Φυσικά είμαστε εκτός θέματος όσον αφορά το Cat A, αλλά ας συνεχίσουμε λίγο.
qaz":r4symp5y said:
Μα πως κανουμε τα D checks χωρις εξοπλισμο ?Μηχανικοι ειμαστε οχι ζογκλερ ουτε μαγοι.
Επομενως μαντευεις οτι υπαρχει εξοπλισμος.Το τι πουληθηκε στους τουρκους αυτο ειναι αλλο θεμα και προφανως δεν λειπει απο την συντηρηση.
Μα δεν έγραψα πως δουλεύετε δίχως τον κατάλληλο εξοπλισμό. Αυτά που μας είπαν οι παλιοί συνάδελφοι ήταν πως ο εξοπλισμός της παλιάς ΟΑ επωλήθη.
Αν ισχύει κάτι τέτοιο, εσείς απλά δουλεύεται με νέο, δικό σας κατάλληλο εξοπλισμό.
qaz":r4symp5y said:
Το μεγαλο υποστεγο ζει και βασιλευει και ειναι και ενεργο φιλε μου.Δουλευουν οι παλιοι συναδελφοι σου μηχανικοι- αν δουλευες κι εσυ εκει ως μηχανικος - της παλιας Ολυμπιακης εννοω.Ρωτησε τους να μαθεις τι ακριβως κανουν αν και θα σου προτεινα να μη μαθεις γιατι -αφου εχεις ασχοληθει με το αντικειμενο- πιστευω οτι θα στεναχωρηθεις οπως κι εγω.
Δυστυχώς γνωρίζω και πρόσφατα είδα φωτογραφίες από τα κουφάρια... :cry:
Τώρα για το αν θεωρείτε ενεργό δεν είμαι σίγουρος. Αυτό που μου είπαν συνάδελφοί σου εδώ και καιρό, είναι πως μεταφερθήκατε στο μικρό υπόστεγο για τις εργασίες που αφορούν αεροσκάφη της Olympic Air. Το ίδιο μου είπαν και συνάδελφοι άλλων εταιριών.
Άλλο αν είναι ανοικτό για την καταστροφή των Α340 και άλλο αν είναι ενεργό ως υπόστεγο συντήρησης και να χρησιμοποιείται για αυτό το λόγο.
Αληθεύει λοιπόν πως μεταφέρατε τις εργασίες σας στο μικρό υπόστεγο ή όχι;
Να σου θυμίσω τι έχεις γράψει νωρίτερα:
qaz":r4symp5y said:
Να κανω λοιπον παλι κι εγω τις απαραιτητες διορθωσεις....Παμε παλι....Ενταξει συμφωνουμε ,ειναι Olympic Air και οχι Ολυμπιακη.Η Olympic Air λοιπον επαναλαμβανω για ακομα μια φορα κανει τα D checks εδω στην Ελλαδα (και τα Dash και τα Airbus) και μαλιστα στο υποστεγο της παλιας Ολυμπιακης Αεροπλοιας
Θυμάμαι το μικρό υπόστεγο όταν είχε μέσα τα ατάρια, ελικόπτερα και τα Dash8-100 ήταν λίγο στριμόκ..λο.
Αν όμως οι εργασίες που γίνονται τώρα, περιορίζονται σε μικρό αριθμό αεροσκαφών, πάω πάσο.
Αν όμως μιλάμε για μια εταιρία που δουλεύει φουλ και μπορεί να τρέχει αρκετά checks ταυτόχρονα, δε νομίζεις πως το μεγάλο υπόστεγο δεν είναι καταλληλότερο; Τζάμπα κτίστηκε;
qaz":r4symp5y said:
Ντεχαρβαλαντ???Αλλο παλι και τουτο...Bombardier Dash8-100(PW 120) και Bombardier Dash8-Q400 (PW150A) μαλλον θα εννοεις.Οι καναδοι καταφεραν κι εφτιαξαν αυτα τα αεροπλανα και ειναι αξιοι θαυμασμου.Εσυ?
