Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

  • Thread starter Thread starter lefteris17
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για τα περί eurocontrol δεν εχω ιδεα (μου φαινεται οντως μπαρούφα) αλλα ξερω απο καλο φίλο ΕΕΚ οτι ο διαγωνισμός εχει παγώσει προς το παρον (προσοχή: οχι ακυρώθηκε. Καθυστερεί...)
 
VDM για λογους παρεξηγησεων απαντω στο email θα ηθελα να σου πω ομως γιατι οχι οτι στο 1/5 λεπτο εχεις να βρεις σε καταλευκο χαρτη τις συντεταγμενες δυο πολεων η μπορει να βαζουν δυο αεροσκαφοι να βρεις που περιπου βρισκονται.αν το ενα βρισκεται πανω απο την αιγινα τοτε αυτο εχει συντεταγμενες με πλατος 37μοιρες αποσταση απο ισημερινο βορεια και μηκος 23μοιρες δεξια απο πρωτο μεσημβρινο βορεια, μελετησε απ εξω τις κυριες συντεταγμενες πολεων που εχουν αεροδρομια πχ ροδος βρισκεται περιπου 36 και 28 στο χαρτη ελλαδας.οι οριζοντιες γραμμες στον χαρτη λεγονται πλατος και απεχουν απο ισημερινο και οι καθετες μηκος, αποσταση απο τον πρωτο μεσημβρινο στο βορειο ημισφαιριο.και το ιδιο και νοτια.αν ομως δωσουν το μιλιμετρε πρεπει να τοποθετησεις εσυ πχ το λονδινο 51πλατος και 7μηκοςβ και την αθηνα 37π και 23μ σε 1/5λεπτο ειναι θεμα συσχετισμου και προσανατολισμου και λιγο εχει να κανει με την τοποθετηση των συντεταγμενων..αυτα καλο βραδυ
 
Αυτό που ενδεχομένως ανέφερε παραπάνω ο CLUBBER LANG, ειπώθηκε πριν λίγες μέρες στο κανάλι ART σε συνέντευξη του Αλιβιζάτου, ο οποίος αναφερόμενος στη σύμβαση των 14 α/δ, σχετικά με περαιτέρω προσφυγές στα Διεθνή δικαστήρια για την ακύρωση της σύμβασης κλπ, υποστήριξε ότι πρώτον η μελλοντική λειτουργία των υπόλοιπων περιφερειακών α/δ είναι στον αέρα, όπως και στις άγονες γραμμές, των οποίων η σύμβαση παρατείνεται έως το τέλος του τρέχοντος έτους και δεν θα ανανεωθεί εκ νέου από 01/01/17 και δεύτερον ότι θα ακυρωθεί ο διαγωνισμός για τους ΕΕΚ και οι θέσεις θα καλυφθούν συγκεκριμένα από Ιταλούς (??)
 
Give Wings":2orewqij said:
VDM για λογους παρεξηγησεων απαντω στο email θα ηθελα να σου πω ομως γιατι οχι οτι στο 1/5 λεπτο εχεις να βρεις σε καταλευκο χαρτη τις συντεταγμενες δυο πολεων η μπορει να βαζουν δυο αεροσκαφοι να βρεις που περιπου βρισκονται.αν το ενα βρισκεται πανω απο την αιγινα τοτε αυτο εχει συντεταγμενες με πλατος 37μοιρες αποσταση απο ισημερινο βορεια και μηκος 23μοιρες δεξια απο πρωτο μεσημβρινο βορεια, μελετησε απ εξω τις κυριες συντεταγμενες πολεων που εχουν αεροδρομια πχ ροδος βρισκεται περιπου 36 και 28 στο χαρτη ελλαδας.οι οριζοντιες γραμμες στον χαρτη λεγονται πλατος και απεχουν απο ισημερινο και οι καθετες μηκος, αποσταση απο τον πρωτο μεσημβρινο στο βορειο ημισφαιριο.και το ιδιο και νοτια.αν ομως δωσουν το μιλιμετρε πρεπει να τοποθετησεις εσυ πχ το λονδινο 51πλατος και 7μηκοςβ και την αθηνα 37π και 23μ σε 1/5λεπτο ειναι θεμα συσχετισμου και προσανατολισμου και λιγο εχει να κανει με την τοποθετηση των συντεταγμενων..αυτα καλο βραδυ

αυτό που αναφέρεις με τις μοίρες και τις συντεταγμένες φαίνεται λίγο υπερβολικό να το ζητήσουν. Σύμφωνα με παλιότερες αναρτήσεις απλά ελέγχουν προσανατολισμό με τις μοίρες δίνοντας συντεταγμένες. Ποιος ξέρει απ΄έξω τις συντεταγμένες όλων των πόλεων? έχεις δει παλιά θέματα που επιβεβαιώνουν κάτι τέτοιο?
 
