Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Ακύρωση Πτήσης

Άκη, ο κανονισμός δεν είναι και τόσο σαφής! Μήν φωνάζεις! :D

Τελικά πήρα τηλέφωνο την Europe-Direct (το τηλέφωνο που υπάρχει στα φυλλάδια), πήρα και την ΥΠΑ και έμαθα οτι όντως δικαιούμαι την αποζημίωση.
Οπότε το προχωράω και θα σας ενημερώσω.

Ευχαριστώ πολύ
 
Akis":165emgj2 said:
Οι εταιρίες που χρησιμοποιούν eMail για την πρώτη επαφή με τον επιβάτη δεν στέλνουν απλά ένα email. Σε αυτήν την περίπτωση μέσα στο eMail υπάρχει ένα link επιβεβαιώσεις το οποιο πρέπει να κλικαρεις αν αποδέχεσαι την αλλαγή. Οπότε και η εταιρία έχει μια απόδειξη στα χερια της ότι ενημέρωσε τον επιβάτη!


Πάντως εμένα η πρώτη επαφή απο την ΟΑ έγινε με email (το τηλέφωνο που είχα δηλώσει ήταν το κινητό μου και δεν είχα καμία κλήση), και στο email δεν υπήρχε κάτι για να επιβεβαιώσω.
Οπότε μετά τους πήρα εγώ τηλέφωνο.
 
Re: Ακύρωση Πτήσης

skous":1fqx565o said:
Άκη, ο κανονισμός δεν είναι και τόσο σαφής! Μήν φωνάζεις! :D

Τελικά πήρα τηλέφωνο την Europe-Direct (το τηλέφωνο που υπάρχει στα φυλλάδια), πήρα και την ΥΠΑ και έμαθα οτι όντως δικαιούμαι την αποζημίωση.
Οπότε το προχωράω και θα σας ενημερώσω.
Από την στιγμή που η ΥΠΑ αλλά και η Europe-Direct σου είπαν τα ίδια που βλέπεις το πρόβλημα και γράφεις "ο κανονισμός δεν είναι και τόσο σαφής". Αντιθέτως πιστεύω ότι ο Κανονισμός είναι πολύ σαφής!

Όπως και να έχει ελπίζω να μας κρατήσεις ενήμερους σχετικά με την έκβαση της υπόθεσης (η οποία λογικά μόνο θετική μπορεί να είναι). :great:

skous":1fqx565o said:
Πάντως εμένα η πρώτη επαφή απο την ΟΑ έγινε με email (το τηλέφωνο που είχα δηλώσει ήταν το κινητό μου και δεν είχα καμία κλήση), και στο email δεν υπήρχε κάτι για να επιβεβαιώσω.
Σόρρυ τότε, δεν γνώριζα ότι υπάρχουν και εταιρίες που το κάνουν έτσι.
Ως τώρα η εμπειρία μου με άλλες εταιρίες ήταν αυτή που έγραψα παραπάνω. Σόρρυ και πάλι.
 
Re: Ακύρωση Πτήσης

Akis":11ao94dq said:
skous":11ao94dq said:
Πάντως εμένα η πρώτη επαφή απο την ΟΑ έγινε με email (το τηλέφωνο που είχα δηλώσει ήταν το κινητό μου και δεν είχα καμία κλήση), και στο email δεν υπήρχε κάτι για να επιβεβαιώσω.
Σόρρυ τότε, δεν γνώριζα ότι υπάρχουν και εταιρίες που το κάνουν έτσι.
Ως τώρα η εμπειρία μου με άλλες εταιρίες ήταν αυτή που έγραψα παραπάνω. Σόρρυ και πάλι.

Δεν υπάρχει λόγος για συγνώμη, απλά είπα την εμπειρία μου.
Ίσως είναι ακόμα ένα στραβό της ΟΑ και αυτό.
 
Re: Επιστροφη φορων?

shadow":33nxtwu6 said:
Καλημερα,διαβασα καπου στο φορουμ οτι μπορεις να ζητησεις επιστροφη των φορων για πτησεις που πληρωσες αλλα δεν πραγματοποιηθηκαν.
Ισχυει?
Ειχα κλεισει 3 εισιτηρια για Αθηνα-Κρακοβια,Κρακοβια-Παρισι και την αντιστροφη επιστροφη,με skyeurope,αλλα τελικα δεν πραγματοποιηθηκε.
Δεν ζητησα τιποτα απο τη skyeurope,μπορω να ζητησω τωρα κατι?
Εχουν περασει αρκετοι μηνες,αν ναι γνωριζει κανεις τη διαδικασια?
Απ'οσον ξέρω αν αποφασίσεις να ακυρώσεις το εισιτήριο και να μην πετάξεις, μπορείς να πάρεις πισω τους φόρους μόνο. Αυτό γίνεται σε ναύλους που δεν μπορείς να αλλάξεις (συνήθως τους φτηνούς) ή αν το ακυρώσεις τελευταία στιγμή. Αν η πτήση δεν γίνει απο υπαιτιότητα της εταιρείας, παίρνεις αποζημίωση.
 
Αν έχουμε κλείσει εισητήριο το οποίο ΔΕΝ επιδέχεται αλλαγές και η εταιρεία (περίπου 2 μήνες πριν) αλλάξει την ώρα αναχώρησης κατά 10 λεπτά (νωρίτερα), μπορούμε να ζητήσουμε να μας βάλει σε πτήση της η οποία αναχωρεί αρκετές ώρες νωρίτερα;
 
Να μην ξεχνούμε πως παρα τους οποιους δικους της κανονισμους που μπορεί να επικαλείται η κάθε εταιρεία, ισχύουν πάντα οι γενικότερες αρχες του δικαίου που αφορουν τις συναλλαγες και τα δικαιώματα των συναλλασσομένων με βαση την καλή πίστη, την ασφάλεια των συναλλαγων και τα χρηστα ήθη. Το θέμα είναι αν σε περίπτωση που αδικούμαστε έχουμε τον χρόνο, τη διάθεση και τα χρήματα να διεκδικίσουμε το δίκαιο μας.
 
Re:

fotis":1m3zbsa0 said:
Αν έχουμε κλείσει εισητήριο το οποίο ΔΕΝ επιδέχεται αλλαγές και η εταιρεία (περίπου 2 μήνες πριν) αλλάξει την ώρα αναχώρησης κατά 10 λεπτά (νωρίτερα), μπορούμε να ζητήσουμε να μας βάλει σε πτήση της η οποία αναχωρεί αρκετές ώρες νωρίτερα;
Μπορείς να κάνεις μια προσπάθεια αλλά δεν είναι υποχρεωμένη να σε βάλουν στην πτήση που ζητάς.
 
Μέχρι και 2 ώρες δεν θεωρείται καθυστέρηση και έχει δικαίωμα κάθε εταιρία να κάνει τέτοιου είδους αλλαγές στο πρόγραμμά τους
 
Re: Επιστροφη φορων?

Μπορείς μέχρι 1 χρόνο να ζητήσεις την επιστροφή των φόρων από ταξίδι που δεν πραγματοποιήθηκε, είτε με δική σου θέληση είτε από λόγο της αεροπορικής εταιρίας, αρκεί να μην απαγορεύεται από τα ψηλά γράμματα του ναύλου του εισιτηρίου.
Επίσης προσοχή, μερικές εταιρίες για πωλήσεις εισιτηρίων μέσω Internet, δεν επιστρέφουν καθόλου χρήματα (ούτε φόρους) και το αναφέρουν ρητά στα site τους.
GP707":n8n7txy4 said:
shadow":n8n7txy4 said:
Καλημερα,διαβασα καπου στο φορουμ οτι μπορεις να ζητησεις επιστροφη των φορων για πτησεις που πληρωσες αλλα δεν πραγματοποιηθηκαν.
Ισχυει?
Ειχα κλεισει 3 εισιτηρια για Αθηνα-Κρακοβια,Κρακοβια-Παρισι και την αντιστροφη επιστροφη,με skyeurope,αλλα τελικα δεν πραγματοποιηθηκε.
Δεν ζητησα τιποτα απο τη skyeurope,μπορω να ζητησω τωρα κατι?
Εχουν περασει αρκετοι μηνες,αν ναι γνωριζει κανεις τη διαδικασια?
Απ'οσον ξέρω αν αποφασίσεις να ακυρώσεις το εισιτήριο και να μην πετάξεις, μπορείς να πάρεις πισω τους φόρους μόνο. Αυτό γίνεται σε ναύλους που δεν μπορείς να αλλάξεις (συνήθως τους φτηνούς) ή αν το ακυρώσεις τελευταία στιγμή. Αν η πτήση δεν γίνει απο υπαιτιότητα της εταιρείας, παίρνεις αποζημίωση.
 
Top