Μια διόρθωση για το Gatwick. Τον έλεγχο ανέλαβε η ANS (Air Navigation Solutions) με έδρα το Η.Β. η οποία είναι θυγατρική της DFS. Η μετάβαση και ανάληψη του ελέγχου ολοκληρώθηκε φέτος (29 Φεβρουαρίου).
Ο Αλεβιζόπουλος είναι ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ ο οποίος εδώ και χρόνια κάνει προσπάθειες να σώσει τις θέσεις εργασίας που απειλούνται με την αποκρατικοποίηση της διαχείρισης των α/δ (μέχρις εδώ όλα καλά). Ανέβηκε στο άρμα του ΣΥΡΙΖΑ και ο ΣΥΡΙΖΑ φάνηκε πρόθυμος να τον αγκαλιάσει με την μπαντιέρα του αντιμνημονίου. Όταν είδαν ότι δεν βγαίνει ο λογαριασμός και ότι πρέπει να προχωρήσουν με την αποκρατικοποίηση τότε κατέβηκε και ο Αλεβιζόπουλος από το άρμα. Είχε 5 χρόνια καιρό, από την ψήφιση του ν3913/2011 για να προετοιμάσει τα μέλη της ομοσπονδίας του αλλά και την ΥΠΑ ώστε να σωθούν και οι θέσεις εργασίας (εφαρμόζοντας πλήρως τον νόμο με δημιουργία κρατικής εταιρίας που θα διαχειριζόταν τα αεροδρόμια και έτσι θα είχαμε και ακριβή εικόνα του κόστους και του κέρδους της διαχείρισης και ομαλή μετάβαση σε νέο μοντέλο διοίκησης υπο κρατικό έλεγχο) αλλά προτίμησε να παλέψει για να διατηρήσει το status quo της δεκαετίας του 90, με το σιγοντάρισμα του ΣΥΡΙΖΑ, κι έχασε. Τώρα η μόνη του ελπίδα είναι να παρηγορεί τα μέλη της ομοσπονδίας του λέγοντας, όπου σταθεί και όπου βρεθεί, "Μην νομίζετε ότι και η αεροναυτιλία θα μείνει αλώβητη, και αυτοι (ΕΕΚ, Ηλεκτρονικοί και Τηλεπικοινωνιακοί) άνεργοι θα μείνουν, σιγά μην μείνει η Fraport με την ΥΠΑ." Ειναι δε τόσο σχετικός με τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς που αφορούν την αεροναυτιλία που έφτασε στο σημείο με τις προτάσεις του προς την κυβέρνηση να διακινδυνεύσει την πιστοποίηση της ΥΠΑ από την EASA στην επικείμενη επθεώρηση, προ θερινής σεζόν μάλιστα. Και φυσικά έφαγε τα μούτρα του. Δυστυχώς με την στάση της η ΟΣΥΠΑ δεν άφησε κανένα περιθώριο εναλλακτικού μοντέλου διαχείρισης και πήρε στο λαιμό της τόσο κόσμο.
Εν ολίγοις, ούτε εκ φύσεως ούτε εκ θέσεως μπορεί να θεωρείται αξιόπιστος στα της Αεροναυτιλίας (τον είχαν καλεσμένο και σε panel όταν ασχολούνταν με την εξαφάνιση των Μαλαισιανών και έλεγε ότι δεν πήγε εκεί για να μιλήσει για το αεροπλάνο αλλά για τα ελληνικά αεροδρόμια). Και αυτά περί εναερίου χώρου και απώλεια του λόγω της αποκρατικοποίησης είναι φαιδρά.