"Dispatchers" vs. ryanair

  • Thread starter Thread starter Lefteris_London
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
no frills":3j4pisjm said:
εκτος και αν αλλαζουν....χρονο με το χρονο...τα ωραρια...τοτε εχεις δικιο.
ειπα κατι διαφορετικο?
οντος αν αλλαζει τον καταμερισμο των ωρων ανα μηνα χρονο με το χρονο εχεις δικιο.

αλλα αν αυτο δεν γινεταιο τοτε μου φενεται απολυτα λογικο να εκμεταλευεται τις πτητηκες ωρες των πιλοτων του σε περιοδους αιχμης.

επισης μην βαλεσαι κατα της ιρλανδικης Υ.Π.Α...η ryan ειναι μια εταιρια με βασεις σε ολη την ευρωπη...οποτε περναει απο ελεγχο απο πολλες αλλες Υ.Π.Α.
αν ειναι παρανομη να της επιβαλλουν κυρωσεις!!!!συμφωνω απολυτα.....αλλα εδω το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι....βαζω στοιχημα πως αν δημιουργηθε ενα επισημο πανευρωπαικο ranking list με κριτηριο την ασφαλεια των επιβατων..πολλες κρατικες θα ειναι στον πατο....

με απλη στατιστικη παντως....h ryan πεταει κοντα στα 100 αεροσκαφη....μετακινει σε ετησια βαση κοντα στα 35,000,000 επιβατες....αν ηταν επικινδυνη κατι θα ακουγαμε....
συμφωνω πως δεν ειναι και αγια....συμφωνω πως παιζει με τα ορια....δεν την συμπαθω ιδιαιτερα....

αλλα εδω και χρονια στην βρετανια πολεμανε τις δυο μεγαλες locos....ποσο μαλλον τωρα που ερχεται στη φορα και η ba connect...(με το περισευμα του στολου της ba)
θυμηθειται...το επομενο θυμα...θα ειναι η flybe....[/list]
 
Ενα στοιχειο που δεν εχουμε αναφερει και σιγουρα συγκαταλεγεται στα συν οσο αναφορα την ασφαλεια ,ειναι και ο πολυ νεος στολος αεροσκαφων που διαθετουν οι 2 μεγαλοι.
Η EZY εχει πλεον 73G,319 ενω η FR 738.
Ποια κλασσικη εταιρια εχει 100% τοσο νεο στoλο;Καμμια,οπως ουτε και το νεο δημιουργημα της ΒΑ,που λεγαται ΒΑConnect διαθετει ΕΜ4 και ΑRJ.
Συμφωνω με την αποψη του No frills.
 
νεα σχεδια για βασεις....
http://news.cheapflights.co.uk/flights/ ... es_se.html



Ryanair has announced it will open a second base in Germany within 18 months as it bids to boost its coverage of continental Europe, according to The Irish Independent.

The budget airline currently has Frankfurt-Hahn as its sole German hub and flies to six other German destinations.

But Ryanair would like to begin exerting the same kind of dominance in continental Europe as it does in the UK, where it currently has eight bases and flies to and from 26 airports.

Currently the low-cost airline has just seven bases in continental Europe.

Germany appears to be a big target market, as Ryanair intends to open a third base within three years to handle growing demand for cheap flights.

UK travellers are also likely to be offered increased services to Frankfurt-Hahn as Ryanair is sticking by ambitious plans to handle eight million passengers at the airport by 2012.

Ryanair is also priming eastern Europe as a high growth area and plans to announce its first eastern European base, widely tipped to be Wroclaw in Poland, in the spring.

ποια λεται να ειναι η επομενη γερμανικη βαση.....το lubeck αν και μου ακουγεται λογικο...ειχε κολλησει στο παρελθον...αλλα μαλλον ξεκολησε μολις το ανελαβε η ifrantil....το weeze αποκλειεται...μιας και προσπαθυν να το κλεισουν....[/list]
 
