Easyjet

Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο με τα A319 της easyJet για επιχειρησιακούς λόγους. Η μόνη διαφορά είναι ότι στο παρελθόν αρκούσε να μπλοκάρουν μια σειρά καθισμάτων χωρίς να την αφαιρέσουν.
 
Θα μπορούσε να είναι και πρωταπριλιάτικο αστείο.. αλλά είναι η πραγματικότητα. Η EasyJet θα αφαιρέσαι την τελευταία σειρά καθισμάτων από τα Α319 για να μειώσει το απαιτούμενο αριθμό πληρώματος καμπίνας από 4 σε 3. Τα Α319 θα έχουν πλέον 150 θέσεις. Οι αδυναμία της εταιρείας να προσλάβει το απαιτούμενο προσωπικό την αναγκάζει σε δραστικά μέτρα.

Πρώτη σκέψη, γιατί δεν βάζουν όριο στον αριθμό των θέσεων προς πώληση; Από ότι φαίνεται, η βρετανική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας θέτει το απαιτούμενο αριθμό πληρώματος βάση των θέσεων που υπάρχουν στο αεροσκάφος και όχι βάση του αριθμού επιβατών.

EasyJet to take out seats so it can fly with fewer crew
Ο κανονισμός έχει να κάνει με πόσες θέσεις έχει το αεροπλάνο, όχι πόσους επιβάτες σε κάποια συγκεκριμένη πτήση. Αυτό καθορίζει πολλά, όχι μόνο τον αριθμό πληρωματων. Για παράδειγμα καθορίζει ποσά medical kits υπάρχουν, πόσες φιάλες οξυγόνου κλπ.

Οι κανονισμοί αυτοί είναι συνδυασμός του κατασκευαστή, των γενικών procedures, και των EASA, CAA, FAA κλπ

Οποτε και όριο να βάλει στο πόσες θέσεις πουλάει, πάλι θα πρέπει να έχει 4 μέλη πληρώματος καμπίνας όσο έχει τις 156 θέσεις.

ΟΑ277
 
Οπότε με αυτή την κίνηση θα μεγαλώσει το legroom ή απλα θα υπαρχει ενα τεράστιο κενό στο πίσω μέρος?
 
O CEO της Easyjet δήλωσε ότι απέρριψαν 8.000 αιτήσεις πολιτών της ΕΕ για πρόσληψη επειδή στη μετά-Brexit εποχή αυτοί δεν έχουν δικαίωμα εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Συμπλήρωσε ότι παλιά απέρριπταν (για λόγους εθνικότητας) μόλις το 2,5% με 3% των υποψηφίων, τώρα απορρίπτουν το 35%-40% επειδή δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.
Πολιτικά σχόλια δεν επιτρέπονται, αλλά είναι εύκολο να φανταστεί κανείς πώς θα το σχολίαζα. :mrgreen:

Σε άλλα νέα, η Easyjet αγοράσει 56 Α320neo (πρόσθετα ως option παλαιότερης συμφωνίας) και μετατρέπει την παραγγελία 18 A320neo σε A321neo.
 
Παραιτήθηκε σήμερα ο COO της εταιρείας, με το χάος να συνεχίζεται σε όλη την Ευρώπη.

 
Υποψιαζόμαστε ότι για τον χαμό σε όλη την Ευρώπη φταίνε κυρίως τα αεροδρόμια ή κυρίως οι αεροπορικές;

Ποια είναι η εντύπωση σας;

(αν είναι εντελώς οφτόπικ, παρακαλώ ας μεταφερθεί ή ας διαγραφεί απλώς)
 
Φταίνε και οι δύο ακριβώς το ίδιο γιατί και αεροδρόμια και αεροπορικές κάνανε απλά το ίδιο πράγμα επί πανδημίας: Πήραν επιχορηγήσεις, δάνεια με ευνοϊκούς όρους και κάθε άλλη βοήθεια που ζήτησαν ενώ την ίδια στιγμή πετούσαν στον δρόμο την πλειοψηφία των εργαζομένων τους.
Και τώρα που επανήλθε η ζήτηση για ταξίδια, ήρθε μια δεσποινίς που λέγεται Κάρμα και τους δάγκωσε εκεί που δεν μπορώ να γράψω...
 
Άφιξη στο Gatwick από Θεσσαλονίκη την Κυριακή 10 Ιουλίου. Αναμονή εντός του αεροσκάφους μπροστά από την πύλη για 30 λεπτά μέχρι να βρεθεί κάποιος να μετακινήσει την γέφυρα αποβίβασης. Περάσαμε τον έλεγχο διαβατηρίων μέσα σε 3 λεπτά και μετά έπρεπε να περιμένουμε 40 λεπτά για να ξεκινήσει η παράδοση των αποσκευών. Υπέυθυνη για τις παραπάνω υπηρεσίες είναι η DHL.
 
Το ίδιο συμβαίνει κάθε βράδυ. Έχω βάση στο Gatwick και τα βλέπω κάθε μέρα. Έχουμε 1 ώρα τουλάχιστον αναμονή για water and waste service πριν καθε αναχωρηση.
 
Άλλη μια σειρά ακυρώσεων προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω παρατράγουδα. Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε :mad:

 
Top