Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλημερα Συμφορουμιτες!!!!!! :)
Μια ερωτηση για οποιον γνωριζει....να με βοηθησει!

Το Σαββατο ηταν να πεταξω με ΟΑ για Θεσ/νικη με επιστροφη χθες (Κυριακη)..
Τελικα δεν πηγα λογω ''κολληματος'' :cry:
Η κρατηση ειχε γινει online μεσω πιστωτικης καρτας...
Η τιμη ηταν 162ευρω περιπου, με τους φορους να ανερχονται στα 80ευρω.

Δικαιουμαι τουλαχιστον την επιστροφη φορων??Αν ΝΑΙ αυτοι θα επιστραφουν στην πιστωτικη καρτα?
Πρεπει να τους παρω τηλ να το ζητησω η θα γινει αυτοματα??
 
Alex747":10fbu20b said:
Τί δικαιούμαι σε αυτήν την περίπτωση ??
Διάβασε το θέμα ολόκληρο με τους συνδέσμους στους σχετικούς κανονισμούς της ΕΕ και θα δεις τί ακριβώς δικαιούσαι. ;)

@Jass
Πρέπει να επικοινωνήσεις με την εταιρία, από μόνη της δεν θα σου επιστρέψει τους φόρους :shock:
 
Διάβασα όλο το thread.Από ότι κατάλαβα δικαιούμαι 250 ευρό αποζημίωση και να μου βρούνε μια πτήση αφού με ενημέρωσαν ~5 ώρες πριν την πτήση ότι αυτή θα ακυρωθεί.Κάνω λάθος?
 
Μια χαρά το πας, μόνο που δικαιούσε 400 € (πτήση άνω των 1500 χλμ έως 3500 χλμ) ;)
Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί δεν σε έβαλαν σε άλλη πτήση από SKG για ΑΤΗ, μιας και οι πτήσεις για CDG από ΑΤΗ έγιναν κανονικά και η OA907 SKG-ATH ακυρώθηκε. Μάλλον δεν υπήρχαν χρονικά περιθώρια.
 
Φίλε Αki ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!
Κάτι τελευταίο που μόλις διάβασα για να ξέρω τί να τους πω στο τηλέφωνο, στο site τους λένε το εξής για το Economy Restricted εισιτήριο το οποίο αγόρασα online. "Cancellations (either before or after the journey is started): These tickets are not refundable.Taxes are refundable for the non-flown segment (refund to the credit card)."

Ισχύει αυτό τελικά και όχι αυτό που λες? Δικαιούμαι απλά τους φόρους επειδή είναι Economy Restricted το εισιτήριο?

Τους ρώτησα πότε είναι το επόμενο και μου είπαν τη επόμενη μέρα, τι να πω δεν ξέρω :(
 
Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Αυτό που γράφει σχετικά με την κατηγορία του ναύλου δεν ισχύει στην περίπτωσή σου, μιας και μιλάμε για αποζημίωση βάση την νομοθεσίας της ΕΕ.
 
Αγαπητοί φίλοι,
Σας γράφω από το Ελ.Βεν. ! Μόλις κατέβηκα από την Athens από Χανιά και διαπιστώνω έκπληκτος ότι η πτήση μου για Νάπολι με την "πολυαγαπημένη" μου AirOne ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ! Χωρίς καμιά προειδοποίηση! (ούτε email! :evil: )Τρέχω στα Counters της Alitalia και θα με πάνε μέσω Ρώμης! Αλλά θα φτάσω το βράδυ! χάνω ένα πολύ σημαντικό ραντεβού! Έχω πληρώσει με πιστωτική και έχω "διάθεση" να τους πάρω και τα σώβρακα!!!! :roll: 'Ομως θέλω να ξέρω τί πραγματικά Δικαιούμαι!!!
Στα 45 λεπτά internet που προσφέρει το αγαπητό μας hub! θα το ψάξω... Προτάσεις;;;
Ευχαριστώ πολύ, εκ των προτέρων!
Κ.
 
παιδιά είχα ένα εισητήριο με skyeurope από πράγα για βρυξέλλες (την πιο φτηνή επιλογή). έχασα την πτήση. χάνω όλο το ποσό ή δικαιούμαι πίσω τους φόρους;
 
Εχω βγάλει εισιτήρια από ΑΤΗ-lisboa-ath μέσω πρακτορείου με τον ίδιο κωδικό κράτησης και τον ίδιο αριθμό e-ticket και για τις 4 πτήσεις.

Σήμερα με ειδοποίησαν ότι ακυρώθηκε το πρώτο σκέλος της πτήσης ΑΤΗ - ΜΧP από airone .

Oι υπόλοιπες πτήσεις είναι ok

Η κράτηση περιλαμβάνει ΑΤΗ - ΜΧP airone
MXP -LISBOA TAP

lisboa - Zur swiss
Zur -ath swiss

Mέ έχουν ειδοποιήσει 2 μήνες πρίν

α) ΔΙκαιούμε επιστροφή χρημάτων για όλες τις πτήσεις παρόλο που τα σκέλη γίνονται από διαφορετικές εταιρείες?

β) Δικαιούμε κάποια αποζημίωση ?

γ) είναι υποχρεωμενοι να με προωθήσουν με άλλες πτήσεις με την ίδια τιμή?

Από το πρακτορείο κάθε φορά μου λένε και άλλα

Σας ευχαριστώ
 
Σύμφωνα με τον Κανονισμό 261/2004 του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου :

Άρθρο 5

Ματαίωση

1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται:

α) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 8, και...

γ) αποζημίωση από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 7, εκτός αν:

i) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, ή

2. Όταν γνωστοποιείται στους επιβάτες η ματαίωση, τους δίνονται εξηγήσεις σχετικά με δυνατή εναλλακτική μεταφορά.

Άρθρο 8
Δικαίωμα επιστροφής χρημάτων ή μεταφοράς με άλλη πτήση

1. Όταν γίνεται παραπομπή στο παρόν άρθρο, παρέχεται στον επιβάτη η δυνατότητα να επιλέξει:

α) - την εντός επτά ημερών επιστροφή, με τους τρόπους που αναφέρονται στο άρθρο 7 παράγραφος 3, του πλήρους αντιτίμου του εισιτηρίου του, στην τιμή που το αγόρασε, για το μέρος ή τα μέρη του ταξιδιού που δεν πραγματοποιήθηκαν και για το μέρος ή τα μέρη του ταξιδιού που ήδη πραγματοποιήθηκαν, εφόσον η πτήση δεν εξυπηρετεί πλέον κανένα σκοπό σε σχέση με το αρχικό ταξιδιωτικό του σχέδιο

Με άλλα λόγια, δεν δικαιούσαι αποζημίωσης, δικαιούσαι επιστροφή των χρημάτων (αφού έχουν αλλάξει τα αρχικά σου σχέδια), αλλά νομίζω είναι σαφώς πιο εύκολο να βρεθεί από το πρακτορείο εναλλακτική λύση για τη συγκεκριμένη μέρα που πετάς.
 
Top