Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

  • Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αν ήταν για νέο αεροδρόμιο στην Αθήνα, θα έπρεπε να ήταν μόνο για την Γενική Αεροπορία, μετά και την ιδιοφυή απόφαση να χτίσουν επάνω τους ένα κωπηλατοδρόμιο, λες και όμορφες λίμνες και ποτάμια δεν είχαμε στην Ελλάδα. Ή εναλλακτικά, να ανοίξουν το LGAT μόνο για GA. Κάτι το οποίο μοιάζει χλωμότερο του RGB 255,255,255 φυσικά....
 
To LGAT μπορεί να αποκλειστεί ως αεροδρόμιο, αφού σε ταυτόχρονη λειτουργία μπλέκουν οι 2 τερματικές. Ειδικά όταν φυσάει βορειάς με τα glideslopes να διασταυρώνονται, αλλά και στον νοτιά με εμπλοκές στα missed approach paths.

Από πλευράς ATC δηλαδή, είναι αδύνατη η ταυτόχρονη λειτουργία και των 2, λόγω ασφαλείας, ότι και να λέμε (ή ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ) πλέον...
 
Μακάρι.. Να τονωθεί και ο τουρισμός στους γύρω νομούς, αλλά και η αεροπορική συνείδηση των κατοίκων! Αλλά νομίζω ότι 150χμ είναι το όριο που έχουν θέσει οι Γερμανοί στη σύμβαση για το αεροδρόμιο.
 
100 είναι τα χμ αλλά εχτές σ' ένα άρθρο στο traveldailynews.gr ανέφερε ότι δεν μπορεί να υπάρχει άλλο αεροδρόμιο με κρατικη συνδρομή στα 100 χμ....Που σημαίνει ότι και πάνω στο Σύνταγμα λογικά θα μπορεί να δημιουργηθεί αεροδρόμιο με εξ ολοκλήρου ιδιωτικά κεφάλαια..
 
Εχμ.. κ τι ακριβως να το κανουμε το δευτερο αεροδρομιο στην Αθηνα??? Αντι να αναπτυχθουν τα αεροδρομια των Μεγαρων ή της Ελευσινας που βρισκονται σε σωστη θεση απο χωροταξικη αποψη θελουμε κι αλλο αεροδρομιο? Ηδη το Ελ.Βενιζελος εχει καταστρεψει περιβαλλοντικα ολη την ευρυτερη περιοχη στην οποια βρισκεται. Ασε που φτιαξαμε ενα τεραστιο αεροδρομιο (με δυνατοτητα επεκτασης) και δεν υπολογισαμε οτι θα ερθει καποτε ενα μεγαλο πουλι που δεν θα μπορει να προσγειωθει ετσι οπως το φτιαξαμε (Α380). Αφηστε να γεμισει πρωτα κ μετα συζηταμε...

Οσο για τα ιδιωτικα κεφαλαια, θα μπορουσε να γινει αλλα δεν βλεπω το λογο. Δεν συζηταμε δυστυχως για το ΑΝ θα θεσει περιορισμους η κυβερνηση σε κατι τετοιο... γιατι οπως φαινεται ειναι κολλητη με το ιδιωτικο κεφαλαιο.. :)
 
Αν όντως πίσω από τη φημολογία κρύβονται ισχυρά ιδιωτικά κεφάλαια, τότε πιθανότατα να πρόκειται για έναν εξαιρετικό μοχλό πίεσης προς το LGAV να ρίξει τις τιμές του. Σίγουρα πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα ιδέα, ωστόσο δεν ξέρω αν θα εξυπηρετούσε πραγματικά, ιδίως με τις υπάρχουσες δυνατότητες μεταφοράς στην περιοχή...
 
Ίσως βέβαια από μόνη της η είδηση να δρα απειλητικά προς το υπάρχον "καθεστώς" του αεροδρομίου το οποίο ζητάει την επέκταση της σύμβασής του για άλλα 15 χρόνια ενώ η κυβέρνηση θέλει να τους περιορίσει σε 5 ενόψει και της εισόδου του ΔΑΑ στο ΧΑ.
 
Ειναι μια αξιοπροσεκτη προταση παντως. Απο οτι αναφερει θα ειναι στη Βιωτια.Οι φορεις γιατι δε σπρωχνουν αυτη την τεραστια επενδυση για τον τοπο τους; Για μενα παντως η καλυτερη εναλλακτικη προταση θα ηταν η Χαλκιδα.Μεγαλη ευκαιρια που μεχρι τωρα κανενας δεν εχει καν σκεφτει...
Κοντινη αποσταση με την Αθηνα
Σηδιροδρομικο δυκτιο
Περιοχη με τουριστικο ενδιαφερον
Υπαρχει ενα μικρο αεροδρομιο για την εκει αερολεσχη που μπορει να μεγαλωσει
Μεγαλυτερη αεροπορικη παιδεια -συνειδηση.
Ολα τα καλα εχει για να ηταν στην Ιταλια μια τετοια πολη...
Βασικα θα λειτουργησει θετικα μηπως και πεσουν τα ακριβα τελη και επιτελους να αποκτησει η Ελλαδα ενα πολιτικο αεροδρομιο πληρως απαλαγμενο απο την ΥΠΑ. Καιρος ειναι πια...
 
Νομιζω οτι η πολιτικη του να φτιαξεις αλλο ενα αεροδρομιο ειναι απλα για να φας χρηματα χωρις λογο... Πολυ απλουστερο, οικονομικοτερο κ με ηδη ετοιμες οδικες υποδομες προσβασης θα ηταν να αναβαθμιστει καποιο απο τα υπαρχοντα αεροδρομια (στρατιωτικα ή ΓΑ).
Σε οτι αφορα τους κατοικους δεν θα εχουν αμεσο ωφελος, γιατι προκειται για εμπορικο αεροδρομιο. Εμμεσο θα ειναι το ωφελος απο τις επιχειρησεις που πιθανον να εγκατασταθουν στην ευρυτερη περιοχη.

Αληθεια γιατι δεν δινουν την Ταναγρα!?!?!?!?!?!?! (καλο ανεκδοτο?)
 
Top