Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

To ATH-NAP δεν ειχε ανακοινωθει και για φέτος αλλά ελέω Easy, Meridiana δεν πραγματοποιήθηκε; τι αλλαξε;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Άγκυρα, Σκωτία (είτε GLA είτε EDI) και το Ζάγκρεμπ θα ήταν επίσης καλές επιλογές.
Περιμένουμε βέβαια και τι θα ανακοινώσουν απο τις άλλες βάσεις οπότε με τα 4 νέα αεροπλάνα που έρχονται μέχρι τόσα νέα δρομολόγια μπορούν να προσθέσουν.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Από τη συνέντευξη τύπου σημειώνω: "Με την παραλαβή 4 ακόμη νέων Airbus φτάνουμε τα 61 αεροσκάφη..."
Μα καλά,τόσα πολλά αεροπλάνα έχει η Aegean? Θα ήθελε κάποιος να τα απαριθμήσει ανά τύπο αεροσκάφους;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Dash 8-100: 4
Dash 8 Q400: 10
Airbus A319: 1
Airbus A320: 35
Airbus A321: 8

+4 Airbus A320 ακόμα

Σύνολο 62 (ίσως διώξει κάποιο παλιό νοικιάρικο 320)
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Mε τη σειρά μου και αφού διάβασα κάμποσα άρθρα μιάς και δεν βρήκα πουθενά πλήρες ρεπορτάζ ή την απομαγνητοφώνηση, σημειώνω 3 πραγματάκια, Βασιλάκης speaking

Πρώτον, η Aegean δηλώνει πλέον και επισήμως ανοικτή σε συνεργασία προφανώς με μεγαλύτερο αερομεταφορέα ώστε επεκταθεί περαιτέρω και/ή να μπεί στα long haul με jv (σημ. γράφοντα: Willie, ακούς;;;; Άστη τη ΑΥ και κοίτα εδώ κάτω στη γωνίτσα μας). Δεν δίστασε δε να επαναφέρει και την Κουντουρά στην πραγματικότητα αναφέροντας πως η παρούσα κατάσταση της χώρας μας δεν επιτρέπει την ανάληψη ρίσκου με μακρινά δρομολόγια.
Ο αντιπρόεδρος της εταιρίας δήλωσε ανοικτός στο ενδεχόμενο συνεργασίας με ξένο αερομεταφορέα τα επόμενα χρόνια, εφόσον αυτός προσφέρει την ευκαιρία στην εταιρία να αναπτυχθεί πέρα από τις δυνατότητες που διαθέτει αυτή την περίοδο.

Για τα επόμενα 3-4 χρόνια, ωστόσο, εκτίμησε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι ορατό και η εταιρία θα εξακολουθήσει να αναπτύσσεται με το πλάνο που ήδη έχει.

Απαντώντας σε ερώτηση του Euro2day.gr για το ενδεχόμενο συνεργασίας με ισχυρό αερομεταφορέα στον τομέα των μακρινών δρομολογίων, ο κ. Βασιλάκης σημείωσε πως η εταιρία είναι ανοικτή σε προτάσεις για joint venture σε μια τέτοια κατεύθυνση.

Δεύτερον, δεν διάβασα να έχουν καμιά μεγάλη πρεμούρα για την ιδιωτικοποίηση των α/δ όπερ θεωρούν ότι τα ναύλα ή δεν θα επηρεαστούν καθόλου ή ελάχιστα. Καλο αυτό. Eπίσης, τονίζει πάλι την ανάγκη για επέκταση της σύμβασης του ΑΙΑ ώστε να πέσουν οι χρεώσεις, μάλιστα ανέφερε κι ως περιθώριο το 2019 που θα ανοίξει το νέο α/δ της Kωνσταντινούπολης
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να κλείσει γρήγορα η ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων και η κοινοπραξία Fraport-Slentel να πάρουν το έργο και να προχωρήσουν στις απαιτούμενες επενδύσεις. Η σύμβαση αυτή προβλέπει ανταγωνιστικές χρεώσεις, άρα γιατί να μην γίνει και να μην αναβαθμιστούν γρήγορα τα αεροδρόμια. Γιατί να μην χρησιμοποιηθούν τα χρήματα για τα υπόλοιπα 23 αεροδρόμια; Ελπίζουμε ότι και η επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου της Αθήνας θα προχωρήσει

Tρίτον, και last but not least, κρατάω την παρατήρηση ότι παρ΄ολη την επέκταση της Α3 στα περιφερειακά α/δ, μέρος της ζήτησης καλύπτεται μέσω Αθηνών. Kαλό αυτό ωστόσο περιπλέκει λίγο τα πράγματα σε σχέση με τις ισορροπίες στο πτητικό έργο. Επίσης, θα είναι απευκταίο να μειώσει δρομολόγια εξωτερικού της περιφέρειας ή να σταματήσει την ανάπτυξη 2-3 κύριων ελληνικών προορισμών.
Το 2016 ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην επιπλέον ενίσχυση του κόμβου της Αθήνας, αφού η ισχυροποίησή του με περισσότερες άμεσες συνδέσεις με νέες αγορές, στηρίζει τόσο την ίδια την πόλη, όσο και τις άλλες περιοχές και νησιά της χώρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι παρά την έντονη επένδυση της AEGEAN με στόλο 16 αεροσκαφών στις 3 μεγαλύτερες βάσεις της στην περιφέρεια (Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδο) με πολλές νέες άμεσες συνδέσεις εξωτερικού τα τελευταία χρόνια, μόνο κατά την τελευταία διετία ο αριθμός των επιβατών εξωτερικού της εταιρείας που φτάνει μέσω Αθήνας στα νησιά, διπλασιάστηκε και προσεγγίζει πλέον το 1 εκ. ετησίως.

Βonus-κερασάκι 8)
...μέσα στους επόμενους μήνες θα πρέπει να αποφασίσουν για την επόμενη μεγάλη αγορά αεροσκαφών, πάνω στα οποία θα στηριχθεί ο στόλος αλλά και η επέκταση της εταιρίας μετά το 2020...

Πηγές
:arrow: Capital
:arrow: Euro2day
:arrow: Πρώτο Θέμα
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Λεπτομερέστατο ρεπορτάζ διάβασα εδώ:
http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=749652

Τελικά ο μόνος που δεν θέλει την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων είναι ο Αλεβιζόπουλος και οι συν αυτώ?
Όλοι οι άλλοι κάνουν κρα να γλυτώσουν τα αεροδρόμια απο το "αποκλειστικά δημόσιο, κρατικό και κοινωνικό" μανατζάρισμα τους.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Akis":qzv8zdno said:
Είσαι chief 8) 40 σελίδες είναι, οπότε το βραδάκι έκλεισε. Μπυρίτσα, μάλμπορο και μελέτη :roll:

Καραμήτρος Air":qzv8zdno said:
Λεπτομερέστατο ρεπορτάζ διάβασα εδώ:
http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=749652
Χεκίμογλου, τον περιμένα οταν σήκωσε τη σύνοψη το μεσημέρι αλλά μετά ξεχάστηκα. Έκανε την ερώτηση που έπρεπε και η απάντηση που έλαβε σηκώνει διερεύνησης. Σωστός 8)
 
Top