nick7488
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/04/2011
- Μηνύματα
- 829
- Likes
- 1.182
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AMX
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDF
Νομίζω το έχεις απαντήσει ήδη
Σιγά, σιγά.
Να τα ξεκινήσει όλα μαζί, είναι λίγο δύσκολο.
Το ότι ξεκινά από το LPA και όχι από το TFS με έβαλε στην συγκεκριμένη σκέψη. Επίσης να ξεκινήσουν και δεύτερο, τρίτο δρομολόγιο stand alone χωρίς να συνδυαστεί με κάποιο γειτονικό νησί μου φαίνεται λίγο αισιόδοξο.
Το CV είναι ιδιάζουσα περίπτωση και δουλεύει σε μεγάλο βαθμό με μετανάστες σε Ευρώπη και Αμερική από RAI και VXE. Επίσης το SID, BVC κλπ έχει κίνηση σε package holidays και όχι flight only. Ο λόγος είναι ότι το hotel + flight έχει μεγάλο περιθώριο, όπως πχ. VAR, BOJ κλπ. Το κομμάτι flight + hotel είναι για την ώρα αδύναμο στην A3 αρα μην περιμένεις κάτι άμεσα.
Σχετικά με το τι μπορεί να κάνει το αεροσκάφος μέχρι τις 12:00 πάλι νομίζω όχι και πολλά. Δεν έχει πολλές πτήσεις πχ. 05:00 ή 06:00. Φυσικά δεν γνωρίζουμε με ποσά αεροσκάφη θέλουν να επιχειρήσουν την συγκεκριμένη περίοδο κλπ, ούτε πως θα πάει η κατάσταση με τους GTF.
Φυσικά και το ακούω αυτό που λες για year round και ίσως να έχει περισσότερες πιθανότητες ως red eye αντί για prime time όπως πχ τα PMI και IBZ αλλά και πάλι είναι λίγο νωρίς νομίζω.
Επίσης προς Ανατολή τα τελευταία χρόνια σπρώχνουν το FRU σαν να μην υπάρχει αύριο, δεν πιστεύω ότι θα δούμε κάτι από την A3 προς αυτή την κατεύθυνση
Και πάλι την οπτική μου εκφράζω και όχι καμία τεράστια σοφία ή έμπνευση. Φυσικά και μπορεί να μην σου κάνει αυτό που λέω, όλα καλά
Σιγά, σιγά.
Να τα ξεκινήσει όλα μαζί, είναι λίγο δύσκολο.
Το ότι ξεκινά από το LPA και όχι από το TFS με έβαλε στην συγκεκριμένη σκέψη. Επίσης να ξεκινήσουν και δεύτερο, τρίτο δρομολόγιο stand alone χωρίς να συνδυαστεί με κάποιο γειτονικό νησί μου φαίνεται λίγο αισιόδοξο.
Το CV είναι ιδιάζουσα περίπτωση και δουλεύει σε μεγάλο βαθμό με μετανάστες σε Ευρώπη και Αμερική από RAI και VXE. Επίσης το SID, BVC κλπ έχει κίνηση σε package holidays και όχι flight only. Ο λόγος είναι ότι το hotel + flight έχει μεγάλο περιθώριο, όπως πχ. VAR, BOJ κλπ. Το κομμάτι flight + hotel είναι για την ώρα αδύναμο στην A3 αρα μην περιμένεις κάτι άμεσα.
Σχετικά με το τι μπορεί να κάνει το αεροσκάφος μέχρι τις 12:00 πάλι νομίζω όχι και πολλά. Δεν έχει πολλές πτήσεις πχ. 05:00 ή 06:00. Φυσικά δεν γνωρίζουμε με ποσά αεροσκάφη θέλουν να επιχειρήσουν την συγκεκριμένη περίοδο κλπ, ούτε πως θα πάει η κατάσταση με τους GTF.
Φυσικά και το ακούω αυτό που λες για year round και ίσως να έχει περισσότερες πιθανότητες ως red eye αντί για prime time όπως πχ τα PMI και IBZ αλλά και πάλι είναι λίγο νωρίς νομίζω.
Επίσης προς Ανατολή τα τελευταία χρόνια σπρώχνουν το FRU σαν να μην υπάρχει αύριο, δεν πιστεύω ότι θα δούμε κάτι από την A3 προς αυτή την κατεύθυνση
Και πάλι την οπτική μου εκφράζω και όχι καμία τεράστια σοφία ή έμπνευση. Φυσικά και μπορεί να μην σου κάνει αυτό που λέω, όλα καλά