EASA License

gkatsou

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/02/2008
Μηνύματα
67
Likes
0
Περιοχή
Ελλάδα
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKZ
Καλησπέρα σε όλη την παρέα του φόρουμ.

Η ερώτησή μου:

Γνωρίζει κανείς τι θα γίνεται και τι ισχύει με τις ανανεώσεις των πτυχίων στην Ελλάδα; Ρωτάω γιατί πλέον σύμφωνα με EASA πτυχία όπως το PPL δεν θα χρειάζονται πλέον ανανέωση.

Τα λέω σωστά;
 
Δεν νομίζω οτι έχει αλλάξει κάτι όσον αφορά τις ανανεώσεις (για το PPL τουλάχιστον). Το SEP ισχύει για 2 χρόνια και προφανώς πριν λήξει θέλει ανανέωση.
 
Το πτυχίο σαν πτυχίο(ppl,cpl,atpl) δε θα χρειάζεται επανέκδοση στην 5ετια πχ,όμως τα ratings :sep(a) ir(a)
Κλπ θα ανανεώνονται κανονικά.
 
Σε περιπτωση που εισαι κατοχος PPL SEP και ληξει το rating πανω απο 3 χρονια τι εκπαιδευση χρειαζεται να ξαναπερασεις?
 
Επειδή δεν έχει εκδοθεί τεχνική οδηγία, νομίζω:γράφεις Air Law και Human Performance, πας μια πτήση (assesment flight) και μετά renewal skilltest με εξεταστή.
 
Αυτο ειναι πουθενα επισημα γραμμενο?
 
Μιάς και ανοίξαμε το θέμα των αδειών,θα ήθελα να ρωτήσω το ετήσιο κόστος που πρέπει να καταβάλλει ένας επαγγελματίας χειριστης (ο οποίος όμως δεν εργάζεται) για να διατηρεί τα πτυχία του CPL,ME/IR και ενός type rating A320 σε ισχύ.
 
Minimum θελεις μια εξεταση ME/IR καθε χρονο που παει 1,5 με 2 ωρες νοικιασμα αεροπλανου επι 450 ευρω περιπου 300 για εξεταστη και 300 για παραβολα. Για Α320 δεν ξερω. Βεβαια το IR μπορεις να το δινεις χρονο παρα χρονο σε εξομοιωτη. Παντως πιλοτος και αποχη απο πτησεις μονο με εξετασεις καθε χρονο δεν υφισταται. Ακομα και για PPL SEP πρεπει να πετας καθε μηνα καποιες ωρες για να εισαι current για τον ιδιο σου τον εαυτο και να νιωθεις ασφαλης
 
Δεν υπάρχει τίποτα επίσημο δηλ γραμμένο και θεσμοθετημένο για τα ληγμένα PPL. Απ ότι ξέρω, φίλος χειριστής κάτοχος ληγμένου JAR PPL πάνω από 5 χρόνια, δεν μπόρεσε να ανανεώσει το πτυχίο του με ένα απλό renewal skilltest, κατέφυγε στην ΥΠΑ για οδηγίες και του ζητήθηκε να γράψει τα δύο μαθήματα και να μετά πάει renewal skilltest. (Υπάρχει πχ τεχνική οδηγία για τα ελικόπτερα που λέει οτι ληγμένο type rating πάνω από 3 χρόνια, ξανακάνει την επί τύπου εκπαίδευση. Αρα το SEP που είναι class rating θα απαιτεί -σιωπηρώς δηλ άγραφος νόμος δηλ άνευ τεχνικής οδηγίας- κάτι λιγώτερο, δηλ μία πτήση με εκπαιδευτή και μετά renewal skill test).
 
Top