Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ποτέ δεν λέω ποτέ. Απλά η εκτίμηση μου είναι ότι δεν θα το κάνουν και μερικοί από τους λόγους που πιστεύω πως δεν θα το κάνουν αναφέρθηκαν παραπάνω. Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω τι σχέση έχουν τα regional jets με τα Α319; Η διαφορά μεταξύ του Α319 και του Ε190 είναι αρκετά μεγάλη σε σχέση τε το Α320-Α319. Η JetBlue είναι αυτή που είναι και η Α3 το ίδιο. Η απόφαση all airbus fleet είναι στρατηγική δεδομένου ότι στο παρελθόν η Α3 είχε Airbus, Boeing, Avro, ATRs. Ποσό πιθανό το βλέπεις να επιστρέψουν σε κάτι που δοκίμασαν και δεν τους άρεσε; Έχουν και την Ολυμπιακή που θα μπορούσε να παίξει ρόλο σε thin routes με ή χωρίς regional jets. Βλέπεις να το κάνουν; Μακάρι γιατί τα Ε190 είναι τα αγαπημένα μου.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Υπάρχει μια μικρή διαφορά. Όταν έδιωξε η Α3 τα μικρά είχε αποφασίσει να επικεντρωθεί στα Διεθνή δρομολόγια και σε πολύ λίγα εσωτερικού. Τώρα που της ανήκει η ΟΑ και έχει στο στόλο της πιο μικρά αεροσκάφη και δραςτηριοποιείται σχεδόν αποκλειςτικά σε δρομολόγια εςωτερικού θα μπορούσε να εντάξει τέτοιου είδους αεροσκάφη. Δύσκολο μεν αλλά ναι ποτέ μη λες ποτέ.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

nick15801":3gnp1rqt said:
Η απόφαση all airbus fleet είναι στρατηγική δεδομένου ότι στο παρελθόν η Α3 είχε Airbus, Boeing, Avro, ATRs. Ποσό πιθανό το βλέπεις να επιστρέψουν σε κάτι που δοκίμασαν και δεν τους άρεσε;
Το mixed fleet δεν ήταν αποτέλεσμα σχεδιασμού, ήταν αποτέλεσμα αλλαγών και συγχωνεύσεων. Ποτέ δεν 'σχεδίασαν' να αποκτήσουν τα 737, αυτά ήρθαν από την Cronus. Τα ATR από την AirGreece. Τα Α320/Α321 ήταν αυτά που επέλεξαν - και όπως σωστά λέει ο mxnk, είχαν επιλέξει τα 'παχιά' διεθνή routes. Μάλιστα, τα Α319 ήρθαν μετά τη συγχώνευση με την ΟΑ.

nick15801":3gnp1rqt said:
Έχουν και την Ολυμπιακή που θα μπορούσε να παίξει ρόλο σε thin routes με ή χωρίς regional jets. Βλέπεις να το κάνουν; Μακάρι γιατί τα Ε190 είναι τα αγαπημένα μου.
Τα thin routes είναι πολλά, δεν είναι λίγα. Δες πόσα καινούργια city-pairs ανοίγουν με 2/3 φορές την εβδομάδα service. Και δεν μιλάω για τα καθαρά τουριστικά/εποχικά, στα οποία οι tour operators είναι οι κύριοι τροφοδότες. Δες κυρίως κεντρική ευρώπη και κοντινή μέση ανατολή. Είναι long-thin, και το long είναι αυτό που αποτρέπει τη χρήση των υπαρχόντων Canadair.
Και επί τη ευκαιρία, τα Ε170/190 τα ανέφερα μόνο και μόνο γιατί έχω πρόσφατα ταξιδέψει και τα ...συμπάθησα. Υπάρχουν και άλλα, αν και ακόμα 'υποσχόμενα', όπως τα CS300.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Αγαπημένε Γιώργο. Α. Νομίζω πως καταλαβαινόμαστε. Anyways, επειδή μου αρέσει το θέμα θα συνεχίσω. Σε ευχαριστώ για την πάσα. Αν και δηλώνω 21μαιών κάθε χρόνο, εδώ και πολλά χρόνια, θυμάμαι πως προέκυψε ο αχταρμάς στην Α3, αν και καλά κάνεις και το επισημαίνεις. Εγώ στέκομαι στο γεγονός ότι η Α3 έχει δεδομένα από παράλληλη χρήση διαφορετικών τύπων αεροσκαφών είτε αυτά είναι από organic growth είτε από mergers and acquisitions. Όποτε η εικόνα μου είναι ότι το Uniform airbus fleet είναι στρατηγική επιλογή και θα παραμείνει λογικά. Σε παρόμοιες συζητήσεις με ανθρώπους της Α3 μου έδωσαν να καταλάβω ότι δεν υπάρχει περίπτωση για regional jets. Τώρα για τα Α319, την ίδια αγορά δεν καλύπτουν πάνω κάτω; Δεν τα λες ακατάλληλα για trunk routes. Τα thin routes είναι πολλά, το λέω χωρίς να έχω εικόνα σε τι αναφέρεσαι. Νομίζω ότι ακόμα και τα ποιο κοντινά που θα μπορούσαν να τα κάνουν με τα Q400 πχ ΑΤΗ-Μάλτα-Τύνιδα , Νάπολη, Παλέρμο, Κατάνια, Αλεξάνδρεια, Σλοβενία, Κροατία κλπ δεν τα κάνουν. Το Q400 το στέλνουν σε Αμμάν, Σμύρνη κλπ. Οπότε ίσως να είναι too much να μπουν στην λογική για regional jets. Η Gulf πετούσε ποιο παλιά με Ε170 η Ε190 για Bahrain αλλά μάλλον έμπαινε μέσα με τα τσαρούχια. Η μεγάλη απόσταση με λίγους επιβάτες δεν είναι ότι καλύτερο. Θα έλεγα πως είναι μια εξίσωση που δεν θέλεις να αγγίξεις. Το εισιτήριο θα πρέπει να είναι τσουχτερό διότι πρέπει να επιμερίσεις ένα αρκετά μεγάλο κόστος (αρκετά ποιο μεγάλο σε σχέση με ένα propeller) σε λίγα κεφάλια. Τα Cseries είναι το Βατερλό για την Bombardier. Είναι κάτι καινούριο αλλά δεν θα φέρει επανάσταση. Η Cityjet που έχει κάνει ένα order τραβάει τα … μαλλιά της. Μια άλλη μικρή εταιρία της Ευρώπης που ενδιαφέρεται για regional jets μου είπε ότι δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν τα Guiney pigs (δια στόματος CCO) οπότε… αυτά που περιμένω είναι τα Ε2. Με ποια εταιρία πέταξες;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Αγαπητέ Νίκο,
Ασφαλώς και καταλαβαινόμαστε. Ασφαλώς και η ιδέα του uniform fleet έχει πολλά πλεονεκτήματα.
Μικρές απαντήσεις
1. το Α319 έχει λίγο ή πολύ τα ίδια κόστη πληρωμάτων και καυσίμων με το Α320. Άντε 1 μέλος ΘΕ λιγότερο. Και ίσως χαμηλότερο leasing rate. Γι' αυτό τον λόγο έχει χάσει σημαντικά σε λόγο ύπαρξης

