Εχω την εξής αφελή απορία:
Τά τέσσερα αυτά αεροπλάνα ήταν αποφασισμένο εξ αρχής να δοθούν στην ΠΟΛΚΕΟΑ γιά να ενταχθούν στό υποτιθέμενα σχεδιαζόμενο «Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας»,ή απλώς δέν βρέθηκε αγοραστής γι’αυτά και επειδή εν τώ μεταξύ χάλασαν τούς διαδρόμους γιά να φτιάξουν τα αθλητικά κτίρια,τά αεροπλάνα δέν μπορούσαν πιά να απογειωθούν και «εγκλωβίστηκαν» εκεί;
Η ταπεινή μου γνώμη είναι οτι μάλλον συνέβη το δεύτερο.Δηλαδή ξέμειναν εκεί καί μιά και δέν υπήρχε περίπτωση νά τά πάρη κανείς ούτετ γιά σκράπ,σκέφτηκαν οι «αρμόδιοι» μιά και μάς μείνανε,δέν φτιάχνουμε κι’ένα μουσείο;(σάν να λέμε «έχω ένα κουμπί,μπορείτε να μού ράψετε ένα παλτό επάνω του;» ).
Αν είχε συμβεί το πρώτο,δηλαδή άν υπήρχε εκ τών προτέρων σκέψη να δημιουργηθή αυτό το μουσείο,τότε η ΠΟΛΚΕΟΑ:
1.Θά είχε επιδιώξει να κρατήση το –CBF,τό πρωτότυπο 722 δηλαδή,ώς πιό μεγάλης «ιστορικής» αξίας.(τό οτι ώς «δείγμα» 747 έχει μείνει το –OAB,που έγινε γνωστό λόγω τού οτι είχε ναυλωθεί από τον σουλτάνο τού Μπαχρεϊν γιά να κάνη την ευρωπαϊκή της περιήγηση η κόρη του,είναι από καθαρή τύχη).
2.Θά είχε φροντίσει εξ αρχής να έρθη σέ συνεννοήσεις μέ τούς αρμόδιους διεχειριστές («ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ» ίσωςτού χώρου στόν οποίο βρίσκονται τά αεροπλάνα,ώστε να τόν περιφράξη καί ούτω πως να προστατευτούν από τούς βανδαλισμούς.
3.Θά είχε φροντίσει γιά ένα αρχικό προσωρινό «σουλούπωμα» ώστε,π.χ. τό –CBA καί τό BCA νά είχαν όλες τίς θύρες τους (σέ αμφότερα λείπουν τά emergency exits,στό δέ –CBA η θύρα στό ουραίο τμήμα έχει αφαιρεθεί και κάποιοι την χρησιμοποιούσαν ώς σκάλα γιά να ανεβαίνουν στό –OAB μέσα απ΄τό cargo hold) γιά να είναι κλειστά και να μήν μπορή να μπή κανένας μέσα σ’αυτά καί να τά καθαρίση μέ ανορθόδοξους τρόπους...
Τώρα λοιπόν,αφού ΔΕΝ έγιναν όλα αυτά,αφού αφέθηκαν επί χρόνια τά αεροπλάνα στην τύχη τους καί αφού παρήχθη αρκετό «κράξιμο»,εδέησε νά περιφράξη η ΠΟΛΚΕΟΑ τόν χώρο-έστω και στοιχειωδώς.
Μετά από κάποια χρόνια ακόμη,ελπίζω οτι θά έχουν καταφέρει να βάλουν και τό ρύγχος στό –CBA,που τώρα χάσκει ώς ιπποπόταμος.
Γιά τά στατικοδυναμικά τού μουσείου δέ,φαντάζομαι οτι θά μάς τά λένε τά εγγόνια μας,μέσω μέντιουμ (γιατί μόνο έτσι θά μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί τους απ’τό υπερπέραν...)
Τά τέσσερα αυτά αεροπλάνα ήταν αποφασισμένο εξ αρχής να δοθούν στην ΠΟΛΚΕΟΑ γιά να ενταχθούν στό υποτιθέμενα σχεδιαζόμενο «Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας»,ή απλώς δέν βρέθηκε αγοραστής γι’αυτά και επειδή εν τώ μεταξύ χάλασαν τούς διαδρόμους γιά να φτιάξουν τα αθλητικά κτίρια,τά αεροπλάνα δέν μπορούσαν πιά να απογειωθούν και «εγκλωβίστηκαν» εκεί;
Η ταπεινή μου γνώμη είναι οτι μάλλον συνέβη το δεύτερο.Δηλαδή ξέμειναν εκεί καί μιά και δέν υπήρχε περίπτωση νά τά πάρη κανείς ούτετ γιά σκράπ,σκέφτηκαν οι «αρμόδιοι» μιά και μάς μείνανε,δέν φτιάχνουμε κι’ένα μουσείο;(σάν να λέμε «έχω ένα κουμπί,μπορείτε να μού ράψετε ένα παλτό επάνω του;» ).
Αν είχε συμβεί το πρώτο,δηλαδή άν υπήρχε εκ τών προτέρων σκέψη να δημιουργηθή αυτό το μουσείο,τότε η ΠΟΛΚΕΟΑ:
1.Θά είχε επιδιώξει να κρατήση το –CBF,τό πρωτότυπο 722 δηλαδή,ώς πιό μεγάλης «ιστορικής» αξίας.(τό οτι ώς «δείγμα» 747 έχει μείνει το –OAB,που έγινε γνωστό λόγω τού οτι είχε ναυλωθεί από τον σουλτάνο τού Μπαχρεϊν γιά να κάνη την ευρωπαϊκή της περιήγηση η κόρη του,είναι από καθαρή τύχη).
2.Θά είχε φροντίσει εξ αρχής να έρθη σέ συνεννοήσεις μέ τούς αρμόδιους διεχειριστές («ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ» ίσωςτού χώρου στόν οποίο βρίσκονται τά αεροπλάνα,ώστε να τόν περιφράξη καί ούτω πως να προστατευτούν από τούς βανδαλισμούς.
3.Θά είχε φροντίσει γιά ένα αρχικό προσωρινό «σουλούπωμα» ώστε,π.χ. τό –CBA καί τό BCA νά είχαν όλες τίς θύρες τους (σέ αμφότερα λείπουν τά emergency exits,στό δέ –CBA η θύρα στό ουραίο τμήμα έχει αφαιρεθεί και κάποιοι την χρησιμοποιούσαν ώς σκάλα γιά να ανεβαίνουν στό –OAB μέσα απ΄τό cargo hold) γιά να είναι κλειστά και να μήν μπορή να μπή κανένας μέσα σ’αυτά καί να τά καθαρίση μέ ανορθόδοξους τρόπους...
Τώρα λοιπόν,αφού ΔΕΝ έγιναν όλα αυτά,αφού αφέθηκαν επί χρόνια τά αεροπλάνα στην τύχη τους καί αφού παρήχθη αρκετό «κράξιμο»,εδέησε νά περιφράξη η ΠΟΛΚΕΟΑ τόν χώρο-έστω και στοιχειωδώς.
Μετά από κάποια χρόνια ακόμη,ελπίζω οτι θά έχουν καταφέρει να βάλουν και τό ρύγχος στό –CBA,που τώρα χάσκει ώς ιπποπόταμος.
Γιά τά στατικοδυναμικά τού μουσείου δέ,φαντάζομαι οτι θά μάς τά λένε τά εγγόνια μας,μέσω μέντιουμ (γιατί μόνο έτσι θά μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί τους απ’τό υπερπέραν...)