Να ακυρωθεί ο διαγωνισμός και να καλυφθούν οι θέσεις απο Ιταλούς; Απο που προκύπτει αυτό. Πέρα απο το ότι νομίζω ότι ειδικά οι θέσεις ΕΕΚ καλύπτονται αποκλειστικά απο Έλληνες πολίτες ακόμα και να ίσχυε ότι είναι ελεύθερη η συμμετοχή σε Ευρωπαϊους πολίτες, τότε βάσει της αρχής της ίσης μεταχείρισης θα μπορούσε να κάνεις όποιος πολίτης της Ε.Ε. ήθελε αίτηση.

Ότι ναναι μου φαίνεται λένε, με την επιφύλαξη ότι πράγματι ειπώθηκε κάτι τέτοιο!
 
Γεια.! καταρχάς απάντησες μόνος σου φιλε.!είτε σου δωσουν συντεταγμενες ειτε πρεπει να τις βαλεις εσυ πρεπει να προσπαθησεις οσο ακατορθωτο και δυσκολο ειναι να διαβασεις τον χαρτη κυριως ελλαδας και ευρωπης , γιατι και ο διαγωνισμος ειναι σε εξελιξη μην το ξεχνας!
 
divined":1c03pcih said:
Να ακυρωθεί ο διαγωνισμός και να καλυφθούν οι θέσεις απο Ιταλούς; Απο που προκύπτει αυτό. Πέρα απο το ότι νομίζω ότι ειδικά οι θέσεις ΕΕΚ καλύπτονται αποκλειστικά απο Έλληνες πολίτες ακόμα και να ίσχυε ότι είναι ελεύθερη η συμμετοχή σε Ευρωπαϊους πολίτες, τότε βάσει της αρχής της ίσης μεταχείρισης θα μπορούσε να κάνεις όποιος πολίτης της Ε.Ε. ήθελε αίτηση.

Ότι ναναι μου φαίνεται λένε, με την επιφύλαξη ότι πράγματι ειπώθηκε κάτι τέτοιο!

Προς το παρον δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Οι ΕΕΚ προσλαμβάνονται με τα κριτήρια της προκηρυξης. Για τους Ιταλους ο Αλεβιζοπουλος ο οποιος ειναι ασχετος με τα αεροπλανα και ειναι συνδικαλιστης 30 χρονια πιθανως πιάνεται απο τις διαδικασίες του Blue Med μέσα στο οποιο ειναι η Ελλαδα και τον Ενιαιο Ευρωπαικο ουρανο. Αν η Ελλαδα συνεχισει να ειναι ουραγος υπάρχει προβλεψη (εγω πιστευω οτι δεν θα φτασουμε μεχρι εκει) κάποιους τομεις του FIR/UIR (ψηλά) να τους αναλάβουν Πάροχοι αεροναυτιλιας ομορων κρατών.
Οι προσεγγισεις και οι Πυργοι των αεροδρομιων δεν έχουν αμεση σχεση με το Blue Med σε αυτο το θέμα.
Η απαξιωση ομως και των υπηρεσιων εναέριας κυκλοφοριας ισως κάποια στιγμη οδηγήσει και σε αντιστοιχους παρόχους που θα έρθουν να διαχειριστουν την κυκλοφορία. Παράδειγμα ο Γερμανικος σουπερ-παροχος κάνει έλεγχο στο Gatwick εδω και κανα δυο χρονια, αφου σε διαγωνισμο της εταιριας που διαχειριζεται το α/δ , πλειοδοτησαν οι Γερμανοι αντι της βρετανικης NATS.
Εκει βεβαια οι λογοι ηταν corporate business management & cutting edge technology και οχι γιατι οι ασυρματοι ειναι του 1980 και τα ρανταρ του 1990.
Τα πάντα ρει.
 
Μια διόρθωση για το Gatwick. Τον έλεγχο ανέλαβε η ANS (Air Navigation Solutions) με έδρα το Η.Β. η οποία είναι θυγατρική της DFS. Η μετάβαση και ανάληψη του ελέγχου ολοκληρώθηκε φέτος (29 Φεβρουαρίου).

