Τρεις συγγενείς μου μη κατοικοι αθηνων επρόκειτο να πεταξουν με Sky express για Κάλυμνο την Tρίτη 6 Αυγούστου αλλά οταν εφτασαν στο γκισε τους είπαν οτι θα πεταξουν την επομενη μερα γιατι η πτήση δεν θα εκτελούνταν λόγω ανέμων στο αεροδρομιο της Καλύμνου. Η εταιρεια τους μετεφερε στο ξενοδοχειο και τους προσφερε δυο γευματα και διανυκτερευση. Την επομένη πέταξαν κανονικά.
Δικαιουνται την αποζημιωση των 250 ευρω λογω καθυστερημενης αφιξης ανω των 24 ωρων ή η κακοκαιρια ειναι exceptional circumstances και δεν υπάρχει υποχρέωση αποζημίωσης? Η κακοκαιρια σημαινει notam Και κλειστο αεροδρόμιο ή ειναι στην κρίση της εταιρείας οτι ο καιρος δεν ειναι καλος/αρα ασφαλης για να γινει η πτήση?
Δικαιουνται την αποζημιωση των 250 ευρω λογω καθυστερημενης αφιξης ανω των 24 ωρων ή η κακοκαιρια ειναι exceptional circumstances και δεν υπάρχει υποχρέωση αποζημίωσης? Η κακοκαιρια σημαινει notam Και κλειστο αεροδρόμιο ή ειναι στην κρίση της εταιρείας οτι ο καιρος δεν ειναι καλος/αρα ασφαλης για να γινει η πτήση?