Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Σίγουρα θα υπάρξουν αλλαγές στα πλάνα αφού η εταιρεία μέχρι πριν από λίγο καιρό δήλωνε ότι θα διώξει τα Avro το καλοκαίρι του 2010. Αν γίνει η συγχώνευση θα μείνει με τα Dash, αν όχι... Who knows!!
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Σωστή η σκέψη σου Σποτεράκια. Η απορία μου αφορά κυρίως δύο γραμμές. Το ATH-JSH όπου ποτέ η Σητεία δεν είχε τέτοια κίνηση και το SKG-KLX όπου θα γεμίσουν την Ν. Πελοπόννησο με Σαλονικιούς επισκέπτες? Μήπως παίζει το C.Navarino πάλι?
Φυσικά, θα δούμε μόλις βγούν στον αέρα τα καλοκαιρινά πακέτα των πρακτορείων αν όντως οι πτήσεις αυτές υποστηρίζονται...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

OA701":1ag0v45v said:
Φφφφφ :o !!! Πολλές θέσεις!!! Υπερδιπλάσια προσφορά θέσεων απ' τις ζητούμενες... Και τα αβρουδάκια δεν θεωρούνται και τα οικονομικότερα στην κατανάλωση...
Κάποιοι κάνουν μπακαλίστικους υπολογισμούς, νομίζω... Μένει να δούμε ποιοί :mrgreen:

Το ότι υπάρχει επιδότηση για συγκεκριμένο αριθμό θέσεων δεν σημαίνει ότι αυτή είναι και η πραγματική δυναμική κάποιων δρομολογίων. Η πράξη έδειξε πως τόσα χρόνια π.χ. στις γραμμές Θεσ/νίκη-Χίος και Θεσ/νίκη-Σάμος η προσφορά θέσεων ήταν πολύ χαμηλότερη από τη ζήτηση λόγω του γεγονότος ότι οι ΟΑ εκτελούσαν αποκλειστικά τα δρομολόγια που ήταν υποχρεωμένες να εκτελούν βάσει της σύμβασης. Το δρομολόγιο Θεσ/νίκη-Καλαμάτα από τη μέχρι τώρα πορεία του έχει εξίσου πάρα πολύ καλές πληρότητες (13.453 επιβ. εσωτερικού στο KLX το 2008) ενώ και το αεροδρόμιο της Σητείας εμφανίζει συνεχή άνοδο στη κίνηση του (106% αύξηση κίνησης 2005-08, όντας το ελληνικό αεροδρόμιο με τη μεγαλύτερη αύξηση κίνησης εσωτερικού τα τελευταία χρόνια).
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Καλά το ATH-JSH που το ξέρω ήταν φίσκα όλο το καλοκαίρι σε επίπεδο που ήταν αδύνατο να βρεις εισιτήριο σε διάφορες περιπτώσεις! Και δεν είναι μόνο η Σητεία. Αρκετός κόσμος δυτικά της Σητείας πέταγε από Ηράκλειο γιατί δεν υπήρχαν συχνά δρομολόγια, μεγαλύτερα αεροπλάνα, καλύτερες τιμές. Με ανταγωνιστικό πρόγραμμα σίγουρα πολλοί από αυτούς θα προτιμήσουν τη Σητεία για λόγους απόστασης και χρόνου (ας μην ξεχνάμε ότι το... check in στη Σητεία παίρνει 4 δευτερόλεπτα μια και πρόκειται για αεροδρόμιο που εξυπηρετεί μια-δυο πτήσεις την ημέρα), ειδικά μάλιστα όταν τελειώσει ο δρόμος που ετοιμάζεται εκεί γύρω...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Επίσης, από τέλη Ιουλίου έως τέλη Αυγούστου η Α3 θα πετάει :

JMK-FCO 2x week
JMK-MXP 1x
JTR-FCO 2x
JTR-MXP 2x

με 320.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

OA701":2n3iluh8 said:
...και το SKG-KLX όπου θα γεμίσουν την Ν. Πελοπόννησο με Σαλονικιούς επισκέπτες? Μήπως παίζει το C.Navarino πάλι?...
Στο SKG-KLX είναι ελάχιστες ή ανύπαρκτες οι ελεύθερες θέσεις στα τωρινά δρομολόγια και η ζήτηση τεράστια.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι για το SKG-KLX-SKG ( για εμένα ανάποδα ,KLX-SKG-KLX..) με τήν Αιγαίου θέλεις
78 ευρώ κομπλέ , όταν με το ATRάκι τής παλιάς Ολυμπιακής ήθελες ακριβώς τα διπλά..: 160 ευρώ fix...!
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Η Α3 είχε πει πως (τουλάχιστον για το πρώτο διάστημα) διαθέτει ναύλους προσφοράς για τις άγονες γραμμές της
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

jerry":1tkrfd72 said:
Επίσης, από τέλη Ιουλίου έως τέλη Αυγούστου η Α3 θα πετάει :

JMK-FCO 2x week
JMK-MXP 1x
JTR-FCO 2x
JTR-MXP 2x

με 320.

Πάλι τα ίδια..τοχαν δοκιμάσει πριν 2-3 χρόνια,μετά το αφήσαν και τώρα ξαναμπήκαν στην αρένα..Δεν ξέρω πως θα τα καταφέρουν απέναντι στην easy, εκτός και αν δουλεύουν αποκλειστικά με πρακτορεία..

Ξέρει κανείς τα rotations των Avro που θα έρχονται SKG για τις πτήσεις προς CFU,KLX,MJT,CHQ,SMI?Εκείνο που με μπερδεύει είναι από που έρχονται Θεσ/νικη και που συνεχίζουν;Ας πούμε τις μέρες 1,3,5,7 μετά την επιστροφή από CFU τί γίνεται,διανυκτερεύουν Θεσ/νίκη από τις 18:00;!Και στις 2,4,6 ξεκινάν για Μυτιλήνη 12:55.Πριν που ήταν; δεν μπορεί να είναι τοσο underutilized..
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

στα επιδοτούμενα η τιμή έχει ένα μέγιστο. Σημασία έχει οι εταιρείες να μην ξεπερνούν την τιμή που έδωσαν στις προσφορές τους. Αποτη στιγμή που η Α3 ήταν ο μοναδικός μειοδότης και στην προσφορά έδωσε την τιμή αυτή , αυτή θα πουλά.

Οσο για τις πτήσεις τις Μυκόνου και Σαντορίνης , σίγουρα κρύβεται κάποιο μεγάλο γραφείο της ιταλίας. Απλά μπορεί να μην αγόρασαν όλο το α/φ και να πουλα και η Α3 απευθείας σε πελάτες.
 
Top