Μαζί σου στον θαυμασμό. Εξάλλου μιλάμε για φοβερά αεροσκάφη με πολλές πωλήσεις σε όλο το κόσμο. Μοναδική παραφωνία οι υποχωρήσεις των σκελών που τελικά αποδείχτηκε σε ελλειπή ή λανθασμένη συντήρηση.
Το σχόλιο Ντεχαρβαλαντ ανήκει και πάλι σε συναδέλφους σου που τα δουλεύουν ή τα δούλευαν, ιδιαίτερα τα -100.
qaz":r4symp5y said:
Ειμαστε μηχανικοι και δουλευουμε και θα δουλευουμε ολους τους τυπους των αεροσκαφων που εχει η Olympic Air,η Aegean η οπως αλλιως λεγεται ο καθε αερομεταφορεας.Διακρισεις μεταξυ αεροπλανων δεν κανουμε.Ολα κοσμο μεταφερουν.
Εδώ κολλάει το "Όλα τα σφάζω - όλα τα μαχαιρώνω"
Την διάκριση όμως την έκανες... Cargo δε σε βλέπω να ακουμπάς κατά τα λεγόμενά σου... Δεν μεταφέρει κόσμο!
Βρε συνάδελφε, το τελευταίο ακούγεται σαν ελπιδοφόρο μήνυμα πολιτικού
Είμασταν, είμαστε και θα είμαστε στο πλευρό σας ότι και να πετάτε, κάτω οι αεροπορικές διακρίσεις...
Εγώ ρωτάω αν αρχίσατε να παίρνετε αεροσκάφη της Aegean. Αν άρχισε αυτό που ρωτάει ο Prigipas παραπάνω.
Φυσικά και θα φτιάχνεται ότι περνάει από το χέρι σας και το αντίστοιχο approval του οργανισμού σας.
Σε βλέπω λίγο defensive... δεν σου κάνω επίθεση... συζήτηση κάνουμε και αυτά που σου έγραψα στο προηγούμενο ποστ πραγματικά με χαροποιούν.
Απλά εύχομαι να μοιράζονται την όρεξή σού και οι μανατζαρέοι και να βρούνε αρκετούς πελάτες εξασφαλίζοντας παράλληλα την ανάπτυξη του οργανισμού σας. Ίσως φανεί ξανά χρήσιμο και το μεγάλο υπόστεγο, πέραν της διάλυσης αεροσκαφών.
Prigipas":r4symp5y said:
Να ρωτήσω;
Η Olympic Air και Aegean είναι πιστοποιημένες κατά Part 145;
Φυσικά και έχουν οργανισμό πιστοποιημένο κατά Part-145 που κάνει τη συντήρηση των αεροσκαφών τους. Για την ΟΑ θα σου απαντήσει ο qaz με λεπτομέρειες.
Prigipas":r4symp5y said:
Και όταν με το καλό(η κακό) ολοκληρωθεί πλήρως η συγχώνευση θα έχει ισχύ το πιστοποιητικό;
Η σαν "νέα" εταιρία θα πρέπει να ξανά πιστοποιηθεί;
Η συγχώνευση αφορά το αεροπορικό κομμάτι για αρχή.
Προσωπικά το βλέπω αναπόφευκτο στο μέλλον να συγχωνευτούν ή να συνεργαστούν και οι οργανισμοί συντήρησης.
Αν αγοραστεί ο ένας οργανισμός από τον άλλο, απλά θα διαγραφεί ο άλλος και θα μείνει το πιστοποιητικό του πρώτου. Δεν πιστεύω να μπούνε σε διαδικασίες νέας πιστοποίησης από το μηδέν.
Αυτές είναι καλές ερωτήσεις που πραγματικά περιμένουν πολλοί να μάθουν τι θα γίνει και αν γίνει...
Φυσικά αν και όταν γίνει κάτι τέτοιο θα δεις τα πριόνια να παίρνουν φωτιά... Δε θα χωράνε όλοι οι hangar managers, line maintenance & base maintenance managers στην ίδια στέγη...