Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

  • Thread starter Thread starter lefteris17
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το υλικό κύριοι και κυρίες συνυποψήφιοι/ες είναι βοηθητικό στο βαθμό που μπορεί να είναι τέτοιο, δεδομένου ότι είναι ενδεικτικό,κάτι που τόνισα πολλές φορές.
Θα φτιάξω ένα καλό πακέτο με πολλές σελίδες και θα σας το στέλνω δωρεάν,δε θέλω κόσμο παραπονεμένο... :twisted: Βέβαια προσωπικά έκανα μια κίνηση,ίσως και κάποιοι άλλοι μπορούν να διαθέσουν κάποιο υλικό,τι όχι; :mrgreen:
Παράκληση αν μπορείτε ας στείλει κάποιος το υλικό και στον jameson 33 ,όπως και στον gggg.Ολόκληρη εγγραφή κάνανε όταν διάβασαν για δωρεάν υλικό,κρίμα είναι να πάει στράφι.
Κι επειδή αρκετά με το τρολλάρισμα το σταματάω εδώ.Το φόρουμ είναι σοβαρό και καλά που υπάρχει.
Καλή συνέχεια :)
 
Jim88 προσωπικά κάνω πλάκα και ίσως ειμαι καυστική, χωρίς λόγο. . Το υλικό μεμονωμένα πάντως θα είναι καλο για εξάσκηση, ναι. Όμως η φύση των θεμάτων δε ξέρω αν θα περιλαμβάνει μαθηματικες ή γεωμετρικές προόδους εξ ου και το σχόλιο. Κάποιος όμως πρέπει να σου αναγνωρισει ότι είσαι ο μοναδικός εδω πέρα που μοιράζεται υλικό και μάλιστα δωρεάν, απο τα τόσα μέλη μονο εσύ προσφέρθηκες, οποτε μπράβο σου και μόνο που κάθεσαι να ασχοληθείς με τους υπόλοιπους.
 
Αν θέλετε σημειώσεις έχω περίπου 300 σελίδες σκαναρισμένες από ένα φίλο μου που ήταν να δώσει αλλά βγήκε εκτός όριοu ηλικίας.

**Είναι επί πληρωμή (μέσω paypal) και όχι τσάμπα.

Με εκτίμηση,
BT
 
Παιδιά καλημέρα,

Γνωρίζει κανείς πότε περίπου θα ανακοινώσει το ΑΣΕΠ αναλυτικό πρόγραμμα? Λογικά θα είμαστε χωρισμένοι αλφαβητικά σε τμήματα, έτσι δεν είναι? Εμείς που είμαστε εκτός Αθηνών δεν πρέπει να ξέρουμε για να κανονίσουμε και την μετακίνησή μας?
 
@eleni_tsa το πρεπει με το τι γινεται εχει μεγαλη αποσταση στην Ελλαδα και ειδικα στο δημοσιο.
Θες να κανεις την προπσαθεια να τους παρεις τηλεφωνο να ρωτησεις ποτε θα ανακοινωθει;
 
Παιδιά, υποθέτοντας ότι το Β στάδιο θα ομοιάζει με του 2008 και σύμφωνα με την προκήρυξη του διαγωνισμού:

-Γενικές γνώσεις γεωγραφίας. Κύκλωσε τη Νάξο, βάλε ένα σημάδι εκεί που νομίζεις ότι είναι ο Παρνασσός. Τέτοια πράγματα.
-Μνήμη, συγκέντρωση, αντίληψη, προσοχή. Δεν εξετάζει την γνώση. Θα δείχνει ακολουθίες αριθμών και γραμμάτων, θα σβήνει η οθόνη και θα σου λέει γράψε την τάδε στήλη ή γραμμή. Έχεις 1 λεπτό. Το ίδιο με σχήματα.
- Αντίληψη των διανυσμάτων, των γωνιών και βασικής κινηματικής. Ταχύτητες-Χρονος-Απόσταση. Σε συστημα αξόνων να μπορείς να καταλάβεις συντεταγμένες. Επιπέδου γυμνασίου.
- Εγρήγορση. Μπορει εκει που γράφεις την απάντηση να παιζει από πίσω κάποια συνομιλία και να πρέπει να την "πιάσεις".

Ολα αυτά με πίεση χρόνου για να γράψεις τις απαντήσεις. Αυτό είναι και το δύσκολο. Καλή επιτυχία!
 
Καλησπέρα παιδιά, έχω μια απορία αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει .Στην άσκηση όπου πρέπει να βρούμε πόσοι συνδυασμοί υπάρχουν π.χ. CD στο παράδειγμα : CCCCCC πόσους λαμβάνουμε υπ'όψιν μας ?
CCDCC
CCCCC

Ευχαριστώ Προκαταβολικά
 
anto":3ngb04bd said:
Καλησπέρα παιδιά, έχω μια απορία αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει .Στην άσκηση όπου πρέπει να βρούμε πόσοι συνδυασμοί υπάρχουν π.χ. CD στο παράδειγμα : CCCCCC πόσους λαμβάνουμε υπ'όψιν μας ?
CCDCC
CCCCC

Ευχαριστώ Προκαταβολικά
οταν τα γραμματα ειναι το ενα κολλητα στο αλλο, οπως στα σταυρολεξα. Το θέμα είναι αν μετραται και απο την ανάποδη ο συνδιασμός . π.χ. 653456 βρειτε πόσοι συνδιασμοί ''56'' υπάρχουν . Ένας ή δύο? Δλδ το 65 αν το διαβασουμε ανάποδα λαμβάνεται ως 56?
 
Ακριβώς , διατύπωσες πολύ σωστά την απορία μου, τα ανάποδα τα μετράμε?
 
Εγω εχω ακομα μια απορια σε αυτο. Αν δεν μετραμε τα αναποδα, και η ερωτηση ελεγε να βρουμε τους συνδυασμους DC, τοτε το DC που σχηματιζεται απο το D κ το 2ο C της τελευταιας σειρας το μετραμε η οχι?
 
Top