Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

  • Thread starter Thread starter lefteris17
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ευχαριστώ τους sv1xv, LEKPO1A, ezzio atc και satcorfu για την απάντησή τους στην ερώτησή μου για την ακτινοβολία, την εκτιμώ ιδιαίτερα
 
Μπορείτε να μου στείλετε ένα link με το πιστοποιητικό υγείας για να δω τι παθήσεις αποκλείει, γιατί όσο και αν έψαξα δεν βρήκα κάτι;

Ευχαριστώ πολύ!!!
 
<<Να έχουν την υγεία που απαιτείται για την εκτέλεση των καθηκόντων του συγκεκριμένου κλάδου (άρθρο 7
Ν.4210/2013
και Πιστοποιητικό Υγείας Γ’ κατηγορίας σύμφωνα με τις διατάξεις του Β.δ. 890/1962 «Περί Υγειονομι−
κής εξετάσεως Ιπταμένων Πολιτικής Αεροπορίας», του Β.δ. 636/1972 και Π.δ. 304/1996).>>


Ο νόμος και τα τρία διατάγματα είναι διαθέσιμα από το εθνικό τυπογραφείο.
 
sv1xv":2gl4lszs said:
Περιέργως η επιχειρησιακή έρευνα. με την στενή έννοια και όχι όλα τα ακαδημαϊκά παραγεμίσματα, είναι απόλυτα σχετική με τον έλεγχο εναερίου κυκλοφορίας. Όχι βέβαια με τα άμεσα καθήκοντα του ελεγκτή, να μην παρεξηγούμαστε...


Να σου πω κάτι ειλικρινά; Όντως πιστεύω ότι το καλύτερο είναι να μην δέχονται κανένα μεταπτυχιακό όπως λέει ο φίλος παραπάνω για να μην γίνονται αδικίες-αστοχίες.
Παρόλα αυτά θεωρώ ότι το δικό μου μεταπτυχιακό ήταν πολύ πιο συναφές από ένα μεταπτυχιακό οικονομολόγου. Για παράδειγμα, χωρίς να θέλω να σας ζαλίσω με τον πόνο μου, έχω διδαχθεί Μαρκοβιανές Αλυσίδες, Συστήματα αφίξεων - αναχωρήσεων κλπ. Στα πλαίσια της Στατιστικής πάντα εννοείται. Όχι συγκεκριμένα για αεροπλάνα. Και για αυτό με τρώει που δεν δικαιώθηκα ούτε στο ΑΣΕΠ, ούτε στο Εφετείο. Γιατί εδώ που τα λέμε το ΑΣΕΠ ποτέ δε σε δικαιώνει και το Εφετείο στην περίπτωσή μου απλά επανέλαβε copy paste την απόφαση του ΑΣΕΠ ενώ σε άλλες περιπτώσεις έστειλε την υπόθεση πάλι πίσω στο ΑΣΕΠ για αιτιολόγηση.
 
Pikos, προφανώς αδικήθηκες κατάφωρα, δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία για αυτό. Σίγουρα κάποιοι εν ενεργεία ελεγκτές αξίζουν λιγότερο τη θέση τους από κάποιους που είναι απ'έξω. Και αυτό έχει να κάνει και γενικά με τη διαδικασία του διαγωνισμού, τα κριτήρια, τις εντοπιότητες και ένα σωρό πράγματα. Κοίτα για παράδειγμα πως κάνει recruiting η FAA για να συγκρίνεις νοοτροπίες. Η ανοησία όμως ενός συμβούλου του ΑΣΕΠ καταδεικνύει ακριβώς τις αδικίες του διαγωνισμού, όχι όμως τη διαβλητότητά του. Ήμαρτον παιδιά μη βλέπετε παντού φαντάσματα. Η αναγνώριση ενός μεταπτυχιακού στα οικονομικά που διαθέτει η μισή ελλάδα δεν κάνει το διαγωνισμό ακριβώς φωτογραφικό. Σίγουρα άδικο, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν εξασφαλίζει δικά μας παιδιά.

Αν θέλεις να δεις βρωμιά, ψάξε πως δίνονται βεβαιώσεις εντοπιότητας από τους δήμους, ψάξε πλαστά πιστοποιητικά πολυτεκνίας και τα σχετικά. Εκεί θα φρίξεις, αλλά δεν είναι θέμα ΑΣΕΠ αυτά.

