Ελαστικά αεροσκαφών

georgina":1xtvb3vh said:
Ωραία και ενδιαφέροντα όλα αυτά, είμαι βλέπετε και της θεωρητικής, και δεν τα ήξερα αλλά.. οι απορίες μου συνεχίζονται. Όταν μαζεύονται οι τροχοί, τα ελαστικά παρέρχονται σε κάποια ειδική κατάσταση; πχ μέσα σε θερμό ή ψυχρό αέρα ώστε να ανταπεξέλθουν σωστά αργότερα στην προσγειώση;

Οι τροχοι εκει που ειναι δεν εχουν καμια ιδιαιτερη μεταχειρηση η κατασταση, απλα μαζευονται σε εναν ειδικο χωρο και περιμενουν
μεχρι να ξαναχρησιμοποιηθουν...
 
Πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι παραπάνω πληροφορίες σας...Δηλάδη σε πόσο χρονικό διάστημα γίνεται αναγόμωση στα ελαστικά ενός αεροσκάφους? Έναν μέσο όρο δηλ...Πχ για ένα Α320? :?:
 
παντως αν θες να ξερεις το a380 της singapore airlines εχουν οπως και τα b777 της british airways εχουν michelen
 
-Αναγόμωση γίνεται στο 95% των αεροπορικών ελαστικών σήμερα. Ενα ελαστικό Β737 πχ κάνει απο 25 εως 100 περίπου προσγειώσεις πριν αντικατασταθεί και αναγομωθεί. Γίνονται απο 4 έως 12 αναγομώσεις εφ όσον το ελαστικό είναι σε κατάσταση κατάλληλη για να αναγομωθεί κάθε φορά, αλλιώς αχρηστεύεται.
-Οι προδιαγραφές και ο ποιοτικός έλεγχος των ελαστικών των πρώην σοβιετικών αεροσκαφών ακολουθούν τα ισχύοντα και για τα "δυτικά" πρότυπα αλλιώς δεν θα τους επιτρεπόταν να πετάνε σε Ευρωπαϊκά αεροδρόμια
-οσο για την τελευταία φωτο με αυτό που εσύ νομίζεις "προχωρημένο σημείο φθοράς", και μαθητευόμενος μηχανικός αεροσκαφών μπορεί να σε διαβεβαιώσει οτι είναι μεν κοντά στη στιγμή που θα πρέπει να αντικατασταθεί το ελαστικό αλλά οχι εκτός ορίων.
 
Top