Egnatia Aviation

  • Thread starter Thread starter EGNATIA STUDENT
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ellinara επίτρεψέ μου να σου εκθέσω την προσωπική μου γνώμη για την Εγνατία. Έχω επικοινωνήσει με τους αρμοδίους της εταιρείας αρκετές φορές και μάλιστα έχουμε συναντηθεί και έχουμε μιλήσει και από κοντά.

Οι παρακάτω απόψεις αφορούν την προσωπική μου γνώμη και βασίζονται στα δικά μου κριτήρια και στην έως τώρα έρευνα που έχω κάνει όσον αφορά την αεροπορική εκπαίδευση στην Ελλάδα.

Θέλω να ξεκινήσω από τα αρνητικά:

1)από το site φαίνεται ότι η εταιρεία δείχνει ότι δίνει βάρος στον καλό καιρό της χώρας, στη δυνατότητα συνδιασμού διακοπών ταυτόχρονα με την εκπαίδευση και στην ανταγωνιστική τιμή που περιλαμβάνει και διαμονή. Εκτός από το σημείο που αναφέρονται οι εκπαιδευτές και τα αεροπλάνα πουθενά αλλού δεν αναφέρεται κάτι για την εκπαιδευτική διαδικασία, και τα πλεονεκτήματα όσον αφορά τον τομέα "εκπαίδευση". Μόνο στο "training packages" μπορεί κανείς να συμπεράνει πως θα είναι η δομή της εκπαίδευσης. Θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να υπάρχει εκτενέστερη αναφορά στο θέμα αυτό.

2) Προσωπικά με χάλασε ο άκομψος τρόπος του George που μέσω αυτού εδώ του forum έδειξε ότι "κατάλαβε ποιος είμαι" και έδειξε ενοχλημένος επισημαίνοντας μου ότι τις απάντησεις στις εν λόγω ερωτήσεις μου τις ξέρω από την μακρόχρονη (2μήνες) επικοινωνία μου με τον συνεργάτη του. Πιστέυω ότι μεταξύ πελάτη-παροχέα υπηρεσίας πρέπει να κρατάμε τα προσχήματα. Και η οικειότητα δεν θα πρέπει να ξεπερνάει κάποια όρια.

3) Η απειρία της σχολής. Οι πρώτοι μαθητές μπορεί να έχουν κάποια προβλήματα στην αρχή της εκπαίδευσης. Αυτό γιατί δυστυχώς όσα και να προβλέψουν οι υπεύθυνοι καθώς και ο Head of Training στην πορεία μπορεί να προκύψουν προβλήματα μέχρι η σχολή να μπει στην κανονική,τελική ροή της.

4) Η απουσία Ελληνικών στο site και στα φυλλάδια.Το ίδιο κάνουν και άλλες σχολές. Μεγάλο αρνητικό που όμως δεν αφορά την παρεχόμενη εκπαίδευση. Είναι σαν να αγνοείς τη χώρα σου. Εάν ήταν στην Γαλλία ο νόμος θα τους υποχρέωνε να έχουν και επιλογή στα Γαλλικά. Για μενα πρέπει έστω και για τους τύπους να υπήρχαν Ελληνικά. Και καλά ο επίδοξος μαθητής πρέπει να ξέρει Αγγλικά.Αλλά δεν είναι υποχρεομένος ο κάθε πατέρας που πληρώνει να πρέπει να διαβάσει Αγγλικά για να δει που στέλνει το παιδί του.

5) Δεν υπάρχουν minimum requirements για να εγγραφεί κανείς στη σχολή. Που δείχνει ότι όποιος θέλει είτε κάνει είτε δεν κάνει για πιλότος γράφεται. Ακόμη κι αν ήταν ο χειρότερος μαθητής στο σχολείο κι ας μην έχει ιδέα από βασικές γνώσεις φυσικής ή μαθηματικών που χρειάζονται για να περατώσει κανείς την εκπαίδευση. Βέβαια αυτό γενικά ισχύει λίγο πολύ για όλες τις σχολές στην Ελλάδα και πολλές του εξωτερικού. Μόνο ορισμένες σχολές του εξωτερικού που κάνουν έχουν pre entry assessments.

6) Δεν υπάρχει πρόβλεψη για κάποιο γραφείο διασύνδεσης ή όπως το λένε έξω job pool. Βέβαια ίσως να είναι νωρίς να το κρίνουμε αλλά θα δούμε τελικά τι θα γίνει στο μέλλον.

