Καλησπέρα,
Επειδή διάβασα τα σχολια σχετικά με παρόμοια θέματα σε όλες τις βάρδιες θέλω να πώ και εγω με την σειρά μου ότι δεν πιστεύω οτι έγινε κάτι τέτοιο. Δεδομένου ότι η πρώτη βάρδια ήταν το πρωί και η τελευταία το βράδυ θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί επίσης ότι ηταν αδικημένος αφού έδινε τις εξετάσεις το βράδυ ενώ κάποιος άλλος έδινε το πρωί με καθαρό μυαλό . Ενώ το ίδιο αδικημενος μπορεί να ισχυριστεί οτι ήταν και κάποιος που καθόταν στις πίσω θεσεις ενώ κάποιος στις μπροστινές οπότε χαίρω πολύ. Οποιος επίσης μπόρεσε να απομνημονεύσει επ ακριβώς τα θέματα της βάρδιάς του ώστε να τα μεταφερει σε εξεταζόμενο άλλης βάρδιας έχει τα συγχαρητήριά μου! Εκτός απο την ερώτηση της γεωγραφίας, η φύση της εξέτασης είναι τέτοια που είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς τα υπόλοιπα θέματα. Έτσι ήταν και στον προηγούμενο διαγωνισμό. Ο καθένας έκανε οτι έκανε.. όλα αυτα τα περί καταγγελίας στο ασεπ δεν θεωρώ ότι έχουν κανένα αποτέλεσμα. Καλα αποτελέσματα σε όλους!
Πέρα απο τις εικόνες που σου εβαλα πιο πάνω θυμάμαι
1. AZ721 ξεκινάει απο αθήνα για Ρωμη! ο πιλοτος λεγεται Celestiano και βλέπει οτι ανάβει η φωτεινή ενδειξη για κατεβασμένους τροχους, προκειμένου να λυσει το πρόβλημα, κάνει χαμηλή πτήση μπροστα απο τον πυργο
2. ολες οι πτησεις στις συγκρουσεις ηταν της ιδιας εταιρείας πχ BE OA και αλλαζαν μονο οι αριθμοι τους οι οποιοι ηταν γελοιοι 100 200 300
3. ακουσαμε 2 ηχητικα μηνυματα που δεν μας τα ζητησαν και το ενα ελεγε κατι για τον διαδρομο 21 της Σητειας. το αλλο ηταν για μια πτηση της ολυμπιακης. Συγγνωμη που δεν τα θυμαμαι αλλα περνανε οι μερες
4. στα μετεωρολογικα ηχητικα μηνυματα στο αγγλικο ειχε μεσα την Corfu την οποια θυμαμαι γιατι δεν προλαβα να γραψω και υπεθεσα οτι θα εχω χρονο στο τελος να γυρισω. (οχι εγω εκλεισα το τετραδιο μου και δεν το ξαναανοιξα στο τελος του χρονου)
5. Το αγγλικο ηχητικο περαν του μετεωρολογικού ηταν με την British airways που αλλαζε flight level αλλα επειδη περναν οι μερες διαγραφονται (συγγνωμη)
6. Αυτα που ψαχναμε στις διαταξεις ηταν 3G, 8F, 5E, 4...
7. Η γεωγραφια μου ηταν Καλαμάτα, Φλωρινα, Μυρινα, παγγαιο, διρφυς, λευκα ορη, γαυδος, παξοι και Σαμοθρακη
8. Η πτηση που αναβοσβηνε ηταν η KL322 (νομιζω)
9. Ο ινδος πιλοτος ειχε κλειστο το transponder (το ηχητικό)
10. μπορω να σου ζωγραφίσω 2 απο τις διαταξεις των σχημάτων που επεσαν γιατι τις θυμαμαι ακομα
11. Στα callsigns πρώτη ασκηση ειχε OA, BE, 4U μεσα στις πτησεις που εξαφανιζοταν
12. Η εικονα με το αεροδρομιο της Αγιας πετρουπολης (που δεν εχω βρει) ειχε 6 αεροπλανα, 5 στο εδαφος 1 στον αερα (απο αυτα στο εδαφος, τα 2 κοιτουσαν δεξια, τα 2 αριστερα και το αλλο ή προς το μερος μας ή αντιθετα.. ειπαμε περνανε οι μερες), 4 αυτοκινητακια σκαλας, λεωφορειακια, δεν ειχε κανενα αεροπλανο με εντονο μπλε στην ουρα.
Αλλά δεν θα περάσω ελεγκτης, κάτι το οποίο το θέλω χρόνια τώρα και όχι απλα μια θεσουλα στο δημοσιο!
ευχαριστώ πολυ για τα συγχαρητήρια!
Άιντε!