flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.507
- Likes
- 1.068
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Είχα πετάξει μια φορά από το δορυφορικό, νομίζω ήταν πτήση για Αγγλία ( - γίνεται άνετα και έχουν τους κυλιόμενους διαδρόμους. Σχετικά με το νέο αεροδρόμιο ,ο όρος για την ακτίνα είναι 100 χλμ από το Ελ.Βεν ή από το κέντρο της Αθήνας;
Επίσης θα έλεγα ότι η κυβέρνηση μπορεί να βρει τα μέσα να πιέσει τους Γερμανούς, τόσα έχουν βρει για τους εργαζόμενους ένα χρόνο τώρα. Δεν μπορεί να κόβουν παντού εκτός από το αεροδρόμιο Αθηνών (προβλέπω οι 'Δεν Πληρώνω'' να εμφανίζονται και στα τσεκ-ιν )...Το ενδεχόμενο του να επιμηκύνουν την σύμβαση πρέπει να εξεταστεί πολύ προσεκτικά στο πόσο κοστίζει στα έσοδα και αν συμφέρει τελικά (που για να το προτείνουν οι Γερμανοί μάλλον δεν συμφέρει, γιατί τι γίνεται αν βάλουν -20% στις χρεώσεις αν ανοίξει νέο αεροδρόμιο; Θα έχουν πάλι το μονοπώλειο για περισσότερο καιρό ).
Επίσης στην υπόθεση ότι υπάρχει νέο αεροδρόμιο αλλού ''κοντά'' στην Αθήνα, πόσο πιο οικονομικό μπορεί να είναι για κάποιον να κάνει το ταξίδι με τις τιμές διοδίων, καυσίμου κλπ στα σημερινά επίπεδα; Εννοώ πως αν είναι να γλυτώσεις 30Ε στους φόρους και μετά να δώσεις 15 στο κόστος μεταφοράς σου χάνεται το πλεονέκτημα. Επίσης, χάνεται το πλεονέκτημα για τις συνδέσεις πτήσεων με εταιρείες του κυρίως τέρμιναλ (φαντάζομαι ενδιάφέρει την ΟΑ και Α3 να παρασιτούν λόγω loco στα άγονα ολιγο/μονοπώλεια τους), ενώ εκεί που υπάρχει low cost terminal δίπλα πχ KUL-SIN εύκολα υπολογίζεις 1,5 ώρα κενό και παίρνεις την επόμενη χωρίς να μπλέκεις με ΜΜΜ - όταν υπάρχουν- ή την κίνηση στους δρόμους.
Σε κάθε περίπτωση, βασική προϋπόθεση θα ήταν για μένα η ύπαρξη σιδηρόδρομου (γρήγορου, όχι σαν τον προαστιακό που θέλει 10 ώρες για Κιάτο ή το σημερινό μετρό) και υποδομών πρόσβασης που δεν θα έλεγα ότι είναι σε κακό επίπεδο κοντά στην ΠΑΘΕ. Βέβαια πάντα εξαρτάται του τι έχουν στο μυαλό τους, αν μιλάμε για 5 πτήσεις την ημέρα τότε η συζήτηση είναι μάλλον χωρίς ουσία, αλλά αν σκέπτονται σοβαρά να δώσουν κίνητρα όπως είδαμε τουλάχιστον αυτούς τους μήνες στην Ryanair που κάνει το παιχνίδι στην Ευρώπη και στις 2-3 άλλες + καμιά σπόντα από Ελληνική (η SkyExpress δεν είπε ότι το ΑΤΗ είναι πολύ ακριβό για αυτή τότε ας μην χάνουνε καιρό.
Επίσης θα έλεγα ότι η κυβέρνηση μπορεί να βρει τα μέσα να πιέσει τους Γερμανούς, τόσα έχουν βρει για τους εργαζόμενους ένα χρόνο τώρα. Δεν μπορεί να κόβουν παντού εκτός από το αεροδρόμιο Αθηνών (προβλέπω οι 'Δεν Πληρώνω'' να εμφανίζονται και στα τσεκ-ιν )...Το ενδεχόμενο του να επιμηκύνουν την σύμβαση πρέπει να εξεταστεί πολύ προσεκτικά στο πόσο κοστίζει στα έσοδα και αν συμφέρει τελικά (που για να το προτείνουν οι Γερμανοί μάλλον δεν συμφέρει, γιατί τι γίνεται αν βάλουν -20% στις χρεώσεις αν ανοίξει νέο αεροδρόμιο; Θα έχουν πάλι το μονοπώλειο για περισσότερο καιρό ).
Επίσης στην υπόθεση ότι υπάρχει νέο αεροδρόμιο αλλού ''κοντά'' στην Αθήνα, πόσο πιο οικονομικό μπορεί να είναι για κάποιον να κάνει το ταξίδι με τις τιμές διοδίων, καυσίμου κλπ στα σημερινά επίπεδα; Εννοώ πως αν είναι να γλυτώσεις 30Ε στους φόρους και μετά να δώσεις 15 στο κόστος μεταφοράς σου χάνεται το πλεονέκτημα. Επίσης, χάνεται το πλεονέκτημα για τις συνδέσεις πτήσεων με εταιρείες του κυρίως τέρμιναλ (φαντάζομαι ενδιάφέρει την ΟΑ και Α3 να παρασιτούν λόγω loco στα άγονα ολιγο/μονοπώλεια τους), ενώ εκεί που υπάρχει low cost terminal δίπλα πχ KUL-SIN εύκολα υπολογίζεις 1,5 ώρα κενό και παίρνεις την επόμενη χωρίς να μπλέκεις με ΜΜΜ - όταν υπάρχουν- ή την κίνηση στους δρόμους.
Σε κάθε περίπτωση, βασική προϋπόθεση θα ήταν για μένα η ύπαρξη σιδηρόδρομου (γρήγορου, όχι σαν τον προαστιακό που θέλει 10 ώρες για Κιάτο ή το σημερινό μετρό) και υποδομών πρόσβασης που δεν θα έλεγα ότι είναι σε κακό επίπεδο κοντά στην ΠΑΘΕ. Βέβαια πάντα εξαρτάται του τι έχουν στο μυαλό τους, αν μιλάμε για 5 πτήσεις την ημέρα τότε η συζήτηση είναι μάλλον χωρίς ουσία, αλλά αν σκέπτονται σοβαρά να δώσουν κίνητρα όπως είδαμε τουλάχιστον αυτούς τους μήνες στην Ryanair που κάνει το παιχνίδι στην Ευρώπη και στις 2-3 άλλες + καμιά σπόντα από Ελληνική (η SkyExpress δεν είπε ότι το ΑΤΗ είναι πολύ ακριβό για αυτή τότε ας μην χάνουνε καιρό.