7) Τελευταίο αρνητικό για μένα είναι ότι αναφορές του τύπου "the biggest flight training organization in Greece" όπως ακριβώς αναφέρεται στο site τηε θα πρέπει να αναγράφονται πριν την έναρξη της σχολής. Πιστεύω ότι σε αυτό απλά εκφράσαν την προσδοκία τους για το μέλλον. Αλλά δεν μπορούμε να αυτοαποκαλούμαστε

Τα θετικά τώρα:

1) Η σχολή έχει έναν πολύ έμπειρο εκαιδευτή ως head of training. Μετά από εκτενή έρευνά μου επί του θέματος μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ο Stiuart Smith κατέχει πολύ καλά την αεροπορική εκπαίδευση,έχει δική του σχολή στην Αγγλία και έχει στο βιογραφικό του πλούσιο συγγραφικό έργο να επιδείξει. Είναι μια εγγύση ότι η σχολή θα έχει καλές βάσεις και τεχνογνωσία όσον αφορά την οργάνωση και τις διαδικασίες της.

2) Τα αεροπλάνα που διαθέτει είναι τα ιδανικότερα όσων αφορά την εκπαίδευση και διαθέτουν τα πιο σύγχρονα συστήματα καθώς και την άνεση ώστε να μπορείς να αφοσιωθείς στην εκπαίδευση χωρίς να ταλαιπωρείσαι. Καμιά σχέση με ξεπερασμένα "παλιά" αεροπλάνα. Για να τεκμηριώσω θα σου πω το εξής: σχολές όπως η Intercockpit (θυγατρική της Lufthansa) καθώς και η CTC (εκπαιδευτικός οργανισμός με παράδοση στην Αγγλία) χρησιμοποιούν τα ίδια αεροσκάφη με την Egnatia καθώς και όσες σχολές αναβαθμίζουν το στόλο τους προτιμούν πλέον τα Diamond.

3) Ο διακανονισμός πληρωμής είναι ο πιο τίμιος και σωστός που υπάρχει στην αγορά. Pay as you learn. Πλήρώνεις με την ώρα δίνοντας μια προκαταβολή 500 Ευρώ τα οποία μπορείς να καταναλώσεις σε πτήσεις και όποτε θέλεις μπορείς να φύγεις αν δε σου αρέσει κάτι!!! Έτσι απλά χωρίς καμία δέσμευση. Δεν ξέρω αν ισχύει κάτι διαφορετικο στη σύμβαση που πιθανόν υπογράφεις αλλά προφορικά έτσι μου είπαν και δεν αμφιβάλλω καθόλου. Αυτό είναι πολύ θετικό γιατί η εν λόγω σχολή αλλά και όλες οι υπόλοιπες (για να μην αδικώ κανέναν) που χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα πρέπει εκτός από το να προσπαθήσουν να σε κάνουν πελάτη, να σε κρατήσουν και πελάτη. Μακρυά από σχολές που ζητάνε προκαταβολές του τύπου 40% μπροστά κλπ κλπ (καταλάβατε πιστευω) γιατί φαίνεται να έχουν πρόβλημα ρευστότητας και άμα πεις να φύγεις θα χάσεις πολλά χρήματα. Μπορώ να σου πω ότι ονόματα όπως η Oxford και η Lufthansa ζητάει ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων μπροστά και δεν ξέρω πόσα θα σου επιστραφούν αν πεις ότι φεύγεις. Πολύ καλή κίνηση της Εγνατίας που σε κάνει να νιώθεις ασφαλής.

4) Η σχολή είναι ολοκαίνουρια. Που σημαίνει ότι μπορεί να έχει κάποια προβλήματα στην αρχή αλλά το σίγουρο είναι ότι θα θέλουν να χτίσουν μια καλή φήμη και θα ρίξουν όλο τους το βάρος σε αυτό και ειδικά στις πρώτες σειρές αποφοίτων έτσι ώστε να δημιουργήσουν reference επιτυχημένων αποφοίτων. Και μπορείς να εκμεταλευτείς αυτή την καλή συγκυρία σε συνδιασμό με το ανταγωνιστικό κόστος.

