IATA
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 26/03/2004
- Μηνύματα
- 767
- Likes
- 217
Στις καλές εποχές του έντονου ανταγωνισμού και ανάπτυξης το αεροπλάνο αποτελούσε όντως εναλλακτική του τρένου και του λεωφορείου. Τώρα, που ζούμε περίοδο ύφεσης, είναι λογικό να ανεβαίνουν οι τιμές και άρα τα αεροπορικά εισιτήρια να είναι λιγότερο προσιτά. Στον προγραμματισμό των δρομολογίων αεροπορικών επιχειρήσεων περιλαμβάνεται όχι μόνο η ζήτηση, αλλά και το κόστος, η προθυμία και ικανότητα των επιβατών να πληρώσουν τον αντίστοιχο ναύλο, περιβαλλοντικοί και πολιτικοί παράγοντες, εποχικότητα και άλλοι παράγοντες. Ιδιαίτερη έμφαση τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί στην προστασία του περιβάλλοντος και το θόρυβο που προκαλείται από τις αερομεταφορές, γι' αυτό κάποιες κυβερνήσεις έχουν βάλει περιορισμούς στην αεροπορική κίνηση. Διάφοροι φορείς έχουν επενδύσει στη μείωση των ρυπών, σε νέες πηγές ενέργειας κίνησης και βελτίωση της προσέγγισης αεροδρομίων. Άλλα αεροδρόμια και κυβερνήσεις δίνουν κίνητρα - ακόμη και οικονομικά ή σε μορφή εκπτώσεων στα τέλη - ώστε οι αεροπορικές να επενδύσουν σε νέα, οικονομικότερα, οικολογικότερα και λιγότερο θορυβοπαραγωγά αεροσκάφη. Εν ολίγοις, αν θέλεις να δεις αν έχουν αυξηθεί τα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη μπορείς να δεις στην επίσημη ιστοσελίδα των αντίστοιχων αεροδρομίων www.aia.gr και www.skg-airport.gr