Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

Δεν απάντησαν όλοι το β στην ερώτηση 50. Απάντησαν πολλοί, και κυρίως οι πιο προετοιμασμένοι για το πρώτο στάδιο.
 
Γιατί να έχουν απαντήσει οι περισσότεροι την β στο 50? Φυσικά και ήταν σωστό το γ.
Εγώ αν και πήγα προετοιμασμένη, μου φάνηκαν αρκετές ερωτήσεις δύσκολες με παγίδες και τα κείμενα πάρα πολύ εύκολα. Επίσης, μετέφερα λάθος μια απάντηση την οποία ήξερα (#πόσοεκνευρίστηκα),,
Περίμενα να τα πάω καλύτερα αλλά ποτέ δεν ξέρεις,ίσως στο β στάδιο. Fingers crossed!
Ξέρετε πότε ανακοινώνονται τα αποτελέσματα όπως επίσης και η ημερομηνία του Β σταδίου;
 
Γιατί άλλο διαχείριση και άλλο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας. Οι περισσότεροι έχουμε κάνει λάθη απροσεξίας, και θα το δεις όταν βγει η βαθμολογία.
 
Έλεγχος Εναέριας κυκλοφορίας παραπέμπει κάπως στο να εποπτεύεις ποιος έπιτρέπεται να πετάει και ποιός όχι, ενώ διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας σημαίνει ξεκάθαρα έχω έναν Χ αριθμό αεροσκαφών και τα διαχειρίζομαι κατά ύψος και πορεία ώστε να μην συγκρουστούν μεταξύ τους... πήγαν να παγιδεύσουν με τον υποδιπλασιασμό αλλά έκαναν εξιπνακισμούς με το διαχειρίζομαι και το ελέγχω... κλασικό Ελλαδιστάν :mad:

Επίσης το άλλο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί να πρέπει ένας ΕΕΚ, να ξέρει άπταιστη ορθογραφία και συντακτικό, δηλαδή που θα του χρησιμεύσει??? ας βάζανε περισσότερες ή πιο δύσκολες ερωτήσεις κρίσεως και κατανόησης... Η συγκεκριμένη εξέταση καθρεπτίζει ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, που είναι χρόνια πίσω σε σχέση με τον υπόλοιπο ανεπτυγμένο κόσμο...
 
Το Α στάδιο αφορά λεκτικές δεξιότητες και κατανόηση κειμένου και όχι γνώση αεροπορικού ή ευρωπαϊκού δικαίου. Τα κείμενα ήταν σχετικά με το αντικείμενο της αεροπορίας γενικά και όχι ειδικά του ΕΕΚ, αλλά αυτό θα μπορούσε και να μην ίσχυε. Δεν εξετάζεται η γνώση του αντικειμένου αλλά η γνώση της γλώσσας.

Η γνώση της διάκρισης των όρων έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας και διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας δεν παίζει ρόλο. Ενδεχομένως και αυτοί που επέλεξαν τα κείμενα και τις ερωτήσεις δεν έδωσαν την πρέπουσα σημασία στο γεγονός ότι οι όροι δεν είναι στην νομοθεσία συνώνυμοι με αποτέλεσμα την σύγχυση.

Topografos: Αυτό που ορίζεις ως διαχείριση ΕΚ είναι έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας.

Εύχομαι σε όλους καλά αποτελέσματα και να μην απογοητεύεστε. Το Β στάδιο έχει μεγαλύτερο συντελεστή.

Υ.Γ. Για πολλοστή φορά τίθεται το ζήτημα του αν είναι χρήσιμη για τον ΕΕΚ η εξεταση. Για τον ΕΕΚ όχι. Αλλά για τον μόνιμο δημόσιο υπάλληλο ΠΕ ναι. Όσοι επιτύχετε και διοριστείτε δεν θα είσαστε μόνο ΕΕΚ αλλά και δημόσιοι υπάλληλοι, μην το ξεχάσετε αυτό και θα αποφύγετε κάποιες κακοτοπιές (άσχετες με το καθήκον σας ως ΕΕΚ) κατά την διάρκεια της υπηρεσίας σας.
 
