Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Εκτός της VLC που όντως φαίνεται με 2xWeekly, υπάρχει και το SJJ με ίδια συχνότητα αλλά με DH4.

Δεν φαίνεται αυτή τη στιγμή να επιστρέφουν τα GOA,TRN,CLJ,KWI & ZAD.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ίμπιζα από 23 Ιουνίου 2019 κάθε Τρίτη και Σάββατο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Παρατήρησα κάποιες μικρές αλλαγές στις πτήσεις εσωτερικού πού αφορούν το διάστημα της high season.

:arrow: Λήμνος: Αυξάνονται οι πτήσεις από 11 εβδομαδιαίες σε 14 εβδομαδιαίες την high season. Επίσης αλλάζουν και οι ώρες με την πρωινή πτήση να μεταφέρετε σε μεσημεριανή με αναχώρηση από Λήμνο στις 13:50.

:arrow: Χίος: Μειώνονται οι πτήσεις από 21 εβδομαδιαίες, σε 18 εβδομαδιαίες, με μικρές τροποποιήσεις στις ώρες σε σχέση με φέτος, και η πτήση OA272/273 θα γίνεται σε όλο το θερινό πρόγραμμα με Airbus A319.

Πρέβεζα: Αυξάνονται οι πτήσεις από 4 εβδομαδιαίες σε 5 εβδομαδιαίες, όμως έχουμε τροποποίηση στον τύπο του αεροσκάφους ακίνητα έτσι θα γίνεται με ATR42-600 εκτός Πέμπτης και Σαββάτου όπου θα τις εκτελεί το Q400. Οι ώρες των πτήσεων θα είναι όλες βραδυνές εν αντιθέσει με φέτος που κάποιες ουσίες εκτελούνται και το απόγευμα.Γενικώς από ότι βλέπω στις πτήσεις εσωτερικού το Άκτιο δεν τα πάει καλά ως αναφορά στις πληρότητες.

Κωνσταντινούπολη: Αμετάβλητες οι πτήσεις, οι οποίες θα γίνονται μόνο με Airbus 320 και A319.

Ιωάννινα: Αμετάβλητες οι πτήσεις, η πρωινή παραμένει στην ίδια ώρα, η βραδυνή όμως αλλάζει, και η αναχώρηση θα γίνεται στις 22:15, στην ουσία μετακινήθηκαν κατά 30 λεπτά πιο μετά.

Με εκτίμηση.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Για την Χιο δεν ισχυει παντως το 319. Καθε Τεταρτη η 274/275 γινεται με Atr42 αντι Q
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Τα 319 μάλλον φαίνονται έτσι στο πρόγραμμα... Και περίσυ με το που είχε βγει έδειχνε σε πάρα πολλά 319 μέχρι που φτιάξαν τις διαθεσιμότητες κλπ κ μπήκαν τα σωστά αεροπλάνα.. Διορθώστε με αν κάνω λάθος όσοι τα παρακολουθείτε πιο στενά αυτά.
 
Παρατηρήσεις/Σκέψεις επί του θερινού 19:

:arrow: Πρόκειται για πρώτο φόρτωμα οπότε έχουμε ακόμα να δούμε πολλές αλλαγές. Να σας θυμίσω πως πέρσι είδαμε μέχρι και δρομολόγια που ανακοινώθηκαν αλλά δεν φορτώθηκαν ποτέ (βλέπε Βίλνιους). Τουτέστιν, τα 319 όντως θα πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε σαν 3SS (ήτοι ό,τι βρεθεί θα στείλουμε).

:arrow: Αιωνία η μνήμη του KWI (που ακολουθεί το δρόμο του AUH). RUH, JED, ΙΚΑ μένουν στας μακρινάς ανατολάς. Συμπληρώνονται από τα νυχτερινά BEY (+έξτρα 3 συχνότητες μέσα στη μέρα), AMM, CAI (+έξτρα 6 πρωινές), HBE, TBS, EVN και ένα TLV που φτάνει τις 16 συχνότητες!

:arrow: Από την ιταλική επέκταση δε διασώθηκαν TRN, GOA ενώ φαίνεται πως επιβίωσαν SUF (ποιος να το λεγε...), PMO, BLQ κάνοντας παρέα στα FCO, MXP, PSA, CTA, NAP, BRI, VCE (ξέχασα κάτι;)

:arrow: Από τη βαλκανική επέκταση δε διασώθηκαν CLJ (αναμενόμενο μετά τη Wizz) και ZAD (επιβίωσε το ZAG παρέα στο ήδη καθιερωμένο SPU). Το OTP κρατάει 11 συχνότητες ενώ η SOF με 7.

