Δικαιώματα επιβατών

Καλησπέρα. Επιστροφή με LH JFK-MUC-ATH. Λόγω αυξημένης κίνησης στο JFK αναχώρηση με καθυστέρηση μιάμισης ώρας, με αποτέλεσμα να χαθεί η πτήση MUC-ATH κ rebooking για την επόμενη ημέρα. Πέρα από το ξενοδοχείο κ τα γεύματα που προσφέρει η εταιρεία, υπάρχει η δυνατότητα αποζημίωσης; Ευχαριστώ πολύ
 
Μέσω του website της εταιρείας ή από κάπου αλλού?
 
Last edited by a moderator:
Άρχισε με το σαιτ τους και βλέπεις. Αν δεν πάρεις αυτό που θες, γράφεις στην ΥΠΑ. Τελευταια επιλογή, βάζεις μια εταιρεία από τις πολλές που υπάρχουν και με 30% προμήθεια, παίρνεις τα υπόλοιπα.
 
Να σημειώσουμε βέβαια ότι εφόσον ο επιβάτης δεχθεί το προσφερόμενο ξενοδοχείο και τα γεύματα μπορεί η εταιρία στους όρους να έχει βάλει παραίτηση από περαιτέρω αξιώσεις.
Επίσης να σημειώσουμε ότι κάθε συμφωνητικό που δίνουν οι αεροπορικές στον επιβάτη να υπογράψει για να του δώσουν το ξενοδοχείο και το φαγητό δεν είναι σίγουρο ότι είναι νόμιμο. Ακόμα και η υπογραφή του από τις δύο πλευρές δεν το καθιστά πάντα νόμιμο.

Σε κάθε περίπτωση ο επιβάτης θα πρέπει να γνωρίζει τα δικαιώματά του και όταν θεωρεί ότι εμπίπτει σε περίπτωση αποζημίωσης να διεκδικεί το δικαίωμά του. Είναι επίσης στο χέρι του να μην δεχθεί επαχθείς όρους για τις όποιες προσφερόμενες διευκολύνσεις.
 
Μήπως να κρατάει μικρό καλάθι ο φίλος; Η καθυστέρηση οφειλόταν σε περιορισμούς σχετιζόμενους με την εναέρια κυκλοφορία και μάλλον εμπίπτει στην κατηγορία περί ανωτέρας βίας, οπότε η ευθύνη του αερομεταφορέα περιορίζεται στην παροχή φροντίδας και όχι στην καταβολή αποζημίωσης, σωστά;
 
Η αυξημένη κίνηση από μόνη της δεν είναι ανωτέρα βία - δεν είναι δηλαδή κάτι που δεν μπορεί να αποφευχθεί, κάποιος έχει αποδεχτεί να εξυπηρετήσει τις πτήσεις. Εκτός αν μιλάμε για καθυστέρηση λόγω καιρικού φαινομένου, ηφαίστειο, απεργία ΕΕΚ κλπ. Το αν βάζουν περισσότερες πτήσεις από όσες έχουν δυνατότητα να εξυπηρετήσουν, δεν είναι πρόβλημα του επιβάτη.

Να σημειώσουμε βέβαια ότι εφόσον ο επιβάτης δεχθεί το προσφερόμενο ξενοδοχείο και τα γεύματα μπορεί η εταιρία στους όρους να έχει βάλει παραίτηση από περαιτέρω αξιώσεις.
Επίσης να σημειώσουμε ότι κάθε συμφωνητικό που δίνουν οι αεροπορικές στον επιβάτη να υπογράψει για να του δώσουν το ξενοδοχείο και το φαγητό δεν είναι σίγουρο ότι είναι νόμιμο. Ακόμα και η υπογραφή του από τις δύο πλευρές δεν το καθιστά πάντα νόμιμο.

Δεν ισχύει αυτό. Η φροντίδα είναι υποχρεωτική και η αποζημίωση επίσης. Το ένα είναι σε κάθε είδους καθυστέρηση πάω από τον προβλεπόμενο χρόνο, το δεύτερο είναι σε περίπτωση ευθύνης της εταιρείας (επί προσθέτως της προβλεπόμενης φροντίδας προφανώς). Παραίτηση από νομολογία δεν υπάρχει με ιδιωτικά συμφωνητικά, αυτό που γίνεται είναι ότι από την στιγμή που λαμβάνεις την αποζημίωση, τότε παραιτείσαι από άλλες τυχόν διεκδικήσεις πχ πρόσθετα ξενοδοχεία, χαμένες διακοπές κλπ.
 
Last edited:
Να σημειώσουμε βέβαια ότι εφόσον ο επιβάτης δεχθεί το προσφερόμενο ξενοδοχείο και τα γεύματα μπορεί η εταιρία στους όρους να έχει βάλει παραίτηση από περαιτέρω αξιώσεις.
Επίσης να σημειώσουμε ότι κάθε συμφωνητικό που δίνουν οι αεροπορικές στον επιβάτη να υπογράψει για να του δώσουν το ξενοδοχείο και το φαγητό δεν είναι σίγουρο ότι είναι νόμιμο. Ακόμα και η υπογραφή του από τις δύο πλευρές δεν το καθιστά πάντα νόμιμο.

Σε κάθε περίπτωση ο επιβάτης θα πρέπει να γνωρίζει τα δικαιώματά του και όταν θεωρεί ότι εμπίπτει σε περίπτωση αποζημίωσης να διεκδικεί το δικαίωμά του. Είναι επίσης στο χέρι του να μην δεχθεί επαχθείς όρους για τις όποιες προσφερόμενες διευκολύνσεις.
Δεν έχω υπογράψει κάποιο συμφωνητικό με την εταιρεία για το ξενοδοχείο κ το φαγητό που μου παρείχαν. Έκανα σήμερα την πρώτη κρούση για αποζημίωση μέσω του site της LH. Ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον. Οποία κ αν είναι η εξέλιξη οφείλω να ενημερώσω το forum.
 
Επέμενε γιατί και σε εμένα ενώ στην αρχή έλεγαν διάφορα σε όσα mail τους έστειλα, μετά ξεκίνησα μεσω ΥΠΑ και μετά από κανένα 6μηνο και πόσα mail της ΥΠΑ, μάλιστα ήταν στην τελευταία προθεσμία όπως μου είπαν από ΥΠΑ, απάντησαν πως δικαιούμαι τα χρήματα και τα έβαλαν αμέσως.
 
Top