THEOKON
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 20/03/2023
- Μηνύματα
- 10
- Likes
- 25
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- CFU
Ακολουθώντας τις οδηγίες των μελών του forum (flesland, ariadgr) κατάφερα (εντυπωσιακά γρήρα) να λάβω θετική απάντηση από την LH για την αποζημίωση που ζητούσα. Εν συντομία το χρονικό της υπόθεσης.Δεν έχω υπογράψει κάποιο συμφωνητικό με την εταιρεία για το ξενοδοχείο κ το φαγητό που μου παρείχαν. Έκανα σήμερα την πρώτη κρούση για αποζημίωση μέσω του site της LH. Ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον. Οποία κ αν είναι η εξέλιξη οφείλω να ενημερώσω το forum.
13/07: Αίτηση για αποζημίωση μέσω του website της LH. Άμεση απάντηση ότι δεν δικαιούμαι αποζημίωσης γιατί η καθυστέρηση στην πτήση οφειλόταν σε έκτακτες συνθήκες (extraordinary circumstances) - χωρίς να τις προσδιορίζει και για τις οποίες δεν ευθύνεται η ίδια.
16/7 επικοινωνία με την γερμανική ΥΠΑ (Luftfahrt-Bundesamt) η οποία με αυτοματοποιημένο μηνυμα δηλώνει αναρμόδια για διεκδικήσεις αποζημιώσεων από ιδιώτες (επιβάλει πρόστιμο στην αεροπορική σε περίπτωση παραβίασης της οδηγίας EC No. 261/2004, ακόμα περιμένω τον "αριθμό πρωτοκόλλου" της αίτησης) και παραπέμπει σε υπήρεσια εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών (εαν δεν κάνω λάθος) (Schlichtungsstelle für den öffentlichen Personenverkehr - söp).
20/07 αίτηση για αποζημίωση στην υπηρεσία "schlichtung-reise-und-verkehr eV"
25/07 απαντητικό email ότι η υπόθεση πήρε "αριθμό πρωτοκόλλου" και οτι η υπηρεσία θα επικοινωνήσει με την LH (αναφέροντας παράλληλα οτι συνήθως η διαδικασία διαρκεί το λιγότερο 3 μήνες).
31/07 Email από customer relations της LH που κάνει δεκτή την αίτηση για αποζημίωση
ΥΣ1: flesland ευχαριστώ πολύ για την καθοδήγηση. Χρωστάω κέρασμα....
ΥΣ2: αισθάνομαι τυχερός που ζω στην ΕΕ
ΥΣ3: η αποζημίωση αφορά 4μελή οικογένεια
Last edited by a moderator: