1. Για τα ιατρικά θέματα διαβαστε τις απαιτησεις του Class 3 medical και επικοινωνηστε με καποιον απο τους εγκεκριμενους γιατρους αεροπορικης ιατρικης με mail. Νομιζω θα απαντησουν. Στα απαραιτητα εγγραφα λεει πουθενα να στειλει ο υποψηφιος πιστοποιητικο υγειας; Δεν νομιζω. Αρα οχι. Θα πανε μονο οι διοριστέοι, ουτε καν οι επιτυχοντες (ετσι ηταν στον προηγουμενο διαγωνισμο)
2. Για την στρατιωτικη θητεια αρκει αντιγραφο του απολυτηριου στρατου.
3. Για ολα τα εγγραφα ο,τι λεει η προκηρυξη
4. Προϋπηρεσια οπως ειπωθηκε απιθανο να υπολογιστει για καποιον για μοριοδοτηση στο διαγωνισμο ΑΣΕΠ. Υπολογιζεται ομως μετά, κανονικα. Αν καποιος του κλαδου ΠΕ2 ΕΕΚ εχει υπηρεσια 4 χρονια αναπληρωτης καθηγητης πχ, θα μπει στο Δημοσιο με υπολογισμενα τα χρονια για την βαθμολογικη του καταταξη
5. Ο βασικος μισθος ειναι ο ιδιος για ολους τους ΠΕ ΔΥ. Το υπολοιπο ειναι χρηματα απο τα τελη διαδρομής που διανέμεται σε ολους τους υπαλληλους της ΥΠΑ (καλως ή κακως) και ο ΕΕΚ παιρνει ενα αναλογικα καλυτερο ποσοστο απο πχ τον αερολιμενικο, τον ψυκτικο, τον διοικητικο ή αλλον υπαλληλο της ΥΠΑ. Οχι και πολυ καλυτερο.
6. Επειδη σε ολες τις σοβαρες δουλειες καλο ειναι ο υποψηφιος να γνωριζει τις οικονομικες απολαβες, γιατι μπορει να απορριψει μια αλλη δουλεια, το μονο που μπορω να πω ειναι οτι ο μηνιαιος μισθος μετά φόρων ειναι ο μισός ή λιγοτερος από οσο ακουγεται στα καναλια. Ειναι ακόμα ενας καλος μισθος. Για να παρει τα λεφτα ο ΕΕΚ σε αντιθεση με τους αλλους κλαδους πρεπει α. Να δουλεψει την ειδικότητα/καταχωριση της αδειας του κατ' ελαχιστο καποιες συγκεκριμενες ωρες το χρονο β. Να περναει τις ιατρικες εξετασεις καθε χρονο γ. Να αξιολογηθει καθε χρονο ενδοτμηματικα δ. Να περναει επιτυχως τις γλωσσικες εξετασεις (αεροπορικα αγγλικα και ελληνικα) ε. Να παρει ολες τις ειδικοτητες καταχωρισεις της μοναδας του συντομα. (Μετα απο εκπαιδευση πολλων σταδιων σε προσομοιωση και on the job και εξετασεις)
7. Αν θελει καποιος να καβατζωθει στο δημοσιο με εναν καλο μισθο και μονο αυτο, μπορει να παει σε αλλη υπηρεσια, γραφειου κατα προτιμηση. Δεν κανει για ΕΕΚ. Συν τις αλλοις ο κλαδος ειναι σε αναμονη ενοψει σημαντικων εξελιξεων που καποτε θα ερθουν σε ευρωπαικο και εθνικο επιπεδο. (Ενιαιος ευρωπαικος ουρανος, ιδιωτικοποιησεις αεροδρομιων, συσταση ανεξαρτητου παροχου αεροναυτιλιας, γηρανση και συρρικνωση προσωπικου, εξοπλισμου, συστηματων κλπ)
8. Ο ΕΕΚ δεν συναλλασσεται με πολιτες εν γενει. Συνηθως ο επιχειρησιακος ΕΕΚ μονο με πιλοτους και λιγοστους αλλους με τους οποιους δεν εχει και φυσικη επαφη.
9. Κατι που δεν ξερω αν λεει η προκυρηξη, ειναι οτι πρεπει ο υποψηφιος να μπορει να συνεργαστει με την ομαδα/βαρδια του υπο πιεση. Οι συνομιλιες με πιλοτους και συναδελφους μαγνητοφωνουνται παντα. Οι εργασια μεχρι στιγμης ειναι σε βαρδιες. Στις μοναδες 24 ωρης λειτουργιας (Για την προκηρυξη Κεντρο Ελεγχου Περιοχης Αθηνων/ Μακεδονιας στο Ελληνικο, Ηρακλειο, Ροδος και Κως : 1 απογευμα-1 μεσημερι-1 πρωι και κατευθειαν ξενυχτι με 6ημερη περιοδικοτητα. Δηλαδη αν ξεκινας εναν κυκλο Δευτερα απογευμα, ο επομενος Κυκλος ξεκιναει Κυριακη απογευμα κ.ο.κ. Ετσι βγαινουν 5 κυκλοι το μηνα + αναλογα τη μοναδα, το προσωπικο και την εποχη παιζουν διαφοροποιησεις, εξτρα βαρδιες και υπερωριες.) Για Μυκονο και Σαντορινη υπάρχει ωραριο, αλλα στην ουσια το καλοκαιρι ειναι ανοιχτοι σχεδον 24 ωρες.
10. Η δουλεια ειναι, για οποιον του αρεσει, εξαιρετικη
Δειτε και στη σελιδα της ΕΕΕΚΕ
https://www.facebook.com/groups/EEEKE.GATCA/
http://eeeke.gr/
Συντομη παρουσιαση του ΕΕΚ στην Ελλαδα
http://eeeke.gr/docs/2015/04/ATC_IN_GREECE.pdf
και ρωτηστε τους για αποριες ή κατεβαστε σχετικο υλικο, λογικα θα απαντησουν.