Σταματώ την υπεράσπιση του ΑΣΕΠ εδώ, αλλιώς θα μου βγει το όνομα. Άλλωστε όπως είπες κι εσύ, γνώμη δεν πρόκειται να αλλάξεις.
 
Καλημέρα!

Πρέπει να έχουμε προμηθευτεί το πιστοποιητικό υγείας από πριν ώστε να το καταθέσουμε μαζί στην ηλεκτρονική αίτηση για τον διαγωνισμό;
 
Γεια σας!
Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με το πιστοποιητικό Γ κατηγορίας, αν γνωρίζετε ποια είναι περίπου τα όρια για μυωπία; Εγώ έχω γύρω στους 4 βαθμούς μυωπία στο κάθε μάτι. Υπάρχει περίπτωση να είμαι μέσα στα όρια;
Αν δεν είμαι δεν έχει νόημα να κάνω αίτηση.

Διάβασα την ανάρτηση του george 150 από το eurocontrol αλλά δεν μπορούσα να βγάλω άκρη.

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!
 
Από European Class Medical 3: 14.1(c),
"At initial examination, an applicant with a refractive error within the range +5.0/-6.0 dioptres: may be assessed as fit if: (1) no significant pathology can be demonstrated; (2) optimal correction has been considered. (3) 5 yearly review is undertaken by an ophthalmologist or vision care specialist acceptable to the AMS. (see para. 14.1.2)

14.1(d) At initial examination, an applicant with a refractive error with an astigmatic component, the astigmatism shall not exceed 2.0 dioptres. 13.1.5 After refractive surgery, applicants may
be considered fit by the AMS provided that:
(a) pre-operative refraction was less than +5 or -6 dioptres.
(b) satisfactory stability of refraction has been achieved; (less than 0,75 dioptres variation diurnally);
(c) examination of the eye shows no postoperative complications;
(d) glare sensitivity is within normal
standards;
(e) mesopic contrast sensitivity is not impaired;
(f) Review is undertaken by an ophthalmologist acceptable to the AMS at the discretion of the AMS.",

Τα όρια ήταν αρκετά χαμηλότερα στο σχετικά πρόσφατο παραλθόν ( γύρω στο 3 για μυωπία), αλλά φαίνεται οτι έχουν ανέβει στο 6 σύμφωνα με τα παραπάνω. Για σίγουρα θα πρέπει να το τσεκάρετε είτε με το Κ.Α.Ι., είτε με κάποιον από τους πιστοποιημένους Α.Μ.Ε. γιατρούς. 8)
 
update (μετά από έρευνα συναδέλφου ΕΕΚ):

Η φετινή προκήρυξη λέει ρητά (προφανώς λόγω copy paste από το 1950 και μετά):

«Να έχουν την υγεία που απαιτείται για την εκτέλεση των καθηκόντων του συγκεκριμένου κλάδου (άρθρο 7 Ν.4210/2013 και Πιστοποιητικό Υγείας Γ’ κατηγορίας σύμφωνα με τις διατάξεις του Β.δ. 890/1962 «Περί Υγειονομικής εξετάσεως Ιπταμένων Πολιτικής Αεροπορίας», του Β.δ. 636/1972 και Π.δ. 304/1996).»

Sύμφωνα με το Βασιλικόν Διάταγμα 636 του 1972 το όριο για κάθε μάτι είναι το 3! και η χειρουργική διόρθωση με Laser (Lasik) ή μη, παντελώς άγνωστη. Και μάλιστα: «Χρήσις φακών επαφής απαγορεύεται». Άρα το Κ.Α.Ι μάλλον πάει με αυτά.

Εύλογη ερώτηση: Μα καλά, ο Ευρ. Κανονισμός δεν υπερισχύει του εθνικού νόμου; Τη στιγμή μάλιστα που σε μεταγενέστερο Εθνικό νόμο (ΠΔ19/2010) γράφει: Η έκδοση ιατρικών πιστοποιητικών είναι συνεπής προς τις απαιτήσεις που ορίζονται στο έγγραφο του Eurocontrol «Requirements for European Class 3 Medical Certification of Air Traffic Controllers». Και «Από τη δημοσίευση του παρόντος καταργείται κάθε άλλη διάταξη που αντίκειται στις διατάξεις του» (άρα και το ΒΔ 636/1972)!

Προχειρότητα στη σύνταξη της προκήρυξης; :( :roll:
 
Top