Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σαφώς και είναι υποχρεωμένη η εταιρεία για rerouting, αλλά πιθανόν θα κάνει την πάπια και ο επιβάτης τι θα κάνει;
Θα στείλεις email στην εταιρεία και θα της βάλει προθεσμία πχ 14 ημερών για rerouting. Αν η εταιρεία το αρνηθεί ή κανει την πάπια θα κόψεις τα εισιτήρια και θα ζητήσεις από την εταιρεία να πληρώσει τα έξοδα.

Με αυτόν τον τρόπο θα κάνεις το ταξίδι και μετά μπορείς να το δώσεις στον δικηγόρο χωρίς να έχεις έχεις πρόβλημα με το ταξίδι σου.
 
Μόλις μου ακύρωσε η Aegean τα εισιτήρια Αθήνα - Gran Canaria για 22-29 Σεπτεμβρίου που είχα κλείσει την black friday στην καταπληκτική τιμή των 120€... κλαψ κλαψ.

Αν κρίνω από τις προηγούμενες συζητήσεις οφείλουν να μου κλείσουν με άλλη εταιρία (μόνο την vueling -270€ περίπου - βρίσκω ως εναλλακτική, αν κάποιος εδώ πιο έμπειρος βρει κάποια άλλη εναλλακτική ας την προτείνει).

Θέλω πολύ να πάω (την προηγούμενη που είχα κλείσει εισιτήρια με wizz μέσω μιλάνου έσκασε ο covid), αλλά όταν τους καλέσω τι άλλες εναλλακτικές πιστεύετε θα μπορούσα να τους προτείνω; οποιοδήποτε άλλο προορισμό της aegean; voucher αλλά με ποσό μεγαλύτερο των 120€;
 
Λογικά @ckabi θα σου επιστρέψουν το αντίτιμο του εισιτηρίου πίσω στην κάρτα. Η πτήση ακυρώνεται μήνες πριν, επομένως δεν είναι υποχρεωμένη να σου δώσει κάποια εναλλακτική πτήση.
 
Όφειλαν να σου κάνουν reprotection ή να αποζημιώσουν, μόνο εάν η ακύρωση γινόταν εντός των 14 ημερών πριν από την πρώτη πτήση και για λόγους που δεν εμπίπτουν στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Συνεπώς, η μόνη επιλογή που έχεις είναι να σου επιστραφούν τα χρήματα.

Μεταφορά σε άλλο προορισμό δεν επιτρέπεται, παρά μόνο εάν η χιλιομετρική απόσταση μεταξύ αρχικού και νέου προορισμού δεν ξεπερνά έναν ορισμένο αριθμό χιλιομέτρων (κάτω από 250, πράγμα αδύνατο για τη μέση του Ατλαντικού).

Voucher; Καλή ερώτηση. Δεν ξέρω αν το κάνουν ακόμα. Ρώτησέ τους.

Μια ερώτηση: στο mail που έλαβες, έγραφε «η πτήση σας επηρεάζεται από τις δυναμικά μεταβαλλόμενες συνθήκες» ή κάτι ανάλογο ή έγραψαν απλά «ακυρώθηκε»;
 
Λογικά @ckabi θα σου επιστρέψουν το αντίτιμο του εισιτηρίου πίσω στην κάρτα. Η πτήση ακυρώνεται μήνες πριν, επομένως δεν είναι υποχρεωμένη να σου δώσει κάποια εναλλακτική πτήση.

Όφειλαν να σου κάνουν reprotection ή να αποζημιώσουν, μόνο εάν η ακύρωση γινόταν εντός των 14 ημερών πριν από την πρώτη πτήση και για λόγους που δεν εμπίπτουν στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Συνεπώς, η μόνη επιλογή που έχεις είναι να σου επιστραφούν τα χρήματα.

Επαναλαμβανόμαστε. O EU261 λέει το αντίθετο.
Συνοπτικά εδώ (μήνυμα στην προηγούμενη σελίδα)
+
εδω από επιβάτη που διεκδίκησε τα δικαιώματά του και κέρδισε
 
Last edited:
Το θέμα είναι τι θεωρούν «συγκρίσιμες συνθήκες». Θα σου επικαλεστεί η Αιγαίου ότι επειδή οι εναλλακτικές που ζητάς (μέσω Ισπανίας, Ιταλίας, Γερμανίας) δεν αποτελούν παρόμοιες συνθήκες της απευθείας πτήσης που είχες κλείσει, τότε δε μπορεί να σου το δώσει.
 
@aakunz:
Μα είναι χειρότερες για σενα οι συνθήκες, φυσικά και μπορει να στο δωσει, αν το δεχτεις
Αν ομως υπηρχε απευθειας πτηση, θα οφειλε να σου δωσει την απευθειας απο αλλη εταιρια, οχι την ενδιαμεση, ακομα και αν η ενδιαμεση ηταν φθηνοτερη.
 
Να αναφέρω δική μου ακύρωση, είχα ανήμερα τα Χριστούγεννα φέτος ATH-WAW κάπου τέλος Αυγούστου με αρχές Σεπτέμβρη έλαβα το email με επιλογή για 24 ή 26 Δεκεμβρίου, τέλη Οκτωβρίου μίλησα μαζί τους και μετά από πίεση και ενημέρωση για γνώση του κανονισμού ότι πρέπει να με φτάσουν με την όσο το δυνατον μικρότερη απόκλιση και ενώ ήξερα πως έχει το ίδιο δρομολόγιο η ΛΟΤ στις 25, μετά από 5λεπτη αναμονή, :laola: με πήγαν Μόναχο με Α3 και μετά με Λούφτ για Βαρσοβία, Αυτό και τέλος.
 
@aakunz
Το μήνυμα του @gioannis13 επιβεβαιώνει ότι το connecting flight δεν αποτελεί επιχείρημα για να μην κάνουν rerouting, αν το δεχτει ο επιβάτης, άλλωστε το connecting flight αυξάνει το χρόνο ταξιδιού, δεν είναι οτι δινουν κατι παραπανω απο αυτό που έχει πληρωσει ο επιβάτης (direct)
 
Η πρώτη προσπάθεια ήταν αποτυχημένη. Από το τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν ότι δεν έχουν τη δυνατότητα να μου κλείσουν εκείνοι εισιτήριο με άλλη αεροπορική εταιρία . Τεχνικά δεν έχουν δυνατότητα ήταν η εξήγηση. Δεν μου έδωσε κάποια λύση (πως μπορώ να κλείσω τα εισιτήρια. πχ να πληρώσω εγώ και να μου δώσουν τα χρήματα).

Καταλήξαμε ότι θα στείλω γραπτώς το αίτημα για να πάρω γραπτώς απάντηση.

Τώρα το εξοργιστικό; προσπαθώ να στείλω μήνυμα μέσω του συνδέσμου που υπάρχει στο email και είναι αδύνατον. Λαμβάνω το μήνυμα "There was a problem with the request and the action could not completed".

Προσπαθώ να στείλω μήνυμα με οποιοδήποτε τρόπο και λαμβάνω το ίδιο μήνυμα. Ακόμα και αν βάλω ότι θέλω να τους στείλω με άσχετο θεμα πχ γευμα (ώστε να μην πρέπει να συμπληρώσω στοιχεια πτήσεις) πάλι λαμβάνω ένα άλλο μήνυμα λάθους. Δοκίμασα από 2 υπολογιστές με διαφορετικους browser

Θα ξαναδοκιμάσω και θα ενημερώσω για οποιαδήποτε εξέλιξη
 
Top