Elite Airlines

Κανεις δεν κανει τιποτα για πλακα με τα λεφτα.Το θεμα ειναι οτι δεν κανουν κινησεις για να χασουν λεφτα.Ακριβως γι'αυτο το λογο αποκλειεται ξαφνικα να πετανε Λος Αντζελες και Τοροντο.Αντιθετως το να κανουν πτησεις για το χατζ π.χ. μια χαρα τους συμφερει...Οσο για το αν η εταιρεια ειναι charter η οχι ας περιμενουμε τις πτησεις να το αποδειξουν.

Θεωρω οτι ο,τι και να λεμε για την εταιρεια οσο δεν υπαρχει κατι νεωτερο ειναι δωρον αδωρο...
Το προβλημα στην Ελλαδα δυστυχως ειναι οτι μαλλον οι αεροπορικες εταιρειες ανοιγουν οπως ακριβως τα περιπτερα...και αυτο απλα οχι γιατι εγω τα ξερω ολα καλυτερα οπως υποστηριζουν καποιοι εδω μεσα, αλλα γιατι αυτο μας εχει διδαξει η πειρα και ο χρονος...
 
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους!

Παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον τη συζήτηση για την περίπτωση της Elite και για να είμαι ειλικρινής δεν είχα εξαρχής σκοπό να απαντήσω αλλά η κακοήθεια κάποιων κατά τα άλλα σεβαστών συνομιλητών έχει ξεφύγει οπότε δε μπόρεσα να αντισταθώ...
Η ελληνική αεροπορία έχει μείνει τόσο πίσω γιατί εμείς οι ίδιοι τη σαμποτάρουμε...είτε λόγω πολιτικών συμφερόντων (βλ. ΥΠΑ) είτε λόγω κουτοπονηριάς/κουτσομπολιού (βλ. την εν λόγω συζήτηση). Ας ανοίξουμε επιτέλους τους ορίζοντες του μυαλού μας κι ας δείξουμε την πρέπουσα εμπιστοσύνη σε νέα εγχειρήματα όπως αυτό της Elite Airlines το οποίο ξεκίνησε με όρεξη, όραμα και οργάνωση. Μικροκαθυστερήσεις σίγουρα υπάρχουν, αεροπορική εταιρεία στήνουν κι όχι μπακάλικο. Συμφωνώ απόλυτα πως υπήρξαν εταιρείες με μοναδικό στόχο και αυτοσκοπό μια γερή μπάζα αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Υπήρξαν εταιρείες που αν είχαν γεννηθεί σε κάποια άλλη χώρα ίσως να είχαν διαπρέψει. Κάποιος συνομιλητής διερωτήθηκε κάποιους μήνες πριν τι απέγιναν η Apollo και η Venus...
Αγαπητέ φίλε, ο συγχωρεμένος ο Χατζής δημιούργησε με μεγάλο μεράκι την Apollo αφότου πούλησε το μερίδιο που είχε στο ταξιδιωτικό γραφείο Apollo Resor, στο συνέταιρό του κ. Κωστούλα. Είχε μάλιστα ποντάρει στο ότι ένα μεγάλο ποσοστό επιβατών των Α300-Β4 της εταιρείας θα προερχόταν από συνεργασίες με το προαναφερθέν ταξιδιωτικό γραφείο καθώς αυτό είχε συμφωνηθεί έστω και άτυπα. Διαφορετικά, θα είχε επιλέξει ένα πολύ πιο ευέλικτο τύπο αεροσκάφους. Δεν είχε υπολογίσει βεβαίως πως ο πρώην συνέταιρός του θα δημιουργούσε τη δική του αεροπορική εταιρεία, ονόματι Nova Air, και θα διοχέτευε εκεί όλο το πελατολόγιο...Δεν τίθεται λοιπόν θέμα κακομεταχείρισης ή γερής μπάζας. Το αντίθετο μάλιστα...έγιναν προσπάθειες για να απορροφηθούν από άλλα δρομολόγια τα αεροσκάφη της εταιρείας.
Όσον αφορά τη Venus Airlines του κ. Καραμπάτη, όποιος έζησε τα πράγματα εκ των έσω και είναι σε θέση να κρίνει αντικειμενικά και αμερόληπτα γνωρίζει πολύ καλά ποια συμφέροντα και γιατί κατασπάραξαν μια εταιρεία που είχε όλες τις προοπτικές να αποτελέσει διαφήμιση για την ελληνική αεροπορία, πράγμα που ήδη είχε καταφέρει στο μέγιστο δυνατό βαθμό τα λίγα χρόνια που την άφησαν να ζήσει.
Λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα ανωτέρω, σοφότερο θα ήταν από εδώ και πέρα να μην τρώμε τις σάρκες μας και να αφήσουμε επιτέλους χώρο και χρόνο για δημιουργία και νέα δεδομένα στο μίζερο μικρόκοσμό μας.

Φιλικά
 
Πρωτα καλως ηρθες στην παρεα. Δευτερον. τι περιμενεις απο σχολια για ενα προτζεκ το οποιο απο το καλοκαιρι εχει μεινει στο επιπεδο ιστοσελιδας υπο κατασκευη!?!? Δε νομιζω οτι υπαρχει ενα ατομο εδω που να μην ευχεται να δει πιο πολλες ελληνικες εταιρειες να πετανε! Αλλα οταν τοσους μηνες βασιλευει στασιμοτητα, λογικο ειναι καπου να αρχιζουνε σχολια και ειρωνειες.. Ασε τι εγινε παλια. Το θεμα εινα τι γινεται σημερα. Και εγω θα μπορουσα να στησω μια ιστοσελιδα με το ονομα Κωλοπετινιτσα Airlines.. Εαν προχωρουσα το προτζεκτ καλως, δε θα ελεγε κανεις τιποτε. Αλλιως..

