Είδη για ιπτάμενους

Re: Γυαλιά ηλίου για πιλότους

chania27":19od9pm7 said:
Έχει να κάνει με τα θερμενόμενα παράθυρα στο cockpit.
Αντί να συνεχιστεί αυτή η ιστορία και να μην σβήνουμε άσχετα posts, μπορεί ο chania27 να μας εξηγήσει τι εννοεί με την παραπάνω πρόταση όπως του ζητήθηκε; Αν όχι, το θέμα κλειδώνεται και ησυχάζετε!
 
Re: Γυαλιά ηλίου για πιλότους

Εδώ έχει πολλές πληροφορίες αλλά ενδεχομένως να γίνεται διαφήμηση στα serengeti και τα oakley.
Κάπου αναφέρει και για φακούς carl zeiss.

http://www.pprune.org/medical-health/108305-best-pilot-sunglasses.html
 
Re: Γυαλιά ηλίου για πιλότους

Τα παράθυρα είναι sandwich απο φύλλα διαφανών συνθετικών (πλαστικών) και γυαλιού και από ότι ξέρω σαν φωτογράφος θα έχεις φαινόμενα polarisation (αν έχει και θερμαινόμενο πλέγμα τότε και moire ;) που σημαίνει ότι ανάλογα με τη γωνία που τα κοιτάς, θα βλέπεις περιοχές πιο σκούρες ή πιο ανοιχτές καθώς και διάφορους ιριδισμούς (plexiglas).

Το ερώτημα που με απασχολεί περισσότερο είναι οι οθόνες στο πιλοτήριο (MFD) - αυτές έχουν περιορισμούς σχετικά με τα γυαλιά ;

Τέλος θέλω να προσθέσω στοιχεία σχετικά με τα γυαλιά των χειριστών πολεμικών A/Φ τύπου HGU-4/p και προδιαγραφών MIL-S-25948* (ακόμα Αmerican Οptical+ Randolph Engineering άραγε.; ) - τo site της AO δίνει τις παρακάτω δυνατότητες παραγγελίας φακών :

  • TCG: True Color (Gray) Glass
    CCP: Color Correct (Gray) Polycarbonate
    HCAP: High Contrast Amber Polycarbonate
    CG: Cosmetan (Amber) Glass
    PCCP: Polarized Color Correct (Gray) Polycarbonate
    PHCAP: Polarized High Contrast Amber Polycarbonate

(*Παράγραφος 3.5 δίνει τα spec για τα οπτικά)

Το θέμα των οπτικών στο cockpit είναι πολύ ενδιαφέρον και δεν βλέπω πολύ βιβλιογραφία στο internet.
 
Re: Γυαλιά ηλίου για πιλότους

convair":25kt9xcv said:
Τα παράθυρα είναι sandwich απο φύλλα διαφανών συνθετικών (πλαστικών) και γυαλιού και από ότι ξέρω σαν φωτογράφος θα έχεις φαινόμενα polarisation (αν έχει και θερμαινόμενο πλέγμα τότε και moire ;) που σημαίνει ότι ανάλογα με τη γωνία που τα κοιτάς, θα βλέπεις περιοχές πιο σκούρες ή πιο ανοιχτές καθώς και διάφορους ιριδισμούς (plexiglas).

Πρέπει να έχεις δίκιο, τα τεχνικά δεν τα γνωρίζω καλά ώστε να μπορώ να τα εξηγήσω.
Τους διάφορους ιριδισμούς πάντως (rainbow effect) τα έχω δει σε training video και επηρεάζει τόσο πολύ που ούτε τροχοδρόμηση μπορείς να κάνεις.
Δεν υπάρχει πρόβλημα με τα EFIS και Glass cockpits όσον αφορά τις οθόνες.

Για τα γυαλιά ηλίου θα έλεγα οποιοσδήποτε καλός ανοιχτός φακός που δεν είναι polirized αρκεί. Πάρτε λοιπόν τα γυαλιά που σας είναι άνετα και μην χαλάσετε παραπάνω χρήματα για μάρκες μόνο και μόνο επειδή γράφουν "aviator".
 
Αξεσουαρ για flight crew

Εκτος απο το pilotshop.gr υπαρχει καποιο αλλο site ή καταστημα με αξεσουαρ για ιπταμενους φροντιστες?
 
Εχω 2 ερωτήσεις.

1) Ποιά η γνώμη σας για τα ακουστικα Bose εκτός του οτι είναι πανάκριβα και σε σχέση με τα David Clark?