5) Το "πακέτο" τους φαίνεται να είναι all-inclusive χωρίς κρυφά κόστη και σε μία πολύ καλή τιμή. Πολύ θετικό για να κάνεις τους υπολογισμούς σου.Τώρα αν φανούν κρυφές χρεώσεις στην πορεία θα δείξει... Αλλά προσωπικά δεν το πιστεύω. Θα ήταν καταστροφικό για τους ίδιους και δεν πρόκειται να γίνει. Όσον αφορά τη χαμηλή τιμή είναι κάτι που δεν πρέπει να σε φοβίζει ή να σε κάνει να αμφιβάλεις για την ποιότητα αφού τα κόστη των αεροδρομίων στην Ελλάδα (εκτός του Βενιζέλου) είναι πολύ φθηνά. Επίσης το diesel που καίνε τα Diamond κοστίζει λιγότερο και αφήνει περιθώρια για καλές τιμές.

6) Υπάρχει μια αμεσότητα στην επικοινωνία με τους υπευθύνους της σχολής πράγμα που είναι πολύ θετικό και ελπίζω αυτό ότι θα διατηρηθεί. Αν και επιφυλάσσομαι γιατί στην Ελλάδα όσοι "μεγαλώνουν" μετά γίνονται τελείως απρόσωποι. Προς το παρόν όμως υπάρχει πολύ καλή αμεσότητα και όχι εκείνες οι ψυχρές "φάτσες" των σχολών του εξωτερικού. Η οικειότητα αυτή σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα.

7) Η παρουσία εκπαιδευτών από το Εξωτερικό και το αεροδρόμιο πολύ θετικά επίσης. Δείχνει ότι θα μάθεις μέσα σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον αεροπορικό και όχι όπως οι αερολέσχες...

8) Τέλος όπως μου είπαν οι υπέυθυνοι εν καιρό θα φέρουν και εξομοιωτή όπου θα μπορέις να κάνεις το περιβόητο MCC course που πλέον απαιτείται από τις αεροπορικές και δε θα χρειάζεται να τρέχεις στο εξωτερικό για να ολοκληρώσεις την εκπαίδευσή σου.

Ellinara_aete αυτή βέβαια είναι η προσωπική μου γνώμη και ελπίζω να σε βοηθήσω να κρίνεις.

Εγώ έχω κάνει κάποιες ερωτήσεις στους υπευθύνουμς μέσω αυτόυ του forum και περιμένω και απάντησεις. Προσωπικά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πάω στην Egnatia και πιστεύω ότι είναι μια καλή επιλογή σε μια πολύ καλή τιμή.

Ray
 
Ellinara_aete σε γενικές γραμμές τα ουσιαστικά στοιχεία που κάνουν καλή μια σχολή: υποδομή-εκπαιδευτές-αεροπλάνα-αεροδρόμιο υπάρχουν με το παραπάνω. Αν βάλεις το ανταγωνιστικό πακέτο κόστους καθώς και τον καιρό στην Ελλάδα καθώς και ότι μέχρι τώρα δεν έχει ακουστεί κάτι στραβό και το χρονοδιάγραμμα έχει τηρηθεί με ακρίβεια τότε αυτό σημαίνει ότι η σχολή πάει καλά και έχει πολύ καλές προοπτικές. Προσωπικά σου συνιστώ να πας.

Τα όποια αρνητικά που έγραψα πιστεύω ότι τα περισσότερα θα ξεπεραστούν με την πάροδο του χρόνου. Τουλάχιστον δείχνουν να έχουν τη θέληση να τα ξεπεράσουν.

Οι υπόλοιποι χρήστες παρακαλώ δε χρειάζεται να στήνουμε στον τοίχο όποιονδήποτε είναι δύσπιστος ή ρωτάει. Υμαρτον πια! Δηλαδή επειδη γράφτηκαν ορισμένοι βορειοευρωπαίοι εμείς οι κατώτεροι Έλληνες πρέπει να πηγαίνουμε με κλειστά τα μάτια? Έ οχι δα! Δεν κάνουμε κάτι κακό να ρωτάμε! Όσοι κατηγορείτε περί δυσπιστίας δώστε μας επιχειρήματα και θα σταματήσουμε να είμαστε δύσπιστοι εντός δευτερολέπτου, όχι όμως με χαρακτηρισμούς περί προκατάληψης κλπ
 
i alitheia einai oti o ellinaras_aetos pirovolithike agria o kaimenos stis protes tou "ptiseis" sto forum! elpizo na min to parei varia kai apotharrinthei schetika!

KALH TYXH pantos paidia se olous esas pou skepteste na kanete to vima, zilevo pragmatika! "na itan ta niata 2 fores, ta geratia kamia" pou leei kai o poiitis!
 
