Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Δυστυχώς όχι, εκτός κι αν συνάψουν συμφωνία με τη LOT για online connections με το δίκτυό της LOT. Η Συμμαχία φαίνεται πως δεν πρόκειται -προς το παρόν- να συναινέσει σε κάτι τέτοιο (θυμήσου πώς "πήρε πόδι" η Αιγαίου από τη Βιέννη, όταν η Austrian κινδύνευε να κλείσει και ακολούθως όταν έγινε θυγατρική της Lufthansa).
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Όταν λες να "συναινέσει" πως ακριβώς το εννοείς διότι η Α3 δεν χρειάζεται να πάρει την άδεια της μαμας-LH για να πετάξει Βιέννη αν το θέλει..Και αν ξαναφανεί ατακτούλα και το κάνει τι θα της κάνει η μαμα για να τη "στρώσει"?
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Αν προσέξεις τις πρόσφατες εξελίξεις, θα δεις ότι η Αιγαίου δεν έχει εντάξει σχεδόν καθόλου πτήσεις μεταξύ Ελλάδας και προορισμών όπου υπάρχουν ήδη δρομολόγια που εκτελούν οι "Σύμμαχοι". Στην Ισπανία, πήγε για να ανταγωνιστεί τις Iberia, Clickair, Vueling (αντιστοίχως και η Spanair δεν ενέταξε την Ελλάδα στο δίκτυο αλλά αρκέστηκε στα codeshares). Στη Μόσχα πάει point-to-point δεδομένου ότι δε μπορεί να ανταγωνιστεί την Aeroflot. Στη βάση της Λάρνακας πήγε εκμεταλλευόμενη τις αδυναμίες των Κυπριακών Αερογραμμών και τα κενά που άφησε η Eurocypria. Στις Βρυξέλλες, έβγαλαν από τη μέση την ΟΑ και συνεκμεταλλεύονται το δρομολόγιο με τη Brussels. Την ιστορία της Βιέννης την ανέφερα πιο πάνω. Είναι γεγονός ότι η Αιγαίου κινήθηκε επιθετικά αλλά όχι εναντίων των "Συμμάχων". Προφανώς γιατί δεν την αφήνουν και οι ίδιοι να το κάνει αυτό, σαν πιο μικρή.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Είναι προφανές ότι η Aegean αποτελεί «δευτεροκλασάτο» μέλος της συμμαχίας κι έτσι εκτελεί τα δρομολόγια που δε θέλουν να εκτελέσουν τα πρώτα ονόματα (κυρίως Lufthansa). Κοινώς, βγάζει τη «βρωμοδουλειά» και κάνει θελήματα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Σίγουρα παίζει positioning μέσα στη συμμαχία (και δεν νομίζω να μην το περίμενε κανένας) αλλά αν η Α3 είχε μικρότερα α/φη (Ε70/90, CR7) σίγουρα θα μπορούσε να "εκβιάσει" και μερικά thin δρομολόγια προς Πολωνο-Ουγγαρο-Τσεχίες κτλ. με 2-3 εβδομαδιαίες πτήσεις ανα χώρα/προορισμό. Παρ' όλα αυτά, νομίζω ότι η Α3 έχει να προσφέρει και να κερδίσει πολλά απ΄τη συμμαχία αν εκμεταλλευτεί 2-3 πραγματάκια...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Σχετικά με το δρομολόγιο της Βιέννης πιστεύω πως ήταν μία από τις πολύ λάθος επιλογές τους και έκλεισε λόγω χαμηλής πληρότητας . Το ξεκίνησαν όταν στην Βιέννη πέταγαν Austrian ,Olympic, Skyeurope χωρίς να ελέγξουν τις πληρότητες, π.χ. η Skyeurope για Πράγα πήγαινε πάντα γεμάτη ενώ για Βιέννη όχι. Επίσης πολλοί από τους επιβάτες ,όπως εγώ, χρησιμοποιούσαν την Βιέννη μόνο για να μεταβούν στην Πράγα και την Βουδαπέστη με το τρένο ή με το λεωφορείο έξω από το αεροδρόμιο. Άρα κατά την γνώμη μου ήταν προτιμότερο να ανοίξουν την Πράγα και την Βουδαπέστη τις οποίες δεν συνδέουν επίσης κατευθείαν μέλη της συμμαχίας. Έχω διατυπώσει πολλές φορές την απορία μου σχετικά με το δρομολόγιο της Πράγας. Τον περασμένο μήνα πέταξα με LH μέσω Μονάχου και με ακολούθησαν άλλοι 30 επιβάτες από την Αθήνα . Δεν είναι παράλογο αφου το κόστος ήταν ακριβώς το μισό σε σχέση με την CSA. Αν δεν υπάρχουν λόγοι που δεν γνωρίζω και εμποδίζουν το άνοιγμα ενός δρομολογίου με Πράγα , πιστεύω πως υπάρχει κενό στον σχεδιασμό και την ενημέρωση.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Φυσικά πιστεύω και εγω ότι το

