Εκποιουνται 10 Τ-37 της ΠΑ τον Φεβρουαριο.

Hastaroth":27kh834c said:
Προφανώς αυτά τά αεροπλάνα θα πουληθούν σέ κάποια άλλη χώρα (τριτοκοσμική,υποθέτω) γιά χρήση ώς εκπαιδευτικά τής εντοπίου ΠΑ.
Ακόμα και αυτό χρειάζεται έγκριση από τις Η.Π.Α. για την μεταπώληση. Μπορεί αυτός που θα πλειοδοτήσει να μην είναι αποδεκτός σαν προορισμός.
 
Ξερει κανεις εδω μεσα να μας πει την πτητικη τους κατασταση και μπορει να τα βρουμε με τον αγοραστη μετα..
 
SCanavos":1qop6g6s said:
Σε βεβαιω οτι ειναι το καλυτερο ΙΧ τζετ που κατασκευαστηκε ποτε.Διθεσιο κι οι δυο χειριστες μπροστα,μουρλια για ΙΧ.Αν ημουν η Σεσσνα θα το εβαζα παραγωγη για πολιτικο αντε και με καμπινα 4θεσια.Πουλιεται ενα στο Τεξας 220.000ευρω,απαιχτο...Κανει και για εκπαιδευση,για βολτες,για τα παντα...Το βγαζεις και πειραματικο και το απολαμβανεις...Αστα φιλε με τη λιγουρα του θα πεθανω.

Εγραψα όμως πιό πάνω οτι δέν έχει pressurized καμπίνα.Αρα ο ιδιοκτήτης του θά πρέπη να έχη και ειδική στολή.

Τώρα γιά να τού βάλης καμπίνα πρέπει να φτιάξης και bulkhead και να βάλης και ολόκληρο σύστημα συμπίεσης μέ bleed air καί να τροποποιήσης τούς κινητήρες κλπ κλπ κλπ,οπότε θά κοστίζη ο κούκος αηδόνι και πιό φτηνό θά βγαίνη να πάρης ένα eclipse jet (είναι αυτό που έχω σάν avatar μου)....
 
Αστα φιλε Hastaroth,κανει κι οπως ειναι μεχρι τα 14000 ποδια για ΙΧ.Ασε να δουμε πως θα περπατησει η δημοπρασια,αν θα τα πουλησουν με την πρωτη κλπ.Αν τα παρει ολα ενας,μπορει να γινει κανα παιχνιδι να παρουμε ενα φτηνο αν θελει να μας το πουλησει.Παντως με τα λεφτα που ζητανε δεν βλεπω κινηση...Στην τριτη δημοπρασια θα παιχτει το θεμα.Κανε κανα ευχελαιο να κατσει.Μη μου πεις οτι δεν ειναι αεροπλαναρα?
 
Τυχαίνει να γνωρίζω τον Αμερικανό που θέλει να πάρει 8 από τα αεροπλάνα. Θέλει να τα πάρει στην Αμερική και να τα πουλήσει εκεί σε ιδιώτες.

Τα "soft" πολεμικά τζέτ σαν το Τ-37 έχουν τρελλή ζήτηση στην Αμερική. Επίσης το FAA, υποψιάζομαι ότι θα έχει λιγότερα προβλήματα στο να δώσει χαρτί πλοημότητας από ότι η Ελληνική YΠΑ :wall: !!

Δεν μίλησα πολύ μαζί του, αλλά από τα λίγα που μου είπε, μάλλον τρέχοντας θα φύγει ο άνθρωπος. Αφενός ήρθε από την Αμερική, κατέβηκε στην Καλαμάτα, είχε κλείσει επίσημα ραντεβού και ο υπεύθυνος (αξιωματικός ΠΑ) εκεί κάτω που θα του έδειχνε τα αεροπλάνα και θα παρείχε λοιπές πληροφορίες ....δεν πήγε στο ραντεβού.

Επίσης, ένα τεράστιο κόλλημα που υπάρχει, είναι η παγκοσμίως μηδενική υποστήριξη που υπάρχει αυτήν την στιγμή για τους κινητήρες του αεροπλάνου (ανταλλακτικά κλπ).

Θα ξαναμιλήσω μαζί του άυριο και θα μάθω πιό πολλές λεπτομέρειες. Πάντως, τον βλέπω για άλλη παραλία !

