Egypt Air

  • Thread starter Thread starter nikolas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η απόσταση Βεγγάζη-Αθήνα είναι περίπου 394 NM, ενώ Βεγγάζη-Κάιρο περίπου 587 NM, προφανώς δεν είχε αρκετά καύσιμα για να επιστρέψει στο Κάιρο. Ακόμα και η Αλεξάνδρεια απέχει από τη Βεγγάζη 488 NM.
Ωστόσο θα μπορούσε να είχε προσγειωθεί π.χ. στο Ηράκλειο (318 NM) ή στα Χανιά (283 NM).
Το αξιοπερίεργο είναι ότι υπήρξαν 4 επιβάτες με αρχικό προορισμό τη Λιβύη, χωρίς εμφανή προγραμματισμό άμεσης μετανάστευσης ή αίτησης ασύλου (αλλιώς θα το είχαν ζητήσει κατά την άφιξη στην Αθήνα) οι οποίοι ξαφνικά σκέφτηκαν, καλύτερα να κρυφτούν και να μείνουν στην Ευρώπη.
 
Διαβάζω στο άρθρο τη φράση "Airbus designed the A220 family aircraft to feel like a wide-body aircraft" και θέλω να ρωτήσω "Είστε σίγουρα συντάκτης αεροπορικών θεμάτων;"
 
Να σταθούμε σε δύο ζητήματα εδώ:
1) Τα Α220 της MS είναι ιδιόκτητα και νεότατα, αναρωτιέμαι με τι προγραμματισμό τα παρέλαβαν και πως δε μπόρεσαν ποτέ να τα αξιοποιήσουν.
2) Παλαιότερα είχε πάρει 787 για αντικατάσταση των γηρασμένων 777/330 και πρόσφατα παρέλαβε το 321neo. Τώρα παραγγέλνει 350 και 737MAX. Το feel commonality είναι κάτι που δεν τους χρειάζεται προφανώς.

Και δε μπορείς μετά παρά να ρωτήσεις: "Είστε σίγουρα αεροπορική εταιρεία";
 
Το ότι διώχνουν τα Α220 για να πάρουν 737MAX8, πόσο ουάου!

Προφανώς κάποιες εταιρίες προσπαθούν να επιλέξουν την λιγότερο κακή επιλογή κατα την κρίση τους. Η Egyptair μάλλον θεωρεί ότι το MAX είναι μια λιγότερο κακή επιλογή από ένα αεροσκάφος σαν το Α220 που φορά αποκλειστικά PW GTF κινητήρες…
 
Αγορά/ενοικίαση και πώληση είναι δύο πράξεις, άρα δύο προμήθειες.
 
Ένα μικρό video για το θέμα.

 
Top