Από εταιρεία των 5 ηπείρων έφτασε να έχει μόνο DAIHATSU 4 και να πηγαίνει Καρδίτσα-Σαλονίκη. Θλίβομαι. Πού είναι οι ένδοξες μέρες του Ακριβάκη, της Λιάνη ,της Κοτοπούλη;
Μολις ελαβα e-mail απο την ΟΑ για την εναρξη του νέου δρομολόγιου Θεσσαλονίκη – Μύκονος
καλύπτοντας ιδανικά τις απαιτήσεις του επιβατικού κοινού της Βόρειας Ελλάδας με "τιμή γνωριμίας" που ξεκινάει από 32 ευρώ...
Αν και μου εκανε εντυπωση η διαφημιση της τιμή γνωριμίας των 32€ μεσα σε υψηλη περιοδο...
μια γρηγορη αναζητηση τουλαχιστον για το SKG-JMK μου επιβεβαιωσε τις επιφυλαξεις μου για τα 32 ευροπουλα
αφου τα βρηκα μονο στις 23 & 30/8 και στις 6 & 8/9...
Noμίζω ότι η ΟΑ θα μπορούσε εκμεταλλευόμενη τα Ντασάκια να ανοιξει άλλους προορισμους μη καπαρωμενους απο τα Α320 της Α3, προορισμούς που δεν εχουν ξανασυνδεθεί με τη Θεσ/νίκη ή που τώρα δεν εχουν σύνδεση..Παρο,Νάξο,ή απευθείας για Ζάκυνθο..Είναι νησιά με ζήτηση και τα 50θέσια είναι ιδανικα όπου έχει μικρό διάδρομο..
50θέσια? Είσαι σίγουρος οτι μιλάς για τα DH8A? Εδώ κόβεται το ATH-ZTH, λες να πάει καλύτερα το SKG-ZTH? Όσο για την Πάρο, μην παίρνεις και όρκο ότι θα μπορούν να απογειωθόυν για Θεσσαλονίκη με πάνω από 10 επιβάτες...
Ως συνήθως τα ζώα μου αργά στο νησί της Ζακύνθου. Δεν έχει γίνει καμιά διαμαρτυρία για τα 200- 240 ευρώ το εισιτήριο, ούτε για το ότι μπορεί να κοπεί η σύνδεση με Αθήνα το Σεπτέμβριο. Το χειμώνα με τα πρώτα μποφόρ θα το θυμηθούν το αεροπλάνο αλλά θα είναι αργά. Θα γίνει καμιά κίνηση να συνδεθούμε με καμιά άλλη εταιρία; Η Ζάκυνθος δεν θέλει μεγάλα αεροπλάνα. Το 35αρι μια χαρά είναι. Απλά θέλει οικονομικούς ναύλους όχι αυτά τα απίστευτα 240αρια λες και είναι πτήση για Παρίσι.