(ΥΓ. η ΠΑ του ζήτησε αν θέλει να περάσει και από την Ελευσίνα, και ότι έχουν και άλλο "πράμα" για πούλημα άν ενδιαφέρεται. Δεν ξέρω ακόμα σε τί αναφέρονταν. Σε κανά παλιό Κανανταίρ ίσως :D Super το βρίσκω για private αεροπλάνο. Σκάς μύτη στην Τζιά και άστους άλλους να ψάχνουν για μαρίνα να δέσουνε! )
 
Λοιπόν, τα νεότερα.

Κανένα από τα Τ-37 δεν είναι σε πτητική κατάσταση (airworthy/πλόημο) εδώ και 3-4 χρόνια.

Ό Scavanos ανέφερε κατι περί εξαγωγής. Μόνο τα πρώην Ιορδανικά (περίπου 16 κομμάτια) μπορούν να βγούν από την χώρα. Αυτά που είναι από ΗΠΑ, δεν μπορούν να πάνε πουθενά βάση της συμφωνίας. Ούτε κάν στην Αμερική.

Άρα τα αμερικάνικα θα μείνουν εδώ για πάντα και μάλλον θα σαπίσουν, γιατί δεν βλέπω κανέναν ιδιώτη Έλληνα να παίρνει τέτοιο αεροπλάνο και με τα χαρτιά παραμάσχλα να διαβαίνει το κατώφλι της ΥΠΑ. :wall:

Με τα ανταλλάκτικά όπως είπα υπάρχει πρόβλημα. Η ΠΑ δίνει 3 κινητήρες ανα αεροπλάνο (2 που φοράει και άλλον ένα). Επίσης για πακέτο 8 αεροπλάνων, δίνει αξίας $300.000 ανταλλακτικά από τα στόκ, τα οποία μπορεί και να μήν είναι αρκετά και μετά ....τέλος.

Η τιμή ανά τεμάχιο (ή 4άδα) είναι ένα μέγα μυστήριο. Φαίνεται ότι δεν είναι στάνταρντ. Εξαρτάται μάλλον από το πόσο μεγάλο κορόιδο θεωρούν τον κάθε πιθανό αγοραστή !
 
Καταλαβα...

Οπως το λες,ψαχνουν για κορόϊδο.
Ειδικα,αν δεν ειναι πλωιμο,τη βαψαμε...Να το παρουμε για αυλη καφετεριας?
Και ποιος μου λεει εμενα αν με τα ανταλλακτικα που το δινουν μπορει να γινει πλωιμο εστω και experimental...Σιγα μη κατσει η ΥΠΑ να σπασει το κεφαλι της για να κανουν μερικοι παραφρονες θαυμαστες του Τ-37 την ψωναρα τους.
Καλα,οι τιμες ειναι εξωφρενικες (κατα πληροφοριες)...
Εγω αν ημουν ΠΑ θα εβγαζα οσα περισσοτερα πλωιμα μπορουσα απο τα υπαρχοντα και θα τα μοσχοπουλουσα και οτι περισσευε θα το εβγαζα σε διαγωνισμο σε πολυ χαμηλες τιμες.Ο τυπος που πουλαει ενα στο Τεξας 250.000 ευρω δεν ειναι χαζος.
Αστα να πανε για κατσαρολες λοιπον,οπως καποτε στους Λοχους Αεροποριας Στρατου φωναξαν τις ερπυστριοφορες μπουλντοζες της ΜΟΜΑ και παταγαν τα L-18 και πεφταμε στις ερπυστριες να τα γλυτωσουμε για να τα δωσουν στις αερολεσχες.Πού να φανταστουμε οτι πισω απο τετοιες αποφασεις ηταν οι εισαγωγεις και ξαφνικα γεμσαν τα αεροδρομια ΙΧ αεροπλανα γιατι ολοι περιμεναν οτι θα εκποιηθουν τα της Αεροποριας Στρατου.
Μηπως,οταν φανε τα ψωμια τους τα Cessna 185 θα τα βγαλει ο Στρατος σε δημοπρασια?Κανιβαλισμενα και καρασκουριασμενα θα τα βγαλει κατευθειαν για κατσαρολες για να χοροπηδανε οι εισαγωγεις απο τη χαρα τους που μια ακομα αποπειρα αναπτυξης της γενικης αεροποριας βρισκει το Κρατος και τους εισαγωγεις σε πληρη αρμονια.
Το ιδιο παιχνιδι δεν γινεται τωρα με τα ελικοπτερα Bell 47 της 359 ΜΑΕΔΥ?
Ενω τα περιμενουμε σαν μαννα εξ ουρανου να τα εκποιησουν πλωιμα,οι εισαγωγεις των ανταγωνιστικων τους εκπαιδευτικων και ψεκαστικων ελικοπτερων πιεζουν για καταστροφη ή κανιβαλισμο ή μακρα αποθηκευση ωστε να αχρηστευτουν.
Χεστηκε ο ΥΕΘΑ για την τυχη τοσων και τετοιων αεροσκαφων...Μηπως εχει και κανα συμβουλο της προκοπης να του πει "ρε υπουργε,εδω εχουμε μελισσι βουλωμενο,10 ελικοπτερα,10 εκπαιδευτικα τζετ και 50 ελικοφορα 15 C185 της Αεροποριας Στρατου και 35 της Ικαρων τα Τ-38και ουρα οι ιδιωτες να τα αγορασουν.Αντι να τα πουλησουμε σκραπ να τα πουλησουμε πλωιμα...".
Αυτα και σε αλλα με υγεια...Και μετα παμε στο Οσκος και χαζευουμε που ερχονται αμερικανοι με ιδιωτικα F-104...
 
