Δρομολόγια Olympic Air

Από περιέργεια έριξα μια ματιά:

Βηρυτός <-> Λονδίνο με επιστροφή
Αναχ. 25-1-10, επιστροφή 11-2-10
ΟΑ: 635 $
ΜΕΑ: 771 $
[με όλες τις επιβαρύνσεις]

Άρα η ΟΑ ρίχνει τις τιμες από ευρώπη προς Μέση - Ανατολή, τώρα εάν είναι διαφορά είναι αρκετή για να δεχθούν να ταλαιπωρηθούν οι επιβάτες 5 ώρες κάθε φορά στο Βενιζέλο σε τράνζιτ δεν το ξέρω.

Και βεβαίως εύχομαι στην ΟΑ [όπως σε όλες τις Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες] να κατακτήσουν ηγετικό ρόλο στην αγορά και να κάνουν το Βενιζέλο το μεγαλύτερο HUB της Μεσογείου, για το καλό των Ελλήνων εργαζομένων και της Ελλάδος γενικότερα !
:banana:

UPDATE:
H AZ έχει ναύλο 561 $
Οι Κυπριακές 652 $
Η ΒΜΙ 694 $ απευθείας κι όλας.

Άρα δεν βλέπω ακριβώς πως η ΟΑ θα προτιμηθεί. Ο ανταγωνισμός την βουλιάζει ...
 
Re: Olympic Air ΑΘΗΝΑ &lt;-&gt; ΒΗΡΥΤΟΣ

rotomano":23cfzxye said:
λογικά είναι τα ωράρια:
όπως και κατά το παρελθόν είναι για να προλάβουν οι επιβάτες να κάνουν τράνζιτ προς την πρώτη πρωινη για ευρωπαϊκούς προορισμούς (παλαιότερα και για τα διηπειρωτικά - μην ξαχνας η παλαιά ΟΑ είχε πολλά Β747 προς προορισμούς όπως τόκυο, Αυτραλία, ΗΠΑ, Καναδά, τα οποια βεβαίως δεν γεμίζαν τόσο με έλληνες όσο και με επιβάτες της Μέσης Ανατολής]
Βασικά, είναι επειδή αυτές τις ώρες είναι φθηνά τα slots.

FWIW, οι περισσότερες από τις πτήσεις που αναφέρεις αναχωρούσαν είτε το μεσημέρι (υπερατλαντικές) είτε το Απόγευμα / βράδι (προς Ασία και νότια Αφρική)
 
spotterakis":2jgbc0ji said:
Είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει και με τις άλλες εταιρείες που τρέξαν να παρουν Βηρυτό..
Κατά την γνώμη μου, η Aegean Airlines, αλλά και η Athens Airways, που καί έχει ένα, υποτυπώδες έστω, δίκτυο εσωτερικού, και κατά τα φαινόμενα οι πτήσεις για Βηρυττό θα συνεχίζουν για Κουβέιτ (εκμεταλλευόμενη το καθεστώς ανοιχτών ουρανών για όλες τις ξένες εταιρείες από τον Λίβανο), θα έχουν κάποια επιτυχία. Οι άλλες... μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά ούτε μια σεζόν δεν τις βλέπω...
 
Η Athens δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει αυτά τα δικαιώματα. Σίγουρο, από πηγή της εταιρείας!
 
Μήπως γνωρίζουμε πότε θα βγεί το θερινό πρόγραμμα? Ψάχνω για εισιτήριο για τον Απρίλιο και παρουσιάζεται το πρόγραμμα της πΟΑ.
 