No frills>
1) Δεν καταλαβαίνεις τι κάνουν με τις ώρες και δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα γι'αυτό το αφήνω εδώ και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
2) Τα αεροσκάφη με ελληνικό νηολόγιο που πηγαίνουν ευρώπη, κατα πόσο επιθεωρούνται από τις κατα τόπους ΥΠΑ νομίζεις? Σπανιότατα και επιφανειακότατα. Άλλο τόσο και τα Ιρλανδικά!
Δεν μπορεί καμμία άλλη ΥΠΑ να ελέγξει αρχεία συντήρησης-αρχεία εκπαίδευσης-ωράρια εργασίας κλπ κλπ. Το μόνο που ελέγχει είναι αν οι πιλότοι έχουν εν ισχύ πτυχίο, αν το α/φος έχει όλα τα χαρτιά του μαζί και άν η καμπίνα έχει όλα τα σωστικά μέσα. Και όταν βρεί κάποια παράληψη, παραπέμπει υπηρεσιακά την αναφορά στην ΥΠΑ που ανήκει το νηολόγιο του α/φους, δηλαδή ...στην Ιρλανδία. Ακόμα και τα α/φη που έχει βάση στην Ιταλία-Γερμανία-Ισπανία (και είναι και αρκετά) και αυτά Ιρλανδικό νηολόγιο έχουν.

jetflight>Δυστυχώς, η κατάσταση που βρίσκεται ένα αεροπλάνο (όπως και ένα αυτοκίνητο-μηχανάκι-τρακτέρ-καίκι κ.ο.κ) δεν έχει να κάνει με την ημερομηνία που βγήκε από το εργοστάσιο.
Έχει να κάνει με την χρήση. Τα α/φη της ryan τραβάνε πολύ χοντρό ζόρι. Βάζουν δυσανάλογα πολλούς κύκλους*, για τις ώρες πτησεων που έχουν κάνει. Αυτό γιατί τα δρομολόγια είναι μικρά και πολύ συχνά. Δεν υπάρχουν πολλά 738 στην ευρώπη που να κάνουν 7-8 δρομολόγια (πήγαινε-έλα) την ημέρα. Το σύνηθες είναι 3-5.

Σαν να μην έφτανε αυτό, πηγαίνουν σε περισσότερα αεροδρόμια με κοντούς διαδρόμους απ΄ότι άλλες εταιρείες. Αποτέλεσμα αυτού να κάνουν αρκετές "βαριές" προσγειώσεις λόγω έλλειψης περίσσιου διαδρόμου. Αυτό καταπονεί ιδιαίτερα τα αεροπλάνα.

Δεν μπορώ να εκφέρω καμμία γνώμη για την συντήρηση των α/φών της ryan, γιατί δεν γνωρίζω. Τό μόνο που είχα ακούσει γύρω στο 2002 ήταν ότι υπήρχε αρκετό corrosion** στην μπροστινή άτρακτο σε αρκετά 738. Δεν ξέρω τι έγινε με αυτό και πώς (άν) αντιμετωπίστηκε. Χοντρικά θα έλεγα ότι η συντήρηση είναι μέρος του κόστους. Και όταν είσαι εταιρεία ...χαμηλού κόστους, ο νοών νοήτω.

* 1Κύκλος=απογείωση-ανοδος/συμπίεση-κάθοδος/αποσυμπίεση- προσγείωση, με άλλα λόγια, κάθε φορά που "φουσκώνει" και "ξεφουσκώνει" το αεροπλάνο. Το πόσα "χιλίομετρα" έχει κάνει ένα α/φος, μετριέται σέ ώρες πτήσης και κύκλους. Ένα Τζαμπο βάζει πάρα πολλές ώρες αλλά πολύ λίγους κύκλους. Οι κύκλοι έιναι πιό "επώδυνοι"

** corrosion είναι χοντρικά η ...σκουριά του αλουμινίου. Είναι άσπρη και προκαλείται από το περιβάλλον του υλικού. corrosion στην μπροστινή άτρακτο μπορεί να προκληθεί από διαρροές νερού από τα galley (κουζίνες) του α/φους.
 
gonzo...

καταλαβα παρα πολυ καλα τι εννοεις με τις ωρες εργασιας...και σου ειπα πως εχεις δικιο πως αν χρονο με το χρονο ο πιλοτος κανει σε φιαφορετικους μηνς τα ρεπο του τοτε σιγουρα υπαρχυν 12μηνες περιοδοιι που εργαζεται πανω απο 9 μηνες συνεχομενα..αν ομως κανει τα ρεπο του σταθερα ας πουμε ιαν,φεβ,μαρτ καθε χρονο τοτε το παραπανω ενδεχομενο αποκλειεται....εγινα κατανοητος?!

