουμε εννοεις οτι τα δινουμε θεωρητικα αυτα τα μαθηματα?Επισης FAA Commercial τι σημαινει ακριβως?Ποια ειναι η διαφορα αναμεσα σε Single and Multi Engine Land και Instrument and multi engine?Επισης τι σημαινει converion course σε ένα FTO?Να υποθεσω οτι το MCC οπως το μεταφραζω ειναι συνεργασια ολου του πληρωματος αλλα σε simulator ισως?Αυτες οι λιγες ερωτησεις ευχαριστω... :great:
 
Κύριοι καλησπέρα σας.Με λένε Δημήτρη και είμαι 18 ετών.Με τη διαδικασία των πανελληνίων πέρασα στη σχολή ικάρων(ιπτάμενος) κάνοντας το μεγάλο μου όνειρο πραγματικότητα.Δυστυχώς κόπηκα εξαιτίας κάποιων υγειονομικών εξετάσεων 1 μήνα μετά την εισαγωγή μου στη σχολή.Παρόλη την απογοήτευση μου δεν υπαρχει περίπτωση να εγκαταλειψω το όνειρο της πτήσης.Δεδουμένου ότι αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σ'ένα ΑΕΙ πληροφορικής και βρίσκομαι στο 2 έτος θα ήθελα να σας κάνω ορισμένες ερωτήσεις.
1)Ποιά είναι τα πτυχία που πρέπει να πάρει κάποιος για εργαστεί σε αρομεταφορές (της Ολυμπιακής ας πούμε...)??
2)Πού συμφέρει να παρει κάποιος αυτα τα πτυχια(λέσχες, ΣΕΧΟΑ, κλπ)???(ζω στην Αθήνα!!)
3)πόσο είναι το κόστος των πτυχίων ??(μέχρι κάποιος να φτασει στο βαθμό του συγκεβερνήτη σε 737 Α-300 κτλ)
4)ποία είναι η καταλληλη ηλικία για να ξεκινήσω την εκπαίδευση??
5)πόσα περίπου χρόνια θα μου πάρει να ξεκινήσω να εργάζομαι?? (αν όλα πανε καλά...!!)
Γνωρίζω ότι οι ερωτήσεις μου φαίνονται αρκετά βαρετές για καποια ''ψημένα'' μέλη του φόρουμ όμως είμαι παντέλώς απληροφόρητος στο χώρο της πολιτικής αεροπορίας και συνεπώς θα εκτιμουσα απεριόριστα την οποιαδήποτε πληροφορία σας.Στόχος μου είναι να γίνω πλήρωμα μεγάλου αεροσκάφους(737, Α-300 κτλ).Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Έχω βάλει το λινκ στα αγαπημένα για να το ρίχνω κάθε φορά :mrgreen:
Μπορούμε να το βάλουμε ίσως σαν sticky, έτσι ώστε να μη ρωτάει το κάθε νέο μέλος για σχολές και πτυχία (αφού το διορθώσετε ως προς την πληρότητα και την εγγυρότητα).
Από την άλλη πάλι, ίσως και να μη χρειάζεται...
Φίλε Δημήτρη, δες σε αυτό το λινκ
 
Για σε ολα τα παιδια στο club :)

Με λενε Γιωργο, ειμαι 14 χρονον και θα ηθελα να ασχοληθω με το ονειρο μου δηλαδη πιλοτος!Σκευτομαι την πολιτικη αεροπορια αναγαστηκα αφου η 0,75 μυωπια στο ενα ματι δεν βοηθαει για ικαρον :wall: αλλα τι να κανουμε?Θα ηθελα να μου πειτε που βολευει να παω για τισ σπουδες (εχω αμερικανικη ιπικοτητα και συγγενησ στην Ν Υ)?Ολο αυτο μεχρι να βρω με το καλο δουλια ποσο θα κοστισει?Πανννελινιεσ ποσα μορια πρεπει να γραψω?

Απαντηστε pleazzzzzzzz στισ ερωτησης μου και αμα γινετε δωστε μου παραπανω πληροφοριες σχετηκα με το θεμα των πανελληνιων, δηλαδη δημογραφικο, μορια κ.α

Ευχαριστο!
 
Για να μην μείνεις με το παράπονο ότι ενδεχομένως δεν θα σου απαντάει κανείς , ως μεγαλύτερος σε συμβουλεύω να πας Αμερική ακριβώς για τους λόγους που αναφέρεις, πιστεύοντας ότι τα Αγγλικά σου δεν είναι ίδια με τα ελληνικά σου. Στην οποιαδήποτε όμως περίπτωση εναλλακτικής επιλογής χώρας, βασική προϋπόθεση είναι ότι θα πρρέπει να προσπαθήσεις πολύ όπου κι αν πας, επειδή έχεις το χρόνο να βελτιωθείς για να επιτύχεις, όχι μόνο στη γλώσσα αλλά και στα υπόλοιπα απαιτούμενα μαθήματα ,διότι ευτυχώς είσαι πολύ μικρός/νέος ακόμα για να προετοιμαστείς σωστά.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα που ρωτάς θα βρεις όλες τις απαντήσεις αν διαβάσεις όλα τα σχετικά links στο φόρουμ.
 
Καλησπερα παιδια
Για να ηρεμησουμε τα πνευματα προσωπικα εχω μιλησει με Αμερικη - Αγγλια ολες τις σχολες στην Ελλαδα και στην Αυστραλια που ειναι και η καταγωγη μου.Οσο αφορα που? οικονομικα τα ιδια χρηματα περιπου ζητανε ολες οι σχολες στην Ελλαδα ειναι μικρες οι διαφορες απο 0 εως ATPLfrozen και γυρω στις 250 ωρες.Στην Αμερικη για το ATPL FAA οχι JAR ειναι περιπου 7000 ευρω φτηνοτερα στην Αγγλια για JAR ειναι σε γνωστες σχολες γυρω στα 75000 ευρω και στην πατριδα μας κυμενονται απο 55000 ευρω εως 75000,αυτα ειναι χωρις type rayting τωρα επειδη δεν ειμαι στο χωρο και ψαχνω και εγω την πορεια μου δεν ξερω τι γινεται ακριβως απλα νομιζω οτι το JAR ATPL frozen ειναι το ιδιο πτυχιο οπου και να το βγαλεις ειτε Ελλαδα ειτε εξωτερικο,τωρα τι κοιτανε οι εταιριες δεν ξερω αν παιζει ρολο που το βγαζεις το πτυχιο.Το μονο που πιστευω οτι κοιτανε ειναι το medical,το πτυχιο και πιο πολυ τις ωρες πτησεις και το type rayting.Πιστευω εγω οτι οσα χρηματα μπορεις να γλυτωσεις σε ταξιδια διαμονη κ.τ.λ. τοσο περισσοτερες ωρες μπορεις να βαλεις στον αερα. :D :D
 
Top