Easyjet

Φυσικά και έχεις δίκιο ότι διαφέρουν πολύ ειδικά στο πώς γεμίζουν και οι δύο τα αεροπλάνα τους, απλά έκανα μια διαπίστωση συγκρίνοντας κάποια δεδομένα. :)
 
Ο δείκτης πληρότητας 88,6% είναι για το διάστημα από 1η Οκτωβρίου 2012 μέχρι 31 Μαρτίου 2013. Βέβαια βοήθησε το γεγονός ότι φέτος το Πάσχα των Καθολικών ήταν νωρίς (31 Μαρτίου), αλλά σίγουρα για χειμώνα είναι υψηλές τέτοιες πληρότητες. Στο δεύτερο εξάμηνο σίγουρα θα έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα.
 
Την κυριαρχία της FR στο STN θέλει να χτυπήσει η U2,καθώς το SEN έχει περιορισμούς απόσο ξέρω, και έκλεισε συμφωνία με STN μέσα στα επόμενα 5 χρόνια να αυξήσει την επιβατική κίνηση απο 2,8 σε 6 εκ.επιβατες το χρόνο..Λέτε να δούμε ρέπλικα των δρομολογίων από LGW προς Ελλάδα και από το STN;Ισως το πάλαι ποτέ ΑΤΗ-LTN να αντικατασταθεί απτο ATH-STN..Εξάλλου με όλους τους δήμους υπερχρεωμένους δεν υπάρχουν άλλα λεφτά για να πληρώνουν τον Ο'Λίρι..Αν μας αφήσει θα σπεύσει η U2 στη θέση της..

http://buyingbusinesstravel.com/news/13 ... d-stansted
 
Χωρίς να έχω διαβάσει κάτι παραπάνω, τα ΝΕΟ λογικά πάνε για μετά το 2016 που είναι το EIS; Μήπως προορίζονται και για αντικατάσταση παλαιών Α319; Με τις πληρότητες που γράφουν μάλλον χρειάζονται μεγαλύτερα α/φη...
 
Α320neo για την easyJet

Μια χαρά του πέρασε του Στέλιου, αφού η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με τους τρέχοντες ετήσιους ρυθμούς της τάξεως του 3-5%, οπότε δε μιλάμε για επιθετική πολιτική. Επίσης, η easyJet ισχυρίζεται ότι το ποσοστό της έκπτωσης που της έδωσε η Airbus για τα Α320neo είναι μεγαλύτερο από αυτό της παραγγελίας του 2002. Τα 35 Α320ceo θα παραδοθούν μεταξύ 2015-17 και τα εκατό Α320neo μεταξύ 2017-22. 85 Α320 θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα Α319 του στόλου και τα υπόλοιπα θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, η οποία έχει την ευελιξία να προσαρμόσει το στόλο της μεταξύ 165 και 298 αεροσκαφών έως το 2022 - αναλόγως των αναγκών της. Το Α320neo έχει 11-12% χαμηλότερο κόστος από τα Α319ceo της easyJet. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
 
"ελα,σπρώξε λίγο ακόμα..ελα...εκεί στη μέση,προχωρείστε λίγο πιο μέσα..."..όποιος έχει μπει στα ελληνικά λεωφορεία ξέρει..Κάπως έτσι την είδε η μίς Εύκολη και σου λέει :"τοκανα στο Α319 με 156,το ετοιμάζω στο Α321 με 236,γιατί να μην το κάνω και με τα Α320,τόσα θα αγοράσω απτην Αίρμπας και θα ανταγωνιστώ και τα 738 του Ο'Λίγδη,που τώρα με περνάν κατά 9 επιβάτες..."..Έτσι, κατά το γαλλικό τύπο,ζήτησε 192 επιβάτες στα Α320 που μόλις παρήγγειλε και μάλιστα λέγεται ότι στην παραγγελία είχε τεθεί όρος/κρυφή ρητρα,αλλιώς θα πάει η παραγγελία περίπατο...Η σαρδελοποίηση συνεχιζεται...

για τους φραγκοφόν... :D

http://www.lepoint.fr/economie/la-claus ... 861_28.php

για τους υπόλοιπους
http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/5794953/
 
Κέρδη ρεκόρ αναμένονται και για το τρέχον οικονομικό έτος, το οποίο λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2013. Η πρόβλεψη είναι για £450-480 εκ. σε σύγκριση με τα £317 εκ. του προηγούμενου έτους.
 
Το πρώτο Α320 της easyJet με Sharklets

Ετοιμάζεται στο Αμβούργο για παράδοση τον Αύγουστο.
 
Γεννήθηκε πριν δεκαοκτώ χρόνια για να αλλάξει το τοπίο των ευρωπαϊκών αερομεταφορών, είτε μας αρέσει ή όχι. Σήμερα παραπονιόμαστε για εισιτήρια που στοιχίζουν €200 και μας φαίνονται πανάκριβα, προσπαθήστε όμως να θυμηθείτε πού κυμαίνονταν οι ναύλοι πριν τον ερχομό της. Ακόμα και αν την αποφεύγετε όπως ο διάβολος το λιβάνι, της οφείλετε το γεγονός ότι σήμερα περισσότεροι από εμάς μπορούμε να πετάμε και μάλιστα πιο οικονομικά από ποτέ. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα πίσω από την καμπάνια «generation easyJet».
 
Top