η ryanair οπως και η easy ειναι σιγουρα 2 απο τις μεγαλυτερες αεροπορικες εταιριες στην ευρωπη αρεσει δεν αρεσει αυτο....δεν πιστευω πως μια τοσο μεγαλη εταιρια ρισκαρει να παθει το αεροπλανο της ατυχημα..ποσο μαλλον οταν αυτη η εταιρια εχει να αντιμετωπισει καθημερινα τον βρετανικο τυπο....αν δεν κανω λαθος το service της το εχει δοσει στην singapore και μαζι ψαχνουν τοποθεσια για να δημιουρφησουν τεχνικη βαση καπου στην κεντρικη ευρωπη. τελος...αν υπηρχε αποδειξη πως η ryan δεν κανει σωστο service..τοτε ειδικα στην γερμανια ευχαριστως θα την ειχαν φαει πολλες εταιριες...

οσο για το αν παιζει η οχι ρολο η ηλικια του αεροσκαφους...επτρεψε μου να διαφωνω μαζι σου και μαλιστα καθετα....σιγουρα η χρηση των αεροδκαφων απο τις locos ειναι εκτενεστερη...αλλα εδω μιλαμε για αεροσκαφη 3 ετων και το μοντελο χρησης αεροσκαφων απο τις locos δεν ειναι καινουργιο...η southwest χρησιμοποιει 737 εδω και 30 τουλαχιστον χρονια....και δεν ειχε προληματα...

σιγουρα οι καταπονησεις των υλικων ειναι μεγαλες. σιγουρα ειναι πιθανοτερο λογω κοπωσεως,ερπισμου να εμφανιστουν ρωγματωσεις σε καποια σημεια...αλλα σιγουρα αυτα αντιμετωπιζονται....

ενα συγχρονο αεροσκαφος σιγουρα εχει βελτιωμενα υλικα βελτιωμενους κινητηρες,βελτιωμενη αεροδυναμικη σχεδιαση(κανει μπαμ η διαφορα του 737-300 απο το 737-700 στις πτερυγες...)....

τελος δεν χρειαζεται να ειναι καποιος στατιστικολογος για να το καταλαβει.... αν η ryanair εστω πως ο μεσος ορος του πληθους των αεροσκαφων της τα τελευταια 5 χρονια ειναι 60..και εστω πως καθε αεροσκαφος πεταει 9 φορες την μερα...αυτο μας κανει 985.500 απροβληματιστες πτησεις...αρα καπου υπερβαλλεις...

δημακρατια εχουμε.δεν μας υποχρεωνει κανενας να πεταμε με καποιον συγκεκριμενο αερομεταφορεα...περασε η εποχη των flag carriers εδω και καιρο...αρα..καλα ταξιδια με οποια εταιρια θελεις :wink:
 
Δεν είπα τίποτα για την συντήρηση.

Άλλο loco στην Αμερική, άλλο loco στην Ευρώπη. Οι πτήσεις στην Αμερική, είναι μεγαλύτερες λόγω γεωγραφίας (εξαιρουμένων των ΒΑ ΗΠΑ). Στην Ευρώπη απογειώνεσαι και σε 50 λεπτά έχει πετάξει πάνω από τρείς χώρες! Δεν είναι το ίδιο.

985.500 απροβληματιστες πτησεις. Το δέχομαι μόνο αν δώσουμε τον ορισμό της απροβλημάτιστης πτήσης ότι είναι μία πτήση που το αεροπλάνο δεν έπεσε! Γιατί και εξόδους από διαδρόμους είχε και αποσυμπιέσεις και τεχνικές καθυστερήσεις έχει μπόλικες κλπ. Αν αυτές είναι απροβλημάτιστες πτήσεις, τότε συμφωνώ.

Μπορεί να φαίνομαι (ίσως και να είμαι) φανατικά αντίθετος με τις loco. Ο μόνος λόγος είναι το ότι ρίχνουν τα στάνταρντ πολύ χαμηλά, πολύ γρήγορα, συμπαρασύροντας όλη την βιομηχανία στην λογική "πιό φτηνά-πιό φτηνά" και η αεροπορική βιομηχανία όταν κάνει βιαστικά βήματα, συνήθως σκοντάφτει!

Δεν βάζω τα παιδιά μου στην ryan. Στην easy ναι, γιατί είναι λίγο πιό καλά τα πράγματα και είναι απίστευτα εξυπηρετικό απ'όπου μένω. Η πλάκα είναι ότι αυτήν την ευκολία την χρυσοπληρώνω, γιατί θα μπορουσα να πέταγα πιό φτηνά με flag carrier. Και αυτό είναι που με κάνει ΤΟΥΡΚΟ. Να είναι πολύ συχνα η loco πιό ακριβη από την flag carrier. Χρησιμοποιούν δηλαδή το χαμηλό κόστος=χαμήλωμα του πυχη ασφαλείας, όχι για να έχουν φτηνότερα εισιτήρια, αλλά για μεγαλύτερο κέρδος. :x
 
αυτη ειναι η αποψη σου και ειναι απολυτα σεβαστη...αλλα δεν σημαινει πως ειναι σωνςι και καλα σωστη....