Ray":1plcv3db said:
2) Προσωπικά με χάλασε ο άκομψος τρόπος του George που μέσω αυτού εδώ του forum έδειξε ότι "κατάλαβε ποιος είμαι" και έδειξε ενοχλημένος επισημαίνοντας μου ότι τις απάντησεις στις εν λόγω ερωτήσεις μου τις ξέρω από την μακρόχρονη (2μήνες) επικοινωνία μου με τον συνεργάτη του.
Ο άκομψος τρόπος του George που σε "κατάλαβε" αποκλείεται να σε ενόχλησε, πολύ απλά γιατί ο George (εγώ) δεν σε ξέρει, άρα δε σε αναγνώρισε. :roll: Μάλλον στον georgez αναφέρεσαι. Άλλος χρήστης ο ένας, άλλος ο άλλος. Αυτά για να μην μπλεκόμαστε. :wink: Κλείνει η παρένθεση, ευχαριστώ.
 
Εντάξει αλλά μην κολλάμε σε αυτό.Ούτε σε ένα Z. Ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό που το ανέφερερα γιατί θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής όσον αφορά τα θετικά και αρνητικά της εν λόγω εταιρείας που αποτελούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ.

Απλά θέλησα να απαντήσω στον ellinara_aeto στις απορίες του με βάσει την δική μου προσέγγιση στο θέμα με απόλυτη ειλικρίνεια χωρίς να θέλω να κάνω ούτε διαφήμιση ούτε και δυσφήμιση.

Βέβαια όλα αυτά είναι προσωπικές απόψεις. Οπότε το καλύτερο που έχει να κάνει ο ellinaras_aetos είναι να επικοινωνήσει με το προσωπικό της Εγνατίας καθώς και να επισκευτεί όλες τις σχολές που τον ενδιαφέρουν όπως έκανα κι εγώ και θα έχει έτσι πλήρη εικόνα για όλα.

Μην τα περιμένουμε όλα έτοιμα από άλλους που τα έψαξαν. Εξάλλου ο καθένας έχει διαφορετική κρίση.

Ray
 
Ena efharisto

Molis epistrepsame apo taxidi sti Brettania opou ferame ena DA-40 (G-CCLC) kai pigainoume piso to Sav/ko gia alla dio. Den mporesa na sinisfero stin sizitisi prin.

Efharisto poli to GP707 kai olous osous endiaferthikan me tin sholi, thetika i anrnitika. Sosta graftike oti oti kai na leme oloi, o hronos tha deixei. Opos eipa kai prin, to skeptikismo tou Ellina ton perimename kai den mas paraxenevei, horis afto na simainei oti to vriskoume sosto.

Apo merous tis sholis anafero se aftin tin teleutaia apantisi oti:

- Eimaste oloi eleutheroi na leme oti theloume se autou tou eidous ta forum - pantos ligoi tekmiriosi pote den vlaptei.

- Opoios ehei sigkekrimenes erotiseis shetika me tin sholi, tin ekpaideusi, to prosopiko ktl prepei na erhei se epafi me tin etairia. Apantiseis den mporoun na dothoun se forums - mono poli genikes. Den tha dothei xana apantisi se erotisi melous apla giati den einai o sostos tropos.

- I sholi ehei kai Ellinofonous ekepaideutes, alla oli i ekpaideusi kai i epafi me to prosopiko tis sholis tha einai sta Agglika - gia to kalo ton mathiton kai ohi to diko mou! Epoiseis ehoume skopo na ekpaideusoume dikous mas ekpaideutes, Ellines, kai to sigkaikrimeno programma arhizei 1 Iouliou. I glossa pantos den tha allaxei. Opoios protimaei na ekpaidevetai sta Ellinika as min erthei stin Egnatia Aviation.

- Enarxi mathimaton stis 3 Iouliou kai egkainia stis 8 Iouliou - tha anakoinothei sintoma. Eiste oloi kalesmenoi, kai tha einai kai mia kali afkairia na deite kai ta Diamond DA-40 kai DA-42 apo konta kathos episeis kai marika stelehi tis Diamond. Emeis tha eimaste panta edo, elate na mas deite opote thelete.

- O makedonas den ehei kamia shesei me tin Egnatia Aviation. Exefrase mia geniki gnomi kai ton afharistoume. Tha haroume poli na ton gnorisoume apo konta sintoma.

