Αν και η British Midland είχε ανέκαθεν την έδρα της στα East Midlands, το ενδιαφέρον στην περίπτωση αυτή θα ήταν να είχαμε στοιχεία για την επιβατική κίνηση του EMA/EGNX πριν και μετά τη δραστηριοποίηση της bmibaby σε αυτό, όσο και για το ρυθμό αύξησης της κίνησης σε σχέση με άλλα αντίστοιχα αεροδρόμια που την ίδια περίοδο επωφελήθηκαν από τη λειτουργία εταιριών χαμηλού κόστους σε αυτά. Και το λέω αυτό, γιατί υποπτεύομαι ότι οι συγκεκριμένοι δείκτες μάλλον δεν ήταν και τόσο καλοί στο αεροδρόμιο αυτό, συγκριτικά πάντα με άλλες περιπτώσεις. Γι'αυτό ενδεχομένως να θέλησαν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα του ονόματος του αεροδρομίου. Προτίμησαν, δηλαδή, τη βραχυπρόθεσμη σύγκρουση με τους κατοίκους των γύρω περιοχών (ίσως θεωρώντας τους και ως "σίγουρους" πελάτες), με αντάλλαγμα το να γίνει το αεροδρόμιο πιο αναγνωρίσιμο σε -μη Άγγλους- υποψήφιους επιβάτες.
Από την άλλη, δεν αμφιβάλω καθόλου ότι η bmi (και άλλες μεγάλες low cost αεροπορικές) μπορούν να παρεμβαίνουν στα του αεροδρομίου προσδοκώντας ίδιον όφελος, ακόμη και στην κάπως προχωρημένη περίπτωση αυτή, όπου έχουμε αλλαγή του ονόματος του αεροδρομίου και ,άρα, αλλαγή του όλου τρόπου προβολής του. Ωστόσο, δεν αποκλείεται η εταιρία διαχείρησης του EMA/EGNX να ήθελε και η ίδια μια τέτοια αλλαγή, με στόχο να προσελκύσει και άλλες εταιρίες (κυρίως αεροπορικές χαμηλού κόστους), ώστε να μειώσει την "εξάρτησή" της από τη bmi, χωρίς φυσικά να την παραμερίζει.