μπορει στην αμερικη να υπαρχουν πτησεις που ειναι μακρυτερες απο τις αντιστοιχες ευρωπαικες...αλλα υπαρχουν και πολλες εξισου μικρες στις οποιες η jetblue και southwest δραστηριοποιουνταν επι χρονια....και μαλιστα με παρομοιους χρονους για turn over..(o o'leary στη southwest μαθητεψε)....

επισης, αυτα τα προβληματα που ειχε η ryan θεωρεις πως δεν συμβαινουν και σε αλλες εταιριες?!?!?

πρεπει να ξερεις κατι.πως οι flag carriers εχουν χασει πολυ απο την πιτα λογω των locos... αρα αν υπηρχε σοβαρος λογος να οδηγησουν μια απο αυτες στο δικαστηριο θα το ειχαν ηδη πραξει. για να μην αναφερθω στην γερμανικη κυβερνηση που κανει τα αδυνατα δυνατα να σταματησει την εξαπλωση των 2 μεγαλων εντος της χωρας της...αρα αν υπρχε κατι επιλιψιμο θα ειχε ηδη χρησιμοποιηθει....

καλα κανεις και δεν βαζεις τα παιδια σου στην ryan...η επιλογη της αεροπορικης εταιριας ειναι ενα δικαιωμα που απεκτησες μετα την απελευθερωση του ευρωπαικου ουρανου και μπραβο που το χρησιμοποιεις!εγω ανεξαρτητα με το επιπεδο των αποδοχων μου..σε ολη μου την ζωη θα προτειμω locos για short haul και εννοειται με καμια δυναμη...flag carriers...

ενα τελευαιο και σταματαω εδω....δεκτο πως η ιρλανδικη Υ.Π.Α. να συμπεριφερεται με συμπαθεια στην ryan... τοτε τι να πουμε για εταιριες οπως η alitalia?!?! τετοιες εταιριες εχουν φτασει σε σημειο να τα παιρνουν ανoιχτα απο το δημοσιο...στην παρακαψη της Υ.Π.Α. θα κολλουσαν??!!για να μην παρεξηγηθω...θεωρω ολες τις ευρωπαικες Υ.Π.Α. αρκουντως αξιοπιστες...
 
Χώρισα την σχετική συζήτηση που δημιουργήθηκε λόγο της εκπομπής “Dispatchers” από το θέμα ryanair news!
 
Σιγουρα εγω δεν μπορω να ειμαι σιγουρος για την ασφαλεια-συντηρηση των αεροπλανων της FR ,αλλα ετσι οπως το εθεσες για το θεμα των καταπονησεων ή κυκλων οπως λες ,ειναι σαν λες και η συγκεκριμενη εταιρια πεταει απο ενα και μοναδικο αεροδρομιο-βαση σε ολο αυτο το πολυ μεγαλο δυκτιο που εχει.
Σιγουρα εκτελει παρα πολλες προσγειοαπογειωσεις καθε μερα ,αλλα αυτε δε γινονται απο ενα αλλα απο πολλα αεροδρομια-βασεις,οπου εχει εγκαταστησει αναλογο αριθμο αεροσκαφων ,ετσι ωστε να μοιραζεται η πιτα.
Επισης απο οτι γνωριζω τα αεροδρομια οπου πεταει αν και παρα πολλα ,διαθετουν ολες εκεινες της προδιαγραφες που ζηταει ο ICAO για να πεταει με Full φορτιο ενα 738,αλλιως δεν θα εκανε απευθειας πτησεις,αλλα πτησεις με ενδιαμεσο σταθμο,λογο ελλειπους διαδρομου.
Π.χ Ενω γραφει στους ιταλικους προορισμους τη Φλωρεντια στην πραγματηκοτητα δεν πεταει εκει ,αλλα στην Πιζα επειδη το αεροδρομιο της Φλωρεντιας απο οτι ξερω πριν κλεισει για εργασιες ειχε διαδρομο1650μ!,δηλαδη ανεπαρκη.
Οπως και να το κανουμε εχει επιτυχει ενα πολυ καλο μοντελο αναπτυξης,και ειναι πρωτη με μεγαλη διαφορα απο τη δευτερη EZY...
 
Top