no frills
First-Class-Member
ειπα κατι διαφορετικο?no frills":3j4pisjm said:εκτος και αν αλλαζουν....χρονο με το χρονο...τα ωραρια...τοτε εχεις δικιο.
οντος αν αλλαζει τον καταμερισμο των ωρων ανα μηνα χρονο με το χρονο εχεις δικιο.
αλλα αν αυτο δεν γινεταιο τοτε μου φενεται απολυτα λογικο να εκμεταλευεται τις πτητηκες ωρες των πιλοτων του σε περιοδους αιχμης.
επισης μην βαλεσαι κατα της ιρλανδικης Υ.Π.Α...η ryan ειναι μια εταιρια με βασεις σε ολη την ευρωπη...οποτε περναει απο ελεγχο απο πολλες αλλες Υ.Π.Α.
αν ειναι παρανομη να της επιβαλλουν κυρωσεις!!!!συμφωνω απολυτα.....αλλα εδω το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι....βαζω στοιχημα πως αν δημιουργηθε ενα επισημο πανευρωπαικο ranking list με κριτηριο την ασφαλεια των επιβατων..πολλες κρατικες θα ειναι στον πατο....
με απλη στατιστικη παντως....h ryan πεταει κοντα στα 100 αεροσκαφη....μετακινει σε ετησια βαση κοντα στα 35,000,000 επιβατες....αν ηταν επικινδυνη κατι θα ακουγαμε....
συμφωνω πως δεν ειναι και αγια....συμφωνω πως παιζει με τα ορια....δεν την συμπαθω ιδιαιτερα....
αλλα εδω και χρονια στην βρετανια πολεμανε τις δυο μεγαλες locos....ποσο μαλλον τωρα που ερχεται στη φορα και η ba connect...(με το περισευμα του στολου της ba)
θυμηθειται...το επομενο θυμα...θα ειναι η flybe....[/list]