2) Επειδή η ποικιλία των ακουστικών είναι μεγάλη με ποιά κριτήρια επιλέγουμε τα ακουστικά μας?
 
Τα Bose είναι κατά τη γνώμη ενός ταπεινού τυροπιττά τα καλύτερα γιατί έχουν τη μεγαλύτερη απόσβεση θορύβου. Βέβαια έχουν πολύ δυνατό ελατήριο στην κορυφή και μετά τις 6 ώρες πτήση αισθάνεσαι σαν ανακρινόμενος από την Ιερά Εξέταση απ το σφίξιμο.Αξίζουν τα λεφτά τους!
Μετά τα Χ έβγαλε πρόσφατα νέα ακουστικά πολύ δυνατά...
Το κριτήριο είναι η μεγάλη απόσβεση θορύβου.Τα υπόλοιπα πχ να παίρνουν ipod, κινητό, να καίνε λίγη μπαταρία, να μη φθείρονται γρήγορα τα μαξιλαράκια κλπ τα θεωρώ δευτερεύοντα.
Στην Ελλάδα δεν υπάρχει σερβις για τα Bose. Η Bose εδώ ασχολείται μόνο με στερεοφωνικά κλπ. Σερβις κάνει η Ολλανδία.
 
asterixx25":3j351hzc said:
Ποιά η γνώμη σας για τα ακουστικα Bose εκτός του οτι είναι πανάκριβα και σε σχέση με τα David Clark?
Είναι κορυφαία headsets. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως είναι μόνα τους στην κορυφή ;)

asterixx25":3j351hzc said:
Επειδή η ποικιλία των ακουστικών είναι μεγάλη με ποιά κριτήρια επιλέγουμε τα ακουστικά μας?
Πρώτον με το περιβάλλον στον οποίο θα τα χρησιμοποιήσεις. Γενική αεροπορία (εκπαίδευση, προσωπική ευχαρίστηση) ή επαγγελματική χρήση; Turboprop ή jet;
Για χρήση γενικής αεροπορίας, η ιδανική λύση είναι ένα οικονομικό headset με καλή μείωση θορύβου (αυτά με τα μεγάλα ακουστικά).
Για επαγγελματική χρήση, το πρώτο δεδομένο είναι πως θα τα φοράς για πολλές ώρες. Επομένως μπαίνουν και οι παράγοντες βάρος και εργονομία, ώστε να μην ενοχλούν μετά από μερικές ώρες πτήσης. Επίσης χρειάζεσαι τη μέγιστη δυνατή προστασία της ακοής μακροπρόθεσμα (μην χάσεις και το medical!)
Οπότε πας σε λύσεις πιο ακριβές και σε τεχνολογία Active Noise Reduction.
Προσωπικά σε κάθε μία από τις δύο παραπάνω κατηγορίες, θεωρώ πως την καλύτερη σχέση απόδοσης/τιμής την προσφέρουν τα προϊόντα της Sennheiser.


Υ.Γ. Και ένας "οδηγός αγοράς" που βρήκα στα γρήγορα στο διαδίκτυο: http://www.afeonline.com/shop/datasheet ... advice.pdf
 
Ευχαριστώ πολύ.

Άρα για κάποιον μαθητή που ξεκινάει τώρα και θα συνεχίσει αργότερα επαγγελματικά, μιλάμε για αγορά 2 set ακουστικών ή μπορεί να αγοράσει ενα καλό set εξαρχής και να το έχει εφ'ορου ζωής ?
 
Αυτό είναι προσωπική επιλογή που σχετίζεται και με το budget!
Όσα άτομα γνωρίζω αγόρασαν στην εκπαίδευση κάτι "οικονομικό" και όταν άρχισαν να εργάζονται (και να πληρώνονται) αγόρασαν κάτι ακριβό με ANR* και τα σχετικά. Είναι μεγάλη διαφορά τα 200 Ευρώ για ένα μέσο headset γενικής αεροπορίας και τα 700 (minimum) για ένα εξεζητημένο μοντέλο. Όσοι ξεκίνησαν με Bose και τα συναφή, ήταν εκείνοι των οποίων οι μπαμπάδες είχαν πολλά για ξόδεμα ;)
Επίσης, όλες οι εταιρίες έχουν στα cockpits headsets για τους χειριστές. Απλά κάποιοι θέλουν να αγοράσουν τα δικά τους για πολλούς και διαφορετικούς λόγους
ο καθένας.



*ANR: Active Noise Reduction, που ανέφερα στο προηγούμενο post.
 
Top