Ο Αλεβιζόπουλος είναι ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ ο οποίος εδώ και χρόνια κάνει προσπάθειες να σώσει τις θέσεις εργασίας που απειλούνται με την αποκρατικοποίηση της διαχείρισης των α/δ (μέχρις εδώ όλα καλά). Ανέβηκε στο άρμα του ΣΥΡΙΖΑ και ο ΣΥΡΙΖΑ φάνηκε πρόθυμος να τον αγκαλιάσει με την μπαντιέρα του αντιμνημονίου. Όταν είδαν ότι δεν βγαίνει ο λογαριασμός και ότι πρέπει να προχωρήσουν με την αποκρατικοποίηση τότε κατέβηκε και ο Αλεβιζόπουλος από το άρμα. Είχε 5 χρόνια καιρό, από την ψήφιση του ν3913/2011 για να προετοιμάσει τα μέλη της ομοσπονδίας του αλλά και την ΥΠΑ ώστε να σωθούν και οι θέσεις εργασίας (εφαρμόζοντας πλήρως τον νόμο με δημιουργία κρατικής εταιρίας που θα διαχειριζόταν τα αεροδρόμια και έτσι θα είχαμε και ακριβή εικόνα του κόστους και του κέρδους της διαχείρισης και ομαλή μετάβαση σε νέο μοντέλο διοίκησης υπο κρατικό έλεγχο) αλλά προτίμησε να παλέψει για να διατηρήσει το status quo της δεκαετίας του 90, με το σιγοντάρισμα του ΣΥΡΙΖΑ, κι έχασε. Τώρα η μόνη του ελπίδα είναι να παρηγορεί τα μέλη της ομοσπονδίας του λέγοντας, όπου σταθεί και όπου βρεθεί, "Μην νομίζετε ότι και η αεροναυτιλία θα μείνει αλώβητη, και αυτοι (ΕΕΚ, Ηλεκτρονικοί και Τηλεπικοινωνιακοί) άνεργοι θα μείνουν, σιγά μην μείνει η Fraport με την ΥΠΑ." Ειναι δε τόσο σχετικός με τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς που αφορούν την αεροναυτιλία που έφτασε στο σημείο με τις προτάσεις του προς την κυβέρνηση να διακινδυνεύσει την πιστοποίηση της ΥΠΑ από την EASA στην επικείμενη επθεώρηση, προ θερινής σεζόν μάλιστα. Και φυσικά έφαγε τα μούτρα του. Δυστυχώς με την στάση της η ΟΣΥΠΑ δεν άφησε κανένα περιθώριο εναλλακτικού μοντέλου διαχείρισης και πήρε στο λαιμό της τόσο κόσμο.

Εν ολίγοις, ούτε εκ φύσεως ούτε εκ θέσεως μπορεί να θεωρείται αξιόπιστος στα της Αεροναυτιλίας (τον είχαν καλεσμένο και σε panel όταν ασχολούνταν με την εξαφάνιση των Μαλαισιανών και έλεγε ότι δεν πήγε εκεί για να μιλήσει για το αεροπλάνο αλλά για τα ελληνικά αεροδρόμια). Και αυτά περί εναερίου χώρου και απώλεια του λόγω της αποκρατικοποίησης είναι φαιδρά.
 
Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

Καλησπέρα σας, τελειώνω το τμήμα Μαθηματικών και θα ήθελα να μάθω κάποιες πληροφορίες για τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.Μπορείτε να μου πείτε κάποιες πληροφορίες? Οποιαδήποτε, θα ήταν πολύ χρήσιμη. :)
(Ποιά είναι τα απαραίτητα προσόντα, κάθε πότε συνήθως γίνονται προκηρύξεις,κατά πόσο εφικτό είναι να πετύχεις στις εξετάσεις και να διοριστείς δεδομένου ότι δεν έχω τελειώσει σχολή που σχετίζεται άμεσα με αυτό ,τι μεταπτυχιακό ακριβώς θα βοηθούσε να κάνω κτλ) Ευχαριστώ πολύ!!
 
Re: Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

Για να γίνεις ΕΕΚ στην Ελλάδα χρειάζεται (για την ώρα) ότι λέει η τελευταία προκήρυξη που εκδόθηκε για διαγωνισμό (δεν μπορείς να συμμετέχεις). Δες προηγούμενα post στο νήμα Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας στην κατηγορία επαγγέλματα αεροδρομίου και θα την βρεις. Δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα προσλήψεων.

Αν όντως σε ενδιαφέρει το επάγγελμα μπορείς να κάνεις αίτηση στο eurocontrol. Είναι σε διαδικασία αναζήτησης υποψηφίων ΕΕΚ.

Τα σχετικά εδώ. https://www.eurocontrol.int/articles/be ... controller

Υ.Γ. καλό είναι να κάνεις πρώτα μια αναζήτηση σε ένα forum για αυτό που ψάχνεις πριν ανοίξεις κανούργιο θέμα, ειδικά σε άσχετη κατηγορία. Έτσι θα διευκολύνεσαι κι εσύ και όσοι ξέρουν να απαντήσουν.
 
Top