Δικαιώματα επιβατών

Re: Your flight has been re-scheduled

Απο την στιγμή (όπως είπε ο φίλος red_fly9) πού 24 ώρες πρίν την πτήση μπορείς να πάρεις όλο το ποσό πίσω γιατί δεν την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια πρός την Αιγαίου..?? Να κλείσεις την ώρα που σε βολεύει και ας δώσεις και κάτι παραπάνω..
 
Re: Your flight has been re-scheduled

Δεν διαθέτω να δώσω παραπάνω, και πολλά είναι τα 88 ευρώ, μόλις γύρισα από Πράγα...Ας μου το κάνουν open. To θέμα έιναι ότι ήταν μετ'επιστροφής και πήρα τηλ. στις κρατήσεις και μου είπαν να πάω από ένα γραφείο της Ολυμπιακής.
 
Re: Your flight has been re-scheduled

Άραγε ,καλή δύναμη με καλά ξυπνητούρια..? :D
 
Re: Your flight has been re-scheduled

η καλα ξενυχτουδια :twisted:
 
Re: Your flight has been re-scheduled

Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, μπορείς να διεκδικήσεις το 100% της αξίας του εισιτηρίου (όχι όμως και του service fee) ανεξαιρέτως αν σε ειδοποίησαν 10μήνες ή δύο ώρες πριν την πτήση. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να ζητήσεις ακύρωση της θέσης για να μην γίνει NON SHOW. Δεν φταις εσύ που ακύρωσαν την πτήση και σε έβαλαν στην προηγούμενη.

Καλό σου ταξίδι
 
Re: Your flight has been re-scheduled

aakunz":j1gfj2nx said:
Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, μπορείς να διεκδικήσεις το 100% της αξίας του εισιτηρίου (όχι όμως και του service fee) ανεξαιρέτως αν σε ειδοποίησαν 10μήνες ή δύο ώρες πριν την πτήση. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να ζητήσεις ακύρωση της θέσης για να μην γίνει NON SHOW. Δεν φταις εσύ που ακύρωσαν την πτήση και σε έβαλαν στην προηγούμενη.

Καλό σου ταξίδι
Μπορώ να το βρω κάπου εγγράφως να τους το στρίψω στη μούρη;
Εγώ μπορεί να έρχομαι από εξωτερικό και να είχα υπολογίσει ότι με μία καθυστέρηση 2 ωρών προλάβαινα να πάω να κάνω το check-in και να πετάξω κανονικά. Οπότε σε αυτή την περίπτωση τι θα γινόταν; Εμένα μπορεί να μην με καλύπτει αυτή η αποζημίωση, να πρέπει να βρισκομαι κάπου μια συγκεκριμένη ώρα...
Έτσι όπως γίναν τα πράγματα, δεν έχω καμμία όρεξη να κατέβω, άσε που έχω αφήσεις κάτι εκκρεμότητες και έχω dead-line τη Δευτέρα... :banana:
 
Έστειλα fax ζητώντας αποζημίωση 250 ευρώ καθώς και τα χρήματα από τα εισητήρια. Δυστυχώς έχω πολλή δουλειά το ΣΚ αλλιώς θα ζητούσα και τη διοαμονή και θα πήγαινα να κοιμηθώ σε κανένα καλό ξενοδοχείο...



Τι θυμήθηκα τώρα...
1. Βερολίνο, 2005: Παρέα 5 ατόμων ξεμένουμε στο Βερολίνο χωρίς χρήματα λόγω απεργίας στο Ελ. Βενιζέλος. Έλαβα email από την easyjet και πετάξαμε 2 ημέρες μετά. Το θέμα είναι ότι δεν είχε κανείς μας χρήματα και αναγκαστήκαμε, με τη συνέναιση του ξενοδόχου, να μείνουμε 5 άτομα σε ένα 3κλινο με τα ίδια χρήματα. Φαγητό; Donuts... Μιλήσαμε τηλεφωνικά με φίλο δικηγόρο από Ελλάδα και μας είπε ότι δεν δικαιούμαστε αποζημίωση. Πήγαμε στο προξενειό και στην πρεσβεία και μας είπαν να πάμε την Τρίτη...Τους αφήσαμε ένα σημείωμα ότι είναι κρατικοδίαιτοι, κομματόσκυλα κλπ.. Δεν το κυνηγήσαμε το θέμα...