Η Ολυμπιακή στα δρομολόγιά της δεν ανταγωνίζεται στην τιμή του εισιτηρίου αλλά μάλλον στο προϊόν που προσφέρει. Παραθέτω πίνακα με τιμές εισιτηρίων από Βυρηττό για διάφορες πόλεις διάφορων εταιρειών (τιμές ευρώ) βλέπουμε ότι οι οικονομικότερες είναι οι Malev, Tarom, και μερικές φορές Aeroflot και Cyprus με ακριβότερη πάντα την THY.
H Ολυμπιακή είναι στα επίπεδα της Alitalia και λύγο παραπάνω , μάλλον ποντάρουν ότι η Alitalia δεν έχει καλό προϊόν. Σαφώς η ΟΑ έχει καλύτερο προϊόν από τις φτηνότερες εταιρείες, τώρα εάν αποδίδει αυτό το marketing, είναι θέμα εταιρικό. Στην ακριβότερη THY μάλλον θα αποδίδει.
Το θέμα είναι οπό μία πόλη που εξυπηρετείς να έχεις ανταποκρίσεις σε όσες ποιο πολλές πόλεις του δικτύου σου.
Και αυτό στην Βυρηττό επιτυγχάνεται από την ΟΑ.

--------- AMS BRU BUC LON MIL MOW NYC PAR ROM SOF TIA VIE
Aeroflot 0 0 0 0 0 242 531 0 331 0 0 366
Alitalia 385 381 367 449 386 403 0 385 345 580 346 379
Cyprus 407 0 0 453 392 395 0 320 320 274 0 0
Czech 369 403 0 0 0 434 0 368 0 0 0 0
Egypt 378 0 0 428 0 449 634 0 0 0 0 0
MEA 0 0 0 889 338 0 0 902 338 0 0 0
Malev 314 309 330 347 323 301 0 358 320 320 322 0
Olympic 396 392 344 535 413 0 1500 395 381 335 384 417
RJordanian 0 0 0 0 0 0 397 0 0 0 0 0
Tarom 367 332 0 412 0 0 0 365 0 337 0 0
Turkish 507433 415 524 456 426 991 521 456 413 364 463
 
thanosp":3qxzyk74 said:
Μήπως γνωρίζουμε πότε θα βγεί το θερινό πρόγραμμα? Ψάχνω για εισιτήριο για τον Απρίλιο και παρουσιάζεται το πρόγραμμα της πΟΑ.

Το νέο πρόγραμμα φαίνεται μόνο σε επιλεκτικούς προορισμούς (π.χ. CAI, AMS, MXP, IST κα). Τα υπόλοιπα φαίνεται βρίσκονται υπό επεξεργασία, παρότι μπορέις να αγοράσεις κανονικά!
 
Τα θερινά δρομολόγια πλέον είναι διαθέσιμα. Ραγδαίες αλλαγές δεν υπάρχουν. Αναμένουμε παρόλα αυτά το επόμενο βήμα..
 
Διαθέσιμα στο online booking?? γιατί από και προς Κω καθώς και Ρόδο βγάζει Boeing 737-300/400 και ATR72 άρα δεν τα έχουν περάσει ολα.

EDIT
Στο site της εταιρείας δεν τα έχουν περάσει αλλά σε site πρακτωρείων είναι διαθέσιμα.
Η ΟΑ κάνει κίνηση ματ στα δρομολόγια από και προς Κω αφού επαναφέρει την πρωινή πρωινή και με Α319 'προλαβαίνοντας' τον ανταγωνιστή. Η μεσημεριανή γίνεται σχεδόν απόγευμα κερδίζοντας τους πελάτες που χάνει η Α3 από τη συγκεκριμένη ώρα που έμεινε κενή και η τρίτη και τελευταία της ημέρας από Αθήνα ΠΑΝΤΑ έχει μεγάλο εμπορικό ενδιαφέρον,.
 
Πολύ ενδιαφέρουσες οι κινήσεις της εταιρίας στην Κω.Και στην αρχή εξεπλάγην βλέποντας το site να δίνει B737 και ATR-72!Οι άλλες δυο της ημέρας δηλαδή θα γίνονται όπως τώρα με Dash? Περιμένουμε να τα επισημοποήσουν και στην ιστοσελίδα βέβαια.
 
Top