Το ίδιο το κείμενο λέει ότι σκοπός του SES είναι η βελτίωση του τομέα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας και των υπηρεσιών αεροναυτιλίας. Υπηρεσία αεροναυτιλίας είναι και ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας, που στην παραπάνω διατύπωση παρατίθεται διακριτά σε σχέση με την διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας. Άρα οι δαπάνες δεν είναι υποχρεωτικά και λογικά δεν είναι οι ίδιες, και εφόσον λέει για δαπάνες. Αν πάντως δεν είναι σκοπός να εξεταστούν η διαχείριση και ο έλεγχος, θα πρέπει είτε να ακυρωθεί η ερώτηση είτε να μετρήσει και η β ως σωστή, αλλιώς σωστή είναι μόνο η β.
 
Επίσης, κάτι που δεν έχει θιχτεί καθόλου...

Αν πραγματικά το επάγγελμα ήταν τόοοσο πια τρομερό και απαιτεί αποκλειστικά και μόνο εργαζόμενους με τόοοοσο υψηλές δεξιότητες προσοχής, συγκέντρωσης κτλ κτλ,
δε θα μοριοδοτούσαν με 30 μονάδες τα άτομα με εντοπιότητα...
Για να μην αναφερθούμε στο πώς γινόντουσαν παλιότερα οι προσλήψεις...
 
Topografos":zya0plh2 said:
Έλεγχος Εναέριας κυκλοφορίας παραπέμπει κάπως στο να εποπτεύεις ποιος έπιτρέπεται να πετάει και ποιός όχι, ενώ διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας σημαίνει ξεκάθαρα έχω έναν Χ αριθμό αεροσκαφών και τα διαχειρίζομαι κατά ύψος και πορεία ώστε να μην συγκρουστούν μεταξύ τους... πήγαν να παγιδεύσουν με τον υποδιπλασιασμό αλλά έκαναν εξιπνακισμούς με το διαχειρίζομαι και το ελέγχω... κλασικό Ελλαδιστάν :mad:

Επίσης το άλλο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί να πρέπει ένας ΕΕΚ, να ξέρει άπταιστη ορθογραφία και συντακτικό, δηλαδή που θα του χρησιμεύσει??? ας βάζανε περισσότερες ή πιο δύσκολες ερωτήσεις κρίσεως και κατανόησης... Η συγκεκριμένη εξέταση καθρεπτίζει ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, που είναι χρόνια πίσω σε σχέση με τον υπόλοιπο ανεπτυγμένο κόσμο...

Κατ' εμέ έλεγχος σημαίνει επιτήρηση του ποιός πετάει, από που έρχεται, που πάει, σε τι υψόμετρο, με τι ταχύτητα κλπ. Ενώ διαχείριση δηλώνει ενέργεια και συντονισμό π.χ. ανέβα εσύ, κατέβα εσύ, το οποίο προϋποθέτει έλεγχο φυσικά, άλλα όχι υποχρεωτικά από το ίδιο άτομο.

Απλά ουστιαστικά ο έλεγχος και η διαχείρηση μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι όσον αφορά τον ΕΕΚ. Κατά την γνώμη μου αυτοί θέλαν να ελέγξουν το "μείωση κατά το ήμιση" και το "υποδιπλασιασμός" που μπορεί κάποιος λόγω βιασύνης να διάβαζε κάτι λάθος και/ή να μπερδευόταν. Αν και απάντησα το γ, πιστεύω ότι θα πρεπε να πιάσουν και τις δύο απαντήσεις σωστές.
 
CLUBBER LANG":1s7z02bk said:
Είδα και εγώ αυτό με την αρνητική βαθμολογία αλλά δεν κατάλαβα πόσο ακριβώς θα κόβουν για κάθε λάθος απάντηση.

Πχ αν σύμφωνα με τα αποτελέσματα έχω 35 σωστές και 15 λάθος απαντήσεις, πόσο παραπάνω θα μου κόψουν?

15 επί 2,5.
Ενδιαφέρομαι για τις σημειώσεις, μπορείς να γράψεις το μαίηλ σου εδώ;
 
Top