Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

Re: ΕΕΚ

Μόλις ανακοινώθηκε το πρώτο μέρος των γραπτών εξετάσεων για τις 16 Μαρτίου. Αναμένουμε για το μέρος που θα διεξαχθούν...
 
Re: ΕΕΚ

Ρε παιδιά μήπως θέλουν να μασ τρελάνουν τελείως...ή εγώ είμαι βλάκας και δε κατάλαβα καλά την προκήρυξη ή είναι ζώα οι άνθρωποι...πείτε μου λιγάκι...είδα καλά? έχει ωράρια για όσους έχουν δηλώσει ΜΟΝΟ ελεγκτές, ΜΟΝΟ αερολιμενικούς και έχει και αυτούς που τα δήλωσαν ΚΑΙ ΤΑ Δ Υ Ο???!!!???!!??!??!Εγώ γιατί θυμάμαι οτι ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ να τα δηλώσεις και τα 2???κάτι πρέπει να μου διέφυγε....
 
Re: ΕΕΚ

Όντως επιτρεπόταν να δηλώσεις και τις δύο κατηγορίες.
 
Re: ΕΕΚ

Πουθενά στην προκήρυξη δεν έγραφε ότι απαγορεύεται να δηλώσεις και τα δύο peter. Με ένα τηλέφωνο μάλιστα στο ΑΣΕΠ διευκρινιζόταν ότι στο πεδίο "κωδικός" τίτλου σπουδών έβαζες και το 300 που αντιστοιχούσε σε θέσεις αερολιμενικών και το 400 για ΕΕΚ. Το έγραψε και κάποιος στο φόρουμ άλλωστε ;)
 
Re: ΕΕΚ

Σελίδα 13/36(11553)..."Κάθε υποψήφιος μπορεί να υποβάλει μία μόνο αίτηση. Η υποβολή περισσοτέρων της μιας αιτήσεων για θέσεις της ίδιας προκήρυξης συνεπάγεται αυτοδικαίως τον αποκλεισμό του υποψηφίου από την περαιτέρω διαδικασία." Εμένα αυτό ρε παιδιά μου έδωσε αυτή την εντύπωση...Αλλιώς τι νόημα έχει να κάνω 2 αιτήσεις...????!!!????
 
Re: ΕΕΚ

Μια αίτηση = 1 έντυπο του ΑΣΕΠ σε αυτό μπορούσες να βάλεις και για τις 2 θέσεις αν ήθελες. Γι αυτό λένε καλύτερα να ρωτάς, ακόμα και αν νομίζεις ότι έχεις λάθος...
 
Re: ΕΕΚ

Κι εγώ το παρεξήγησα το συγκεκριμένο θέμα όπως και πολλοί άλλοι υποθέτω, και φαντάζομαι οτι είναι κι αυτός ένας από τους λόγους που οι αιτήσεις για ΕΕΚ ήταν σημαντικά περισσότερες σε σχέση με τις αιτήσεις για τους Αερολιμενικούς
δεδομένου οτι το "φορματ" των αιτήσεων του ΑΣΕΠ (κεφαλαία γράμματα, αυστηρά καθορισμένες διαστάσεις πεδίων) προσωπικά μου δίνει η εντύπωση οτι περνάνε από κάποια μηχανογραφική επεξεργασία και όχι απο ανθρώπινο χέρι (μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια) υπέθεσα οτι στο εν λόγω πεδίο (κωδικός πτυχίου) δεν μπορούσες να βάλεις δύο κωδικούς.

δε βαριέσαι... έτσι κι αλλιώς οι πιθανότητες και για τις δύο κατηγορίες είναι υπέρ των αερόκ**λων στους οποίους δυστυχώς δεν ανήκω :D :(
 
Re: ΕΕΚ

Γιατί το λες αυτό ρε nearxos και με απογοητεύεις?...τι θα πει οι αερόκ**λοι έχουν περισσότερες πιθανότητες? Τι χρειάζεται να ξέρει κανείς που το ξέρουν μόνο οι αερόκ**λοι δηλαδή?γεωγραφία?μαθαίνετε....τα άλλα όλα είναι θέμα μυαλού και γνώσεων ελληνικής και αγγλικής γλώσσας...νομίζω...btw..τελικά ξέρουμε αν είναι αξιόπιστο αυτό το 2400 για ΕΕΚ?πλάκα πλάκα πάντως είναι πολύ δύσκολο να είσαι μέσα στους 30 στους 2400!καθ'ότι οι υπόλοιπες 40 θέσεις αφορούν τρίτεκνους,πολύτεκνους και εντοπιότητα...
 
Re: ΕΕΚ

Ισχύει, μάλιστα κάπου έπεσε στο μάτι μου οτι προβληματίζονταν για τον τόπο που θα γίνονταν οι εξετάσεις και για το που θα τους βάλουν όλους αυτούς.
Τη προηγούμενη φορά οι υποψήφιοι είχαν φτάσει τους 1000 και με το ζόρι βρήκαν αίθουσες, λέει...
 
Re: ΕΕΚ

@peter

Δε διαφωνώ οτι θεωρητικά όλοι ξεκινάνε με, λίγο πολύ, τις ίδιες πιθανότητες. Στην πράξη, κρίνοντας από όσα έχω ακούσει σχετικά με τη διαδικασία της εξέτασης, φαντάζομαι οτι θα αποκτούν συγκριτικό πλεονέκτημα όσοι έχουν μια σχετική εξοικείωση με την ορολογία, τις διαδικασίες και τη γενικότερη λογική του ATC, και αυτοί υποθέτω οτι ανάμεσα στους 2400 πρέπει να είναι αρκετοί (έστω και 100 να είναι, είναι αρκετοί δε νομίζεις;). Σαν να διοργανώνεις εξετάσεις για πρόσληψη οδηγών αγώνων χωρίς να θέτεις ως προϋπόθεση την κατοχή διπλώματος οδήγησης. Κανένας από τους αιτούντες δεν θα είναι έτοιμος οδηγός αγώνων αλλά όσοι έχουν δίπλωμα και είναι γκαζόκ**λοι θα έχουν περισσότερες πιθανότητες από τους ανυποψίαστους που απλά διαβασαν "θεωρία οδήγησης" και "ΚΟΚ" :cool:
 
Top