Kalo kalokairi kai kala petagmata se olous! :o :o :o

Giorgos

Egnatia Aviation
 
Re guys... Mipos oloi "ta pairnete" apo thn Egnatia kai oloi eiste stelexi tis? Tha pao na do ton Ioulio. kai meta tha sas po.

Ciao
 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

'Ελεος ΕΛΛΗΝΑΡΑ. Επειδή πολλοί απο εμάς είναι ενθουσιασμένοι για μια τέτοια κίνηση και τη σχολιάζουν θετικά δεν σημαίνει οτι είμαστε και στελέχοι της....τι επιπόλαιο σχόλιο..

Είναι μια κίνηση η οποία πρέπει να στηριχθεί και η οποία μέχρι στιγμής δείχνει πολλά θετικά στοιχεία. Από conspiracy theories το μυαλό του κάθε έλληνα άλλο τίποτα. :evil:
 
Ellinara_aete χαίρομαι που έχεις την αυτογνωσία να αυτοχαρακτηρίζεσαι ελληναράς. Εγώ στη θέση σου θα έβαζα νέο-ελληναράς.

Κι εγώ είμαι ένας από αυτούς που έχω μια μικρή δυσπιστία για το αν τελικά τα καταφέρει η Εγνατία κι αυτό όχι επειδή θεωρώ ότι "ήρθαν δύο απατεώνες να κοροιδέψουν όλο τον κόσμο" αλλά επειδή δεν επιτρέπει η γραφειοκρατία και το ανεπανάλληπτο ελληνικό δημόσιο.Αλλά από το να έχεις δυσπιστία για το που θα επενδύσεις τα χρήματά σου μέχρι το να φαντάζεσαι διάφορα έχει μεγάλη διαφορά.

Πιστεύω ότι σου εξέθεσα αναλυτικά και δημοσίως την προσωπική μου άποψη για την Εγνατία γράφοντας αναλυτικά αυτά που θεωρώ "υπερ" αλλά και τα "κατα".

Επειδή σαν γενική εικόνα βλέπω περισσότερα υπέρ και θεωρώ ότι τα "κατά" είναι επιλύσημα εσύ βγάζεις το συμπερασματάκι σου ότι "τα παίρνω" από την Εγνατία. Εγώ και όλοι οι άλλοι!!!

Εύγε παλικαρι μου και θα πας μπροστά με τα συμπεράσματά σου. Σου προτείνω λοιπόν να πας στο U.K. Flight training που έχει συνεργασία με μια σχολή στην Αμερική όπου θα πάρεις 1500 ώρες πτήσεις με 65000$ και θα σου δώσουν και type rating! Είναι συνδιασμός Αγγλίας-Αμερικής και Ιταλίας και βγάζει στο τέλος ένα FAA/JAA full-ATPL. Που να μπλέξεις εσύ στην Ελλάδα και να πάρεις και frozen-ATPL. Δεν είναι το frozen για σενα...

Κι αν γίνεις ποτέ πιλότος από κεινη τη σχολή εμένα έλα και χ.....ε με! (Συγνώμη στους υπόλοιπους που παρεκτρέπομαι)

Λοιπόν όταν πάς στην Εγνατία ζήτα και το συμβόλαιο που δώσαν σε όλους εμάς που "τα παίρνουμε" και ίσως κι εσύ μετά να λες καλά λόγια.

Ray

Υ.Γ. Κι αναρωτιόμουν αφού μόλις τελείωσες το "greek army" όπως αποκάλεσες το στρατό πως και δεν θυμήθηκες τα ελληνικά σου. Αλλά κανένα trendy αγοράκι θα είσαι που την είδες πιο Άγγλος από του Αγγλους επειδή πήγες και σπούδασες έξω... φυσικά επειδή δεν πέρασες εδώ ούτε στο Τ.Ε.Ι. Κλαδωράχης με βάση το 8.

Άντε γιατί τελικά όλοι θεωρίες συνομοσίας ονειρεύονται...
 
Φίλε GeorgeZ

Όσον αφορά την αγγλική γλώσσα αναφερόμουν καθαρά στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας και των φυλλαδίων και ο λόγος ήταν ότι μου ζήτησαν συγγενικά μου πρόσωπα που δεν γνωρίζουν αγγλικά να τους δείξω υλικό από τη σχολή που ενδιαφέρομαι κι εγώ να πάω και δεν είχα κάτι.

Η εκπαίδευση φυσικά και πρέπει να είναι αγγλόφωνη κανείς δε διαφωνεί με αυτό.

Ray
 
Top