Δρομολόγια Olympic Air

Πάντως κρίμα θα είναι να διακοπούν τα δρομολόγια προς Νέα Υόρκη. Αυτά τα Α-340 είναι πολύ καλά αεροσκάφη.

Αν τελικά συμβεί αυτό χαρές που θα κάνει η Delta.
 
εξαλλου αυτοι λενε για ενοικιαση των σλοτ της ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ. που σημαινει οτι θα ξαναμπει.
αλλωστε ειναι λογικό παιδια να μπει μια οργανωση πρωτα στην εταιρεία και μετα να ξανα μπουν καποια δρομολόγια.
οπως έκανε η αλιταλια. για ενα χειμωνα έκοψε πολλα δρομολόγια και το καλοκαιρι τα ξαναέβαλε.
κάπως ετσι θα γίνει και με την οα.
βέβαια ίσως προς το παρόν και η νέα υορκη είναι καλό να κοπεί αυτό τον καιρό και να ξαναμπει δυναμικά απο καλοκαίρι.
 
Απ'οτι ξερω η ΟΑ σκοπευει σε Β777. Δηλαδη μεχρι του χρονου θα τα εχει αγορασει και θα εχει επαναφερει τα δρομολογια ? :D :D :D Για να κουλαρουμαι ολοι λιγο ρε παιδια στην Ελλαδα ζουμε. Βαλτε κανα 3, 4 χρονακια για να ειμαστε μεσα.
 
Γιατί στην Ελλάδα όταν κάποιος χώνει 1 δις ευρώ μετά αράζει και περιμένει να τα χάσει; :banana: Δεν αναφέρομαι στο τι θα γίνει και τι δε θα γίνει "του χρόνου" αλλά δε νομίζω ότι για μια τέτοια ιδιωτική επένδυση λέει κάτι το "στην Ελλάδα ζούμε", εφ'όσον δηλαδή δε μιλάμε για κτήρια, δρόμους και αεροδρόμια. Δεν έχει κανένα λόγο να αργήσει λόγω "ελλάδας" η αγορά αεροπλάνων... (or not?)
 
Αρθρο της Capital που αναφερει οτι η Olympic Air ενδεχεται να αναλαβε το πτητικο εργο μετα την 1η Οκτωβριου λογω καθυστερησεων στην εκκαθαριση της παλαιας ΟΑ.
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=794151

Επισης κατι ακομα που ειναι ενδιαφερον, αλλα δε χρειαζεται ακομα να ανοιχτει νεο τοπικ ειναι τα περι αεροπορικης συμμαχιας που αναφερει το αρθρο:
Την ίδια στιγμή η διοίκηση της Olympic Air δρομολογεί ενέργειες προκειμένου να ενταχθεί σε κάποια αεροπορική συμμαχία. Ήδη ο βασικός ανταγωνιστής, η Aegean Airlines συμφώνησε να εισέλθει στο σχήμα της Star Alliance, με επικεφαλής τη Lufthansa. Εφόσον η Olympic Air δεν ενταχθεί στο ίδιο σχήμα, τότε θα προτιμηθεί είτε η Sky Team με επικεφαλής την Air France, είτε η One World με επικεφαλής τη British Airways.
Δε καταλαβαινω ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ και συζητανε με την Star.Εκτος αν ειναι απλα σκεψεις του δημοσιογραφου και τσαμπα μου εχει γυρισει το ματι αναποδα...!
 
Μάλλον βρισκεται στο μυαλό του δημοσιογράφου η S.A..ποιός ο λόγος να βάλουν κ δεύτερη ελληνική? Κ' ακόμα δεν ξεκίνησε η ΟΑιρ έχει κ προτίμηση :oops:..
 
Οσο αφορα τα αιτια για μια ενδεχομενη καθυστερηση μετα την 1η Οκτωβριου, ξερει κανεις να μας πει ,
αν η νεα εταιρεια εχει βρει ολους τους χειριστες που χρειαζετε;
 
Ξέρει κανείς την διαδικασία για να γίνεις μέλος μιας συνεργασίας; Από ότι έχω διαβάσει για να γίνει μέλος μία αεροπορική εταιρεία πρέπει να προταθεί από μια αεροπορική εταιρεία που είναι ήδη μέλος του ομίλου. Αυτό ακούγεται λογικό και στην περίπτωση της Α3 που για καιρό είχε συνεργασία με την LH οπότε με τον καιρό έγινε και μέλος της Star Alliance. Το ίδιο έγινε και με τις Croatian, Adria που είναι (regional) της LH και Blue1 της SK. Υπάρχει και η κατηγορία future member αλλά και εκεί σε προτείνει κάποια εταιρεία μέλος όπως με την TAM Brazil & TACA υποστηριζόμενες από την United, COPA υποστηριζόμενη από την Continental, Ethiopian υποστηριζόμενη από την LH και Air Malta υποστηριζόμενη από την BMI. Για τις Egyptair, Air India, Rossiya δεν γνωρίζω ποιες τις υποστηρίζει. Όλα αυτά ισχύουν για την Star Alliance. Εάν ισχύουν αυτά, τότε ο μονόδρομος για την ΟAir θα είναι η Oneworld καθότι παλαιά είχε συνεργασία με την ΒΑ και πρέπει ακόμη να υ-πάρχουν δεσμοί. Τέτοιες συνεργασίες ποτέ δεν χάνονται.
 
flesland":1feya582 said:
Μάλλον βρισκεται στο μυαλό του δημοσιογράφου η S.A..ποιός ο λόγος να βάλουν κ δεύτερη ελληνική? Κ' ακόμα δεν ξεκίνησε η ΟΑιρ έχει κ προτίμηση :oops:..
Δεν είναι περίεργο ούτε παράξενο δύο εταιρείες από το ίδιο κράτος να προσπαθούν να γίνουν μέλος μιας συνεργασίας. Από το 2007 είχαν αρχίσει οι διαπραγματεύσεις και εντός του 2010 η Air India θα γίνει full partner της Star Alliance. Αυτή την στιγμή η Jet Airways (της ίδιας χώρας) ενώ έχει codeshare agreements με αεροπορικές εταιρείες της Oneworld ιδιαίτερα με την American Airlines και από το 2009 είχε διαπραγματεύσεις για full member με την Oneworld, τώρα διαπραγματεύεται με την Star Alliance για full member. Μέχρι και η ΥΠΑ της Ινδίας αντέδρασε για αθέμιτο ανταγωνισμό προς την Air India.
 
Εννοειται οτι στο χώρο τον αερομεταφορών απο την μια μέρα στην άλλη όλα αλλάζουν.

άσε που και η ΜΙΓΚ τα πάει καλα με τουσ γερμανούς.
(μην αρχίσετε οτι η οα παει στην σταρ ...απλά λέμε τώρα)
 
Top