Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Δε νομίζω ότι είναι η πιο κατάλληλη εποχή για άνοιγμα νέων προορισμών. Η οικονομική κρίση σε συνδιασμό με μία αξιόλογη ΟΑ μάλλον δεν αφήνει περιθώρια για πολύ τολμηρά ανοίγματα, τουλάχιστον προς το παρόν. Ίσως σε κανένα χρόνο αν έχει ξεκαθαρίσει η κατάσταση και έχουν επέλθει οι ισορροπίες. Πιστεύω πως όλες οι εταιρείες αναπροσαρμόζουν τα σχέδιά τους στις τρέχουσες συνθήκες, εκτός από αυτές που δεν καταλαβαίνουν από κρίση.
 
Αθήνα - Πάφος

Πραγματοποιήθηκε σήμαρε η πρώτη πτήση για Πάφο. γνωρίζει κανείς αν είχε ανταπόκριση από το κοινό; Πως πήγε από πληρότητα;
Λογικά πρέπει να μην είχε και πολλούς επιβάτες γιατί πριν 6 μέρες ενέταξε στο online σύστημα τις πτήσεις αυτές και έτσι κι αλλιώς όσοι θα ταξίδευαν για Πάσχα (φοιτητές) είχαν κανονίσει ήδη πτήσεις.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Yassas,

Sorry for my greek/english guys.

On Aegean's site it says you can fly to Manchester from Athens, do you think they will soon fly to BHX also?
Hellinic Imperial are starting a route on the 17th Of May so i was wondering if maybe Aegean would see this as a possible route...

Efharisto
 
Re: Νέα Δρομολόγια

gkaloy10":38o0secq said:
Hellinic Imperial are starting a route on the 17th Of May...

And that would be one hell of a surprise if it materialized...

gkaloy10":38o0secq said:
On Aegean's site it says you can fly to Manchester from Athens, do you think they will soon fly to BHX also?

Flights from Manchester to Athens on Aegean are codeshares through Brussels with Brussels Airlines. I assume if it ever added Birmingham, it would be as a codeshare as well with either Brussels Airlines and/or Lufthansa.

Cheers
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Aegean: Χτυπάει τις "άγονες γραμμές"

Η A3 σύμφωνα με δημοσίευμα του Capital ετοιμάζεται για προορισμούς της Άγονης Γραμμής και μελετά το ενδεχόμενο να φέρει μικρότερα αεροσκάφη γι αυτό το σκοπό.

Ακόμα, έχει βαλει στο στόχαστρο Κωνσταντινούπολη, Μαδρίτη και....... Βιέννη :D

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=736906
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Μα καλά δε σκέφτονται καθόλου το Άμστερνταμ και τη Λισσαβόνα;; Οι τιμές για απευθείας πτήσεις από Ελλάδα είναι τραγικές και (ειδικά το Άμστερνταμ) είναι απίστευτα δημοφιλής προορισμός και μάλιστα κυρίως σε νεότερο επιβατικού κοινό που θα εκτιμήσει πολύ εισιτήρια στα 160€ αντί για τα τωρινά... 300ρια! Μου φαίνεται σχεδόν προφανής επέκταση δλδ.... Υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που τους εμποδίζει;
 
Re: Νέα Δρομολόγια

δεν είμαι σίγουρος αλλά αν θυμάμαι καλά στο Άμστερνταμ υπάρχει ένα θέμα με τα σλοτς. Αυτός είναι ένας λόγος που η emirates δεν πετά στο Άμστερνταμ. Όσον αφορά τις άγονες γραμμές, θα βοηθήσουν πολύ την aegean να αποκτήσει μεγαλύτερη εσωτερική κίνηση. Κάτι που ειδικά το δίκτυο της βοηθά πολύ σε connenctions για ευρώπη.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει 2ο εναλλακτιό αεροδρόμιο στο Amsterdam? Αν όχι μου φαίνεται πως δε θα δούμε την Α3 σύντομα στο AMS
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Το κοντινότερο αεροδρόμιο στο Schiphol είναι το Ρόττερνταμ.
Η Ολλανδία παρόλο που είναι μια προηγμένη χώρα έχει ένα τεράστιο hub το οποίο <<παίζει>> μπάλα σχεδόν μόνο του. Κάτι σαν το δικό μας το Ελ.Βενιζέλος.
Τα υπόλοιπα αεροδρόμια δουλεύουν με πτήσεις Low cost ,charter και regional και σε αυτη τη χώρα δεν υπάρχουν εσωτερικές πτήσεις.
Δεν αποκλείεται η Α3 στο μάλλον να προσθέσει και το Άμστερνταμ.Μέχρι στιγμής συνδέεται μέσω ανταποκρίσεων με την LH.Ενδεχομένως και μέσω Βρυξελλών με την SN.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Σαν παρένθεση να προσθέσουμε εδώ οτι η Ολλανδία είναι σε έκταση σαν την Πελοπόννησο κ την Στερεά μαζί, κ έχει αυτοκινητόδρομους κ σιδηρόδρομους παντού, που σημάινει οτι κανένα ταξίδι μέσα στην Ολλανδία με οποιοδήποτε μέσο δεν μπορεί να ξεπερνάει τις 2 1/2, αντε βαριά τις 3 ώρες. Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
 
Top