Απο την αλλη.. Νομιζεις οτι ειμασχτε εδω οι μονοι που κανουμε σχολια? Η οτι ειμαστε προκατηλειμενοι με καθε τι καινουργιο? Απλα.. ειμαστε Ελληνες και.. σκαμε οταν κατι δεν γινεται γρηγορα.. (αναρωτηθηκατε ποτε εσεις οι οδηγοι ποσες φορες την ημερα κορναρετε ανουσια??? Γιατι ο μπροστινος αργησε 5" για να ξεκινησει? Και συ ρωτας γιατι "κορναρουμε" εδω ετσι? ;) :mrgreen:


Αντε βοηθεια μας και ηρεμησε, εδω δεν εξυπηρετουμε τα συμφεροντα κανενος αλλου εκτος απο τα δικα μας.. ;) Οποτε γιαυτο εχουμε και τον πλουραλισμο αποψεων, φαινομενο συνηθες στις δημοκρατιες.. ;)
 
catch me if you can και λοιποί που ενδιαφέρεστε για το πόστ του, συνεχίζω την κουβέντα εδώ
viewtopic.php?f=6&t=5402
για να μην εμποδίζουμε το φόρουμ της Elite.

catch me if you can ....τρώς κάρφωμα δυστυχώς, γι'αυτό κόπιασε στο άλλο τόπικ.
 
Αγαπητοι μου φίλοι,
Δυστοιχως και η ELITE ειναι μια εταιρεια που θα ακολουθήσει την πορεια ολων των αλλων Ελληνικών εταιρειών. π.χ. Venus, Alexandair ................κλπ. Οσα χρηματα και να επενδυσουν οι Σαουδάραβες τα Ελληνικά καθαρόαιμα λαμόγια που διοικησαν και τις προαναφερόμενες εταιρειες θα κλεισουν και αυτή. Οσο κυκλοφορουν ακόμα αυτα τα λαμογια μεσα στις εταιρειες και λοιποί του αυτού συναφιου τοτε η Ελλαδα θα ειναι ουραγος για πολλα χρονια ακομα στο Aviation. Εχετε δει καποιο σωβαρο επιχειρηματια να επενδύσει στην Αεροπορία ?. Παραδειγμα "GALAXY". Ποιοι την κλεισανε ? Εαν δεν ξερετε ειναι οι κυριοι που εκλεισαν και τις προαναφερόμενες εταιρειες.
Φιλικα
sergey
 
Αυτοί οι πανταχού παρόντες "κύριοι" πια, νιώθω να με κυνηγάνε στους εφιάλτες μου. Με το καιρό καλλιεργηθηκε η twilight zone στο μικρόκοσμό μου. Εκλιπαρώ λοιπόν εσέ, να τους δώσεις σάρκα και όνομα, αφ' ενός για να με φέρεις κοντά στο salvation μου, αφ' ετέρου για να φτάσουμε εσχάτως στο επίπεδο της συζήτησης, και όχι των πυροτεχνημάτων. Αν δηλαδή θέλουμε να είμαστε σωβαροί, σωστά μεσιέ Σέργκεϊ;
 
Συμφωνα με το Ch-aviation( δεν γνωριζω ποσο αξιοπιστo ειναι αυτο το site αλλα φαινεται αρκετα οργανωμενο) δινει τις εξης νεοτερες info για την Elite:


29.03.2008 - Elite Airlines (Athens) will reportedly launch longhaul services from Athens to destinations such as Los Angeles and Toronto Pearson with three ex-United Airlines (UA/Chicago) B747-400s.

ενω στον στολο δειχνει και το πρωτο αεροσκαφος:

C/N MSN last update model registration remarks former airline former reg. delivered to
919 25395 NEW B747-422 N185UA Stored at Pusan (PUS) United Airlines United Airlines

(http://www.ch-aviation.ch/airlinepage.php?code1=ELI)
 
Τα 3 Β747-400 πρόκειται να είναι τα εξής:
N185UA, c/n 25395, Parked at PUS, 44792 hours, 5491 cycles
N192UA, c/n 26881, Parked at ICN, 43295 hours, 5227 cycles
N106UA, c/n 26474, Parked at ICN, 38616 hours, 4631 cycles
 
Hunting a Shadow":34ao95d9 said:
Αυτοί οι πανταχού παρόντες "κύριοι" πια, νιώθω να με κυνηγάνε στους εφιάλτες μου. Με το καιρό καλλιεργηθηκε η twilight zone στο μικρόκοσμό μου. Εκλιπαρώ λοιπόν εσέ, να τους δώσεις σάρκα και όνομα, αφ' ενός για να με φέρεις κοντά στο salvation μου, αφ' ετέρου για να φτάσουμε εσχάτως στο επίπεδο της συζήτησης, και όχι των πυροτεχνημάτων. Αν δηλαδή θέλουμε να είμαστε σωβαροί, σωστά μεσιέ Σέργκεϊ;

Γιατι το λες αυτό???
 
Top