airzena
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/03/2012
- Μηνύματα
- 954
- Likes
- 28
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TGZ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- UGTB
Ας μην αναλύσουμε το προφίλ των επιβατών της πτήσης, γιατί δεν νομίζω ότι το ξέρουμε.
Εκτός και κάποιος δουλεύει στις εταιρείες και μας δώσει στοιχεία. Economy vs. Business και πληρότητες.
Η κοινή λογική υπαγορεύει ότι όταν έχεις ΜΟΝΟ μία πτήση την ημέρα στον προορισμό, να την συνδυάσεις έτσι ώστε να κάνεις τις περισσότερες διασυνδέσεις στο δίκτυο σου. Άρα η βραδινή από Αθήνα για Τελ Αβίβ και η πρωινή επιστροφή είναι ποιο λογική λύση. Αυτό έκανε και η Olympic Airways με την ΟΑ301 >01:20-03:15 & ΟΑ302 >06:00-08:10. Αυτό γινότανε και στο Κάιρο αλλά και τώρα στην Τυφλίδα η Α3, αλλά και αυτό κάνουν όλες οι αεροπορικές.
Αν μπορούσε ο προορισμός να κρατήσει 2 πτήσεις την ημέρα καλώς έκαναν, μία πτήση το πρωί άλλη πτήση το βράδυ.
Αλλά φαίνεται δεν μπορεί να διατηρήσει 2 πτήσεις….
Τόσο απλά…..
Όσο για το δρομολόγιο της IST κάποτε γινότανε με ATR, οπότε το 400Q δεν μου κάνει εντύπωση, αυτό που μου κάνει εντύπωση ότι το ATR κατέβαινε Θεσσαλονίκη ΟΑ319 (2 φορές την εβδομάδα) πριν την Αθήνα.
Κρίμα που δεν το κάνουν τώρα.
Εύχομαι σύντομα να τελειώσουν (που δεν το βλέπω) τα προβλήματα στην περιοχή και να ξεκινήσουν για Αλεξάνδρεια ΟΑ327, Βυρηττό ΟΑ313, Κάιρο ΟΑ325 με 400Q φυσικά.
Εκτός και κάποιος δουλεύει στις εταιρείες και μας δώσει στοιχεία. Economy vs. Business και πληρότητες.
Η κοινή λογική υπαγορεύει ότι όταν έχεις ΜΟΝΟ μία πτήση την ημέρα στον προορισμό, να την συνδυάσεις έτσι ώστε να κάνεις τις περισσότερες διασυνδέσεις στο δίκτυο σου. Άρα η βραδινή από Αθήνα για Τελ Αβίβ και η πρωινή επιστροφή είναι ποιο λογική λύση. Αυτό έκανε και η Olympic Airways με την ΟΑ301 >01:20-03:15 & ΟΑ302 >06:00-08:10. Αυτό γινότανε και στο Κάιρο αλλά και τώρα στην Τυφλίδα η Α3, αλλά και αυτό κάνουν όλες οι αεροπορικές.
Αν μπορούσε ο προορισμός να κρατήσει 2 πτήσεις την ημέρα καλώς έκαναν, μία πτήση το πρωί άλλη πτήση το βράδυ.
Αλλά φαίνεται δεν μπορεί να διατηρήσει 2 πτήσεις….
Τόσο απλά…..
Όσο για το δρομολόγιο της IST κάποτε γινότανε με ATR, οπότε το 400Q δεν μου κάνει εντύπωση, αυτό που μου κάνει εντύπωση ότι το ATR κατέβαινε Θεσσαλονίκη ΟΑ319 (2 φορές την εβδομάδα) πριν την Αθήνα.
Κρίμα που δεν το κάνουν τώρα.
Εύχομαι σύντομα να τελειώσουν (που δεν το βλέπω) τα προβλήματα στην περιοχή και να ξεκινήσουν για Αλεξάνδρεια ΟΑ327, Βυρηττό ΟΑ313, Κάιρο ΟΑ325 με 400Q φυσικά.