jerry
Concorde-Class-Member
Ναι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι απλά leased αεροσκάφος (φανταστείτε να ίσχυε και στην ανάποδη περίπτωση, δηλαδή κάθε φορά που κάποια εταιρεία έκανε lease αεροσκάφος να λέει: "α δε δικαιούυστε αποζημίωση, το αεροπλάνο δεν ήταν δικό μας σε αυτή την πτήση".
Απλά και πάλι, νομίζω πως από τη στιγμή που το δρομολόγιο ήταν BEG-JFK (ήτοι πτήση από εκτός ΕΕ σε εκτός ΕΕ), δεν εφαρμόζεται ο ΕΚ261. Το ότι κάνεις στάση είτε στην ΕΕ είτε στο Βλαδιβοστόκ δεν επηρεάζει.
Το ενιαίο δρομολόγιο μετράει και γιαυτό π.χ. σε περιπτώσεις που κάποιος πετάει ATH-JFK-Fargo και η καθυστέρηση αφορά στο σκέλος JFK-Fargo, η εταιρεία είναι υπόχρεη βάσει του 261 επειδή το δρομολόγιο είναι από ΕΕ σε εκτός ΕΕ (ανεξαρτήτως που είναι η ενδιάμεση στάση).
Απλά και πάλι, νομίζω πως από τη στιγμή που το δρομολόγιο ήταν BEG-JFK (ήτοι πτήση από εκτός ΕΕ σε εκτός ΕΕ), δεν εφαρμόζεται ο ΕΚ261. Το ότι κάνεις στάση είτε στην ΕΕ είτε στο Βλαδιβοστόκ δεν επηρεάζει.
Το ενιαίο δρομολόγιο μετράει και γιαυτό π.χ. σε περιπτώσεις που κάποιος πετάει ATH-JFK-Fargo και η καθυστέρηση αφορά στο σκέλος JFK-Fargo, η εταιρεία είναι υπόχρεη βάσει του 261 επειδή το δρομολόγιο είναι από ΕΕ σε εκτός ΕΕ (ανεξαρτήτως που είναι η ενδιάμεση στάση).
Last edited by a moderator: