Ειμαι σχεδόν βέβαιος οτι για τουλάχιστον το 2018 και οι 3 εταιρείες είχαν εγκαταλείψει τις βάσεις τους στην Κέρκυρα..
Κινδυνεύοντας να βγούμε off topic, θα σε παρακαλούσα να δείς απο μόνος σου τις χρεώσεις που επιβάλλει η Fraport και τις μεταβολές οχι μόνο με το τέλος επιβατών που ήδη εχεi πάει στα 15 ευρώ αλλά με την τεράστια αύξηση στα landing fees που απο 1,90 τον τόνο , το πήγε στα 6,90 απο 15/7/2020..Το security ανέβηκε απο 1,40 σε 2,12....Υπάρχουν και άλλα ...ψιλά, όπως το cute,baggage fees που συνολικά ανεβάζουν το κόστος, με τη σειρά του το εισιτήριο που τελικά το καθιστά αποθαρυντικό. Πρόσθετο για ενα α/φ που ειχε βάση, ειναι και το parking fee για πάνω απο 5 ώρες (2,50 ο τονος), που πρίν ηταν ελάχιστο. Επίσης, η Ryanair έκανε χρήση του refuelling while boarding που επι ΥΠΑ ήταν δωρεάν (μέγα λάθος) ενώ τώρα πληρώνει 70 ή 90 ευρώ (δεν θυμάμαι σίγουρα). Θυμάμαι τον O'Leary της Ryanair, να ωρύεται για τις χρεώσεις αυτές και μιλούσε για εξαναγκασμό της Ryanair εκτός πολλών ελληνικών αεροδρομίων.. Χαρακτηριστικά ήταν τα Χανιά !
Μπορεί για κάποιους αυτές οι διαφορές στις χρεώσεις να φαινονται ψιλά, αλλά ουσιαστικά μπορεί να ειναι το συνολικό ποσό που τελικά κερδίζει μια Loco απο μια πτήση ,αν δεν θέλει να μεταφέρει τις προσθετες χρεώσεις σε αύξηση των εισιτηρίων της