:arrow: Φαίνεται πως πιάσανε τόπο τα εποχικά νυχτερινά AGP και OPO (νομίζω μάλιστα με έξτρα συχνότητες για το S19). Γίνεται απόπειρα και για IBZ (και εδώ κρατάμε όλοι την ανάσα μας γιατί θυμόμαστε τι έγινε με PMI...). Στην ίδια κατηγορία και η LIS που αποκτά 8 συχνότητες με καθημερινή νυχτερινή πτήση. Τα “αγαπημένα νυχτερινά ιβηρικά” συμπληρώνονται με τις έξτρα συχνότητες (σχεδόν καθημερινές) για BCN και MAD.

:arrow: Επίσης, σε περίπτωση που δεν το είχατε πάρει χαμπάρι, από φέτος (ίσως και πέρσι) CDG, MXP, FCO είχαν πάρει κάποιες έξτρα συχνότητες με βραδινές πτήσεις από ATH (αναχώρηση κατά τις 20.00). Αν δεν απατώμαι η πτήση στο CDG διανυκτέρευε και επέστρεφε πρωί ATH (αρχικά η ίδια ιδέα ήταν και στο MXP/FCO αλλά δε θυμάμαι να εφαρμόστηκε). Από τo S19 παραμένουν οι έξτρα πτήσεις (με αυξημένες συχνότητες) αλλά το αεροσκάφος επιστρέφει στην Αθήνα σε δύσκολες νυχτερινές ώρες.

:arrow: Πέραν από μεμονωμένες +/-1 συχνότητες σε κάποια δρομολόγια, νομίζω η μόνη αξιοσημείωτη αύξηση είναι στο ATH-AMS που αποκτά 10 συχνότητες (καθημερινή πρωινή και 3 επιπλέον αναχωρήσεις στο μεσημβρινό κύμα αναχωρήσων περί τις 13.00).

:arrow: Και να σταθούμε λίγο στην προσπάθεια του προγραμματισμού να βγάλει δύο κύματα αναχωρήσεων προς Δ.Ευρώπη (ένα πρωινό -μεταξύ 08.00-09.00- και ένα μεσημβρινό μεταξύ 1300-1400). Το πρώτο εξυπηρετεί τη διοχέτευση με μικρό χρόνο αναμονής στην ATH προς Δ.Ευρώπη από τις γαλατάδικες εσωτερικού και τις εξωτερικού από τας ανατολάς ενώ το δεύτερο εξυπηρετεί το ανάποδο. Φαίνεται επίσης πως κλασσικοί προορισμοί δικτύου (όπως ZRH, GVA, VIE, AMS) έχουν μεσημβρινή πτήση στις μέρες φιλέτα (ΠΑΡ-ΚΥΡ) ενώ σε προορισμούς πιο holiday (όπως MRS, KRK κτλ) φαίνεται πως πετάει ό,τι βρεθεί, όποτε βρεθεί (έτσι π.χ. μπορεί να υπάρχει Παρασκευή πρωινή πτήση αλλά Σάββατο απογευματινή).

Και μερικά σχόλια επί του εσωτερικού δικτύου:
:arrow: Δύο κλασσικά "γαλατάδικα" δρομολόγια εσωτερικού μετακινούνται: EFL (μετακινείται στις 12.15), LXS (μετακινείται στις 11.35). Αναρωτιόμαστε αν η είσοδος της GQ έχει να κάνει με αυτή την αλλαγή. Η JSI μετακινείται λίγο αργότερα, αλλά λόγω της κοντινής απόστασης επιστρέφει ATH στις 08.00 (που αφήνει αρκετή ώρα για συνδέσεις με τις περισσότερες πτήσεις).

:arrow: Οι τελευταίες βραδινές πτήσεις (προς HER, CHQ, RHO, JTR κτλ) μετακινούνται κατάτι πιο αργά. Φαντάζομαι για να μην καθυστερούν τόσο όσο τα προηγούμενα καλοκαίρια και να “μαζεύουν” κόσμο πιο αποδοτικά.