ATH - BUD - ATH
ATH - VIE - ATH

Θα είχε πολύ καλές πληρότητες..... Ειδικά το ATH - VIE - ATH με τα σημερινά δεδομένα...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Δε μελετούσατε τίποτα άλλο; Από το χειμερινό πρόγραμμα επιστρέφει και η Βιέννη!
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ε, τώρα που έφυγε η ΟΑ για να κάνει "καρριέρα" στα Βαλκάνια..Είχα διαβάσει ότι η ομογένεια είχε αντιδράσει σφόδρα στη διακοπή δρομολογίων στη Βιέννη από τις ελλ.εταιρείες διότι δεν μπορούσαν να έχουν ανταποκρίσεις με άλλα μέρη της Ελλάδας οι εκτός ATH/SKG και τα ξεχωριστά εισιτήρια με OS και Α3/ΟΑ έβγαιναν μια περιουσία..Να υποθέσω ότι θα κάνει και c/s με OS?
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Thanasis_U2":pe7pk6al said:
ένα κ**οδρομολογιο για WAW δε μπορεί να κάνει η Α3? μπας κι σπάσει αυτο το μονοπώλιο της LO? :wall:

Εγώ πιθανόν να βρω ενδιαφέρουσα και συναρπαστική την Πολωνια και θέλω να πιστεύει σύντομα να την timiso.Αλλα φίλτατε Θανάση η Α3 πιστεύεις ότι μπορεί να βγει κερδισμένη από ένα "τετοιο" δρομολόγιο? Πιστεύεις ότι οι Έλληνες θα προτιμήσουν να πεταχτούν στη Βαρσοβία? Οι Πολωνοί? Δυστυχώς αμφιβάλλω αν οι πατριώτες εδώ θα το τιμήσουν και μάλιστα τέτοιες εποχές.Άλλωστε ακόμη σαν λαός είμαστε αναλφάβητοι,,, στα ταξίδια και πολύ προβλέψιμοι.Για τους Πολωνούς δεν γνωρίζω. Dεν ξέρω ποσα χρήματα είναι διατεθειμένη να επενδύσει η Α3?

Τώρα η Α3 θα μπορούσε πιστεύω να επενδύσει με λιγότερα ρίσκα σε πτήσεις για Πράγα και Βουδαπέστη μάλλον.Αλλα έχω την αίσθηση ότι έχει ανοικτή πολύ.Και πέρυσι χωρίς να γνωρίζω to ποσοστό τον αποσβέσεων στον ισολογισμό τhς είχε μεγάλη ζημια.

Προς τον φίλτατο aakunz.

Συνήθως εσύ έχεις έναν καλο τρόπο σκέψης.Ίσος μου διαφεύγει κάτι αλλα έχω την αίσθηση κάποια παράπονα {μεγάλα μάλιστα} έχεις προς την Α3.Για τα κυβικά σου κάπως κακόβουλη η ΠΙΤΣΑΡΙΑ στην υπογραφή σου.
 
Top