2. Ταξίδεψα με Ε175 της Alitalia. Το έχω αναφέρει στα 'επόμενα ταξίδια'. Μου άρεσε πολύ.

3. Με την πτώση της τιμής των καυσίμων, η 'ελξη' των RJ μίκρυνε, είναι αλήθεια. Πόσο θα κρατήσει αυτό;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

10-12 Embraerάκια θέλουμε, στο θερινό δεν υπάρχει συζήτηση ότι θα είναι φούλ τάιμ αφού μέχρι κι απο ΑΟΚ μπορούν να βγάζουν ψωμί, στο χειμερινό θα ξεκουράζονται εναλλάξ με τους σαλαμοκόφτες...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ολυμπιακάριος εεε. Και λες τα Q400 σαλαμοκόφτες βρε. Για να σας δούμε, πάρτε τα ντε να σας δει και ο θεός. Η ΟΑ είχε την καλή της φιλενάδα παρδαλο-flybe στο UK που θέλει να τα ξεφορτωθεί τα Embraer.

George, θα συμφωνήσω μαζί σου. είναι τέλεια. Πολύ μεγάλη άνεση μεταξύ καθισμάτων και έχεις ένα επιβάτη διπλά σου. Έχω πετάξει με BA LCY-GLA, Flybe EMA-EDI και LOT WAW-ATH. Τα δυο πρώτα ήταν όλα τα λεφτά γιατί ήταν 1h. Και το τρίτο μου άρεσε πολύ αλλά αν είχα μια ταμπλέτα να χαζέψω θα ήταν λίγο καλυτέρα. Νομίζω όμως ότι τα Ε2 θα αλλάξουν το τοπίο αφού θα έχουν και μεγαλύτερο Range και IFE. Πιστεύω πως με τα E-jets θα ήταν καλή φάση και για την βάση της Θεσσαλονίκης αφού θα μπορούσε να στεριώσει ένα καθημερινό SKG-LCY, MXP και TXL μη σου πω. Και για τα νησιά θα έκανε επίσης.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Πάντως αν μας διαβάζουν στο fleet planning της Aegean και μας ...ακούσουν, θα ζητήσουμε επίδομα λόγω της ιδέας... Μου αρέσει πάντως αυτό το coach patato...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Δεν ξέρω αν έχουν για να είμαι ειλικρινής. Είναι αρκετά λιτές οι διοικητικές υπηρεσίες. Μην φανταστείς τίποτα φοβερό. Αν έχουν χώσει κανένα γραφείο μεταξύ του τηλεφωνικού κέντρου και της receptionist που μασά με τα μανίας την big babble, τότε θα είναι ένα βήμα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Καλά όλα αυτά αλλά βγαίνουμε εκτός θέματος...
 
Top