:arrow: Να σταθούμε λίγο στην "άγονη" ZTH που κατακαλόκαιρο θα έχει μία καθημερινή πτήση στις 05.05 από ATH με 320 και μόνο δύο συχνότητες βραδινές με AT4 (ή που ο προγραμματισμός ξεχάστηκε ή που μένει χώρος για τη GQ)

:arrow: Το DH1 παραμένει να εκτελεί τη LRS κατακαλόκαιρο με έως και 3 πτήσεις τη μέρα καθώς και 1 συχνότητα για SKU και 1 συχνότητα για JSH

:arrow: Ας κλείσουμε με εύφημο μνεία στη JTR που με 11(!) καθημερινές πτήσεις (προς το παρόν μόλις 1 με 321) δίνει τον παλμό...
 
jerry":1tsd76sx said:
Αν δεν απατώμαι η πτήση στο CDG διανυκτέρευε και επέστρεφε πρωί ATH

Ισχύει και έβλεπες τις γλαροπούλες περιξ ξενοδοχείου στον πύργο του Άιφελ :cool:
 
Εκτός από το AMS αυξάνεται επίσης και το MUC σε 10xweekly, αύξηση που είχε ανακοινωθεί και για φέτος αλλά δεν έγινε ποτέ.

Από την Ιταλική επέκταση παραμένει και η VRN με 2xWeekly.

Οι βραδινές για FCO,MXP,CDG πάντως δίνουν στην επιστροφή καλούτσικες ευκαιρίες για ανταποκρίσεις στις γάλαταδικές.

Γενικά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια βλέπω έναν συντηρητισμό όσον αφορά τους υπάρχοντες προορισμούς. Πολύ λίγες και μικρές οι αυξήσεις στις συχνότητες και αν μείνουν έτσι αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει μεγάλη διαφορά στις συνολικά διαθέσιμες θέσεις τις εταιρείας για πρώτη φορά σε όλα αυτά τα χρόνια της επέκτασης της.

Στο εσωτερικό μου κάνει εντυπώση αυτό που ανέφερε ο jerry για την κατάργηση των γάλαταδικών σε κάποιους προορισμούς. Ουσιαστικά δεν θα έχουν καθόλου καλές ανταποκρίσεις με εξωτερικό οι προορισμοί αυτοί. Και εντάξει η LXS αλλά προορισμοί ιδιαίτερα τουριστικοί όπως η EFL; Γενικά στο εσωτερικό τις τελευταίες σεζόν βλέπω μια προτίμηση στο capacity έναντι του frequency με περισσότερους προορισμούς να αναβαθμίζονται σε A320 και συρρίκνωση του έργου των DH4. Αλήθεια το υπάρχον προγράμμα για το S19 ποσά DH4 απαιτεί; Μήπως λιγότερα απο 8? :rolleyes:

Πετσοκομμένα βλέπω και τα δρομολόγια των βάσεων εκτός ATH. Πχ το HER προς το παρόν μένει μόνο με CDG,LYS,MRS,NTE,BOD,DOL,BRS,ZRH,MUC,FRA,DUS,STR. (Δεν φαίνονται DME,LED,TLV,BEY,LCA,TXL,GVA)
 
Υποθέτω ότι δεν είναι ακόμα το τελικό πρόγραμμα, ιδιαίτερα όχι στα τουριστικά. Στην αρχή δημοσιεύουν τα βασικά δρομολόγια που έχουν λίγο πολύ σταθερό κάθε χρόνο.

jerry":1nl3ungf said:
:arrow: Ας κλείσουμε με εύφημο μνεία στη JTR που με 11(!) καθημερινές πτήσεις (προς το παρόν μόλις 1 με 321) δίνει τον παλμό...
Εκεί δεν καταλαβαίνω τη λογική… Από τις αρκετές μου πτήσεις με Α3/ΟΑ αυτό το καλοκαίρι, όλες ήτανε λίγο πολύ γεμάτες, με μια εξαίρεση – Αθήνα - Σαντορίνη αρχές Αυγούστου όπου μάλλον οι μισές θέσεις ήτανε άδειες. Καλά να προσφέρουν μερικές πτήσεις την ημέρα για να έχουν βολικές ανταποκρίσεις, αλλά 11….
 
Ενδεχομένως να προσπαθεί να "ρουφήξει" τον ανταγωνισμό. Νομίζω φέτος πρέπει να υπήρχαν άλλες 7-8 τη μέρα από GQ, 2 (ενίοτε και 3) τη μέρα από V7, 2 τη μέρα από FR και κάποιες τσόντες από EL. Κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερη κλίμακα) πρέπει να γίνεται και στη Μύκονο.
 
Top