A3970
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/10/2013
- Μηνύματα
- 230
- Likes
- 148
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- VRD
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Να θυμηθούμε τι έλεγε ο Ευ. Βασιλάκης το 2013 όταν δεν ευδοκίμησε τη πρώτα φορά το Μπακού
«όλοι οι προορισμοί που ξεκινήσαμε το 2013 παραμένουν για το 2014 εκτός ενός, του Μπακού, το οποίο ναι μεν έχει από ότι φαίνεται φυσικό αέριο επιβάτες όμως για την Αθήνα δεν έχει αυτή τη στιγμή και με 25 επιβάτες την πτήση δυστυχώς.., παρά τις προσπάθειες που κάναμε και εμείς και όλοι οι άλλοι φορείς να το στηρίξουμε δεν μπορεί να συνεχιστεί. Είναι η μόνη προσπάθεια που δεν απέδωσε».
10 χρόνια μετά και αποτι φαίνεται δεν πρέπει να άλλαξαν πολλά. Φαντάζομαι όντως πήγαν να επεκτείνουν την επιτυχία του EVN (daily A321neo καλοκαίρι και 5xWeekly τον χειμώνα) που δίνει δυνατότητα για σχετικά φτηνή μεταβίβαση για Ρωσία καθώς οι εναλλακτικές συγκριτικά είναι απλησίαστες (ΤΚ, ΕΚ, JU etc). Ωστόσο EVN και TBS υπήρχαν με επιτυχία και πριν τον πόλεμο στην Ουκρανία και μάλιστα με αυξημένες συχνότητες κάθε χρόνο όποτε η τροφοδοσία προς Ρωσία λειτουργεί επικουρικά.
Αν και η TBS δεν ξέρω κατά πόσο έχει πάρει μερίδιο από αυτήν την κίνηση καθώς αν δεν κάνω λάθος αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση της με κάποιο Ρωσικό αεροδρόμιο.
«όλοι οι προορισμοί που ξεκινήσαμε το 2013 παραμένουν για το 2014 εκτός ενός, του Μπακού, το οποίο ναι μεν έχει από ότι φαίνεται φυσικό αέριο επιβάτες όμως για την Αθήνα δεν έχει αυτή τη στιγμή και με 25 επιβάτες την πτήση δυστυχώς.., παρά τις προσπάθειες που κάναμε και εμείς και όλοι οι άλλοι φορείς να το στηρίξουμε δεν μπορεί να συνεχιστεί. Είναι η μόνη προσπάθεια που δεν απέδωσε».
10 χρόνια μετά και αποτι φαίνεται δεν πρέπει να άλλαξαν πολλά. Φαντάζομαι όντως πήγαν να επεκτείνουν την επιτυχία του EVN (daily A321neo καλοκαίρι και 5xWeekly τον χειμώνα) που δίνει δυνατότητα για σχετικά φτηνή μεταβίβαση για Ρωσία καθώς οι εναλλακτικές συγκριτικά είναι απλησίαστες (ΤΚ, ΕΚ, JU etc). Ωστόσο EVN και TBS υπήρχαν με επιτυχία και πριν τον πόλεμο στην Ουκρανία και μάλιστα με αυξημένες συχνότητες κάθε χρόνο όποτε η τροφοδοσία προς Ρωσία λειτουργεί επικουρικά.
Αν και η TBS δεν ξέρω κατά πόσο έχει πάρει μερίδιο από αυτήν την κίνηση καθώς αν δεν κάνω λάθος αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση της με κάποιο Ρωσικό αεροδρόμιο.