2. Σαρλερουά, 2006: Φαντάρος, ψάρακας 1 μήνα, την κοπανάω με πτήση charter για Charleroi για τον τελικό του Uleb Cup. Το αεροπλάνο ήταν να πετάξει τα ξημερώματα, και έφυγε το μεσημέρι...Φώναζα εγώ για αποζημίωση, κανείς δεν ακολούθησε... Βέβαια, δεν μπορούσα να το κυνηγήσω μόνος μου, διότι είμουν φαντάρος, και δεν είχα άδεια εξόδου από τη χώρα...

3. Χανιά - Αθήνα - Θεσσαλονίκη, 2006: Κλείνω μεσημεριανή πτήση από Χανιά για Αθήνα με ανταπόκριση Θεσσαλονίκη, έτσι ώστε να μην πάω Θεσσαλονίκη τα χαράματα, για να προλάβω να κοιμηθώ σαν άνθρωπος και να μπω στο στρατόπεδο στην ώρα μου. Το αεροπλάνο για Αθήνα καθυστερεί, αρκετοί επιβάτες είχαμε την ανταπόκριση για Θεσσαλονίκη. Από την Ολυμπιακή μας είπαν ότι το αεροπλάνο θα μας περιμένει...Αμ δε...Γνώρισα μια κοπελίτσα και αράξαμε 5-6 ώρες στο αεροδρόμιο...Αν το ξερα, θα ζήταγα χρηματική αποημίωση και ξενοδοχείο... για 2 φυσικά... :mrgreen:


Τι θα μπορούσα να διεκδικήσω;
 
Αποζημίωση για ακύρωση πτήσης λόγω τεχνικής βλάβης

Το πλήρες κείμενο στα αγγλικά μπορείτε να το βρείτε εδώ:
http://www.elliott.org/blog/merry-chris ... ry-present

αναφέρω ένα απόσπασμα:

The court ruled the following (to access the full text, search for C-549/07):
A technical problem in an aircraft which leads to the cancellation of a flight is not covered by the concept of ‘extraordinary circumstances’ within the meaning of that provision, unless that problem stems from events which, by their nature or origin, are not inherent in the normal exercise of the activity of the air carrier concerned and are beyond its actual control.

The frequency of the technical problems experienced by an air carrier is not in itself a factor from which the presence or absence of ‘extraordinary circumstances’ within the meaning of Article 5(3) of Regulation No 261/2004 can be concluded.

The fact that an air carrier has complied with the minimum rules on maintenance of an aircraft cannot in itself suffice to establish that that carrier has taken ‘all reasonable measures’ within the meaning of Article 5(3) of Regulation No 261/2004 and, therefore, to relieve that carrier of its obligation to pay compensation provided for by Articles 5(1)(c) and 7(1) of that regulation.

What does that mean for you? Finally, the “extraordinary circumstances” loophole has been closed.
This applies to any flight to and from an EU member state, even to an American airline.

“It is now going to be difficult for airlines to keep hiding behind ‘exceptional circumstances’”

Ας το έχουμε στο νού μας, κάποια στιγμή μπορεί να μας χρησιμεύσει.
 
Επροκειτω να πεταξω με Delta απο Σικαγο για Εδιμβουργο μεσω JFK μεταξυ 12 Φεβ και 16 Φεβ. Σημερα το πρωι ομωs ελαβα ενα τηλεφωνιμα απο τη Delta οπου με ενημερωσαν πωs υπηρξε αλλαγη στα schedules τουs και θα πρεπει να επιστρεψω 18 Φεβ γιατι οι πτησειs για 16 και 17 δεν θα τηρηθουν. Ρωτησα εαν θα ηταν δυνατον να με βαλουν σε καποια αλλη πτηση μεσω Λονδινου, Γλασκωβηs η οπουδηποτε αλλου αλλα μου ειπαν πωs αυτο δε γινετε. Ειναι δυνατoν? 5 μερεs πριν το ταξιδι να γινετε τετοια radical αλλαγη χωριs να δινετε η δυνατοτητα για το παραμικρο flexibility? Ξερετε εαν θα μπορουσα να κανω η να απαιτησω κατι? Αυτη η αλλαγη εχει πραγματικα screw over το προγραμμα μου.


Ευχαριστω εκ των προτερων
 
Top