Re: Καταλαβα...

SCanavos":27plad38 said:
Και μετα παμε στο Οσκος και χαζευουμε που ερχονται αμερικανοι με ιδιωτικα F-104...

...και MiG-15, και Phantom παρακαλώ ! Ή στην Αγγλία που είχε κάποιος ένα Hawker Hunter (κατέπεσε νομίζω πρίν λίγο καιρό σε airshow δυστυχώς)...

Περισσότερα για παλιά πολεμικά αεροσκάφη στις ΗΠΑ (και αλλού) σε ιδιωτικά χέρια, σε αυτό εδώ το topic που είχα κάνει παλιότερα σε άλλο forum....

Sorry για το bit off-topic :oops: [/url]
 
Re: Καταλαβα...

SCanavos":1m8ehkta said:
Χεστηκε ο ΥΕΘΑ για την τυχη τοσων και τετοιων αεροσκαφων...Μηπως εχει και κανα συμβουλο της προκοπης να του πει "ρε υπουργε,εδω εχουμε μελισσι βουλωμενο,10 ελικοπτερα,10 εκπαιδευτικα τζετ και 50 ελικοφορα 15 C185 της Αεροποριας Στρατου και 35 της Ικαρων τα Τ-37 και ουρα οι ιδιωτες να τα αγορασουν.Αντι να τα πουλησουμε σκραπ να τα πουλησουμε πλωιμα..."

Αυτό προϋποθέτει πως υπάρχει πολιτική σχετικά με την Αεροπορία σ' αυτή τη χώρα, πως οι αερολέσχες είναι ενταγμένες στο σύστημα φιλτραρίσματος υποψηφίων χειριστών για την ΠΑ τον ΕΣ και το ΠΝ, πως η εφεδρεία δεν είναι ξεχασμένη... Αυτά κάνει όποιος έχει δημογραφικό πρόβλημα και τους Τούρκους για γείτονες...
 
Mην ξεχνατε και την ....εφορια! Μαλιστα κυριοι! Η πανταχου παρουσα εφορια, θα ερθει στον ιδιοκτητη, και βασει της ιπποδυναμης, η της ωσης, θα τον χρεωσει παραυτα, με το καταλληλο "μπουγουρντι", μιας και αν ανατρεξετε στο εντυπο της συμπληρωσης δηλωσης, θα δειτε "ποσο παει το μαλλι" σε οτι αφορα το "τεκμηριο". Ετσι ειναι στην Ελλαδα. Καποιοι φιλοι εχουν παρει ενα TEXAN της ΠΑ, και προσπαθουν χρονια τωρα να το κανουν να πεταξει. Τους ηρθε και η εφορια στο κεφαλι, και ακομα δεν το πιστευουν!
 
Top