διακρισεις στα ιπτάμενα πληρώματα

  • Thread starter Thread starter DLTKIR
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
πιστευω το σημαντικοτερο ειναι η φιλικοτητα, ο επαγγελματισμος και η σωστη εξυπηρετηση του πελατη.

ανεξαιρετου σεξουαλικων προτιμησεων ή φυλλου.

υγ.οσον αφορα τον αποκλεισμο των αντρων, απο τη στιγμη που υπαρχουν γυναικες επιβατιδες θα ηταν κατι παραπανω απο επιθυμητο το αεροπλανο να διαθετει και φροντιστες.. :mrgreen: :banana: 8)
 
Δηλαδή,Κυρίες,Κύριοι και αγαπημένα μου Παιδιά,όσοι εργάζονται στην Ολυμπιακή είναι ανίκανοι και ανάξιοι για αυτό;Έπίσης,θα ήθελα να διαβάσω επιτέλους κάποια πιο συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής προσωπικου:Όχι τι δε πρέπει να είναι κάποιος αλλά τι πρέπει να είναι.Όπως,περίπου,έκανε ο προηγούμενος συνομιλητής.Να ζητήσω επίσης να διευκρινήσουν ορισμένοι ειδήμονες τη διαδικασία προσλήψεων στη "παλιά" Ολυμπιακή,τη καλή.Πως προσλαμβάνονταν λοιπόν τα μέλη πληρώματος τα τελευταία χρόνια;
Υ.Γ.:Samorc,το βασικότερο είναι να έχει κάποιος τη ψυχραιμία να ανταπεξέλθει σε διαδικασίες έκτακτης ανάγκης και οπωσδήποτε η εξωτερική εμφάνιση να εμπνέει ηρεμία και αίσθημα ασφάλειας.
DLTKIR,ναι.Υπήρξαν τεστ και συνεντεύξεις και συστάσεις στη διαδικασία προσλήψεων.Ναι,συμμετείχαν εκπρόσωποι του τμήματος προσωπικού με συγκεκριμένο σχέδιο.Ναι,η Ι/Σ που πήγε απο την Α3 στην ΟΑ είχε αξιολογηθεί σε προηγούμενη διαδικασία για την εκεί πρόσληψή της αλλά και κατά τη διάρκεια της εργασίας της.Ναι,κάποιοι γράφουν όσα γράφουν γιατί απλά δε προσλήφθηκαν στην Ολυμπιακή.Μήπως όμως θα έπρεπε να αναρωτηθούν αν είχαν κάνει οι ίδιοι κάποια λανθασμένη αξιολόγηση;Χρειάζεται θάρρος όμως για να κάνεις κάτι τέτοιο.Πολύ ευκολότερο είναι να χρεώνεις το "φταίξιμο" αλλού.
 
Το οτι φιλε μου αλεξ96 υπηρξε αναξιοκρατια στο θεμα προσληψεων οσο αφορα στην ολυμπικ αιρ δεν σου λεει τιποτα???
Το οτι ετσι τυχαια Διευθυντρια Θαλαμου Επιβατων απο την Α3 πηγε στην ΝΟΑ και εφερε μαζι της οτι σκαρτο ειχε η Αιγαιου σεν σου λεει τιποτα???
Το οτι πεφτουνε αναφορες και επικρατει μια τρομοκρατια στα πληρωματα καθως και ρουφιανιες δεν σου λεει τιποτα????
Το οτι υπηρχανε αξιολογοι κυβερνητες πανω απο 10000 ωρες πτησεις και δεν τους πηρανε δεν σου λεει τιποτα???
Το οτι στην διαδικασια της συνεντευξης πληρωματων καμπινας ο καθενας υπεγραφε δικια του ατομικη συμβαση εργασιας δεν σου λεει τιποτα?Εδω θα μου πεις οτι ιδιωτης ειναι και καλα κανει οτι θελει και εγω μαζι σου αλλα ατομα με 10 και 5 χρονια σε αεροπορικη εταιρια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ να μην τους βγαλουνε προισταμενους επειδη βαλανε κοριτσακια της Α3 δεν ειναι λιγο αδικια με ενα χρονο προυπηρεσια?
Και μιας που αναφερεσε για Ιπταμενους Φροντιστες : εσυ που σαν επιβατης και οπως αρκετοι φιλοι απο εδω μεσα σας αρεσει να βλεπετε αυτα τα κοριτσακια για την εμφανιση τους λες και ειμαστε σε καποια επειδιξη μοδας.Οταν σε καποιο πραγματικο emergency ερθει η ωρα τοτε θελω να σε δω εσενα και ολους τους υπολοιπους πως θα ανταπεξελθεις/ετε σε μια κατασταση που δεν ξερουν τι τους γινετε.Καλο ΠΑΝΤΑ ειναι να υπαρχουν ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ σε μια πτηση για πολλους λογους αλλα βεβαια στην Ελλαδα αντι να παμε μπροστα παμε πισω και μην νομιζεις οτι ολοι ειναι επαγγελματιες αλλα ας αφησουνε επιτελους αυτην την νοοτροπια του μεσαιωνα στο παρελθον και ας προσγειωθουνε στο παρον
Δικος σας
Και οσον αφορα το θεμα διαδικασιας προσληψης θα σου στειλω ενα λινκ να δεις τι ζητανε σε ευρωπαικες εταιριες και τι στην Ελλαδα.Ας ειναι δυο αεροπορικες εταιρες που δεν εχουν προβλημα στην διακρηση πληρωματων καμπινας Ηελλας Τζετ και Χελλενικ Ιμπεριαλ
 
Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Συμφωνώ στο οτι "ιδιώτης είναι οτι θέλει κάνει", και ακριβώς επειδή είναι ιδιώτης, αυτό που τον νοιάζει είναι η ασφάλεια. Το προσωπικό, όπως και να μπει, είτε με γνωρισμίες, είτε με βύσμα, είτε λόγο εμφάνισης, είτε οτιδήποτε, μπαίνει, εκπαιεύεται, μαζεύει εμπειρία, και αν δεν μπορεί σταματάει (οπότε χαμένη είναι η αεροπορική που πρέπει να πάρει καινούριο άτομο). Αν δεν σταματήσει τότε η επιλογή προφανώς ήταν σωστή.
Σε περίπτωση ανάγκης που λες, το άγχος και η απώλεια καθαρής σκέψης είναι καθαρά θέμα της στιγμής, και του προσώπου. Μπορεί ο έμπειρος 35-40άρης και 35-40άρα για παράδειγμα, τη μια μέα να είναι 100% συνεπής, ξεκάθαροι στη σκέψη, και να ανταπεξέλθουν κανονικά σε μια κατάσταση ανάγκης. Τα ίδια άτομα, υπό προυποθέσεις μπορεί να αντιδράσουν τελείως διαφορετικά, για παράδειγμα αν μόλις έχου γίνει γονείς, και περάσουν άλλες 50.000 σκέψεις από το μυαλό τους για πιθανή κατάληξη του συμβάντος.

Δεύτερον, κανείς δεν γενήθηκε έμπειρος. Ο οποιοσδήποτε, κάποτε μπήκε στην εταιρία, ΧΩΡΙΣ προυπηρεσία. Το να θεωρείς οτι εσύ ήσουν καλύτερος όταν μπήκες από τον οποιοδήποτε μπαίνει τώρα, είναι και αυτό μια διάκριση. Όλοι είχαν την πρώτη τους πτήση, το πρώτο άγχος κτλ κτλ. Η ψυχραιμία έρχεται σιγά σιγά.

Η αναξιοκρατεία στην Ελλάδα υπάρχει παντού, δυστυχώς, αλλά μας νοιάζει μόνο οταν αφορά τον εαυτό μας. Και εγώ έχω χάσει δουλειές από συνεντεύξεις για λόγους πέρα των γνώσεών μου, όπως πχ άνεση στην επικοινωνία, "αέρα", εμφάνιση, κτλ κτλ. Φυσικά και ενιώθα άσχημα, και καταλαβαίνω απόλυτα πως νιώθει ο καθένας που με προυπηρεσία, χάνει τη θέση από κάποιον πιο άπειρο, ή κατά την άποψη μας λιγότερο ικανό. Όμως στην τελική το λόγο τον έχει αυτός που προσλαμβάνει, και αν θέλει να πάρει όλους τους γνωστούς του, δεν μας πέφτει λόγος. Όσο για την κυρία από την Α3, που πήρε μαζί της και τα "κορίτσια της", ε λογικό δεν είναι? με αυτές έχει δουλέψει, αυτές ξέρει, αυτές εμπιστέυεται, είναι χάσιμο χρόνου και ρίσκο, για μια νέα εταιρία, να ξεκινήσουν από το μηδέν. Έτσι και αλλιώς, το δίκτυο διευρύνεται, και προφανώς θα χρειαστούν επιπλέον άτομα.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, its a jungle out there!

Καλή επιτυχία πάντως στη συνέχεια, αν δεν δουλεύεις κάπου.
 
Δεν είπα ποτέ οτι είμαι υπέρ των διακρίσεων ανάμεσα σε αγόρια και κορίτσια.Αντιθέτως,είμαι υπέρ της "αναλογικής εκπροσώπησης" .Η συγκεκριμένη διευθύντρια επίσης πήγε στην Αεροπορία Αιγαίου,με πολλά χρόνια υπηρεσίας,απο την Ολυμπιακή.Το κλίμα τρομοκρατίας που επικαλείσαι μπορείς να το αποδείξεις με γεγονότα;Την αναξιοκρατία μπορείς να την αποδείξεις ή απλά την επικαλείσαι;Η αναλογία ανδρών-γυναικών είναι κάτι που αποδεικνύεται.Όλα τα άλλα;Οι άλλες εταιρείες που εσύ επικαλείσαι (Imperial,HellasJet) είναι,κατά τα άλλα, αξιόλογα παραδείγματα σε οτι αφορά τις προσλήψεις προσωπικού;Μήπως κατά καιρούς τους αφαιρείται η άδεια πτητικής εκμετάλλευσης για πολύ σοβαρούς λόγους;
Και,επιτέλους,ας απαντήσει κάποιος:Πως γίνονταν οι προσλήψεις τα τελευταία χρόνια στην ΟΑ;
AngelAviaton,διευκρινίζεις,σε παρακαλώ,με τι διαφωνείς γιατί νομίζω οτι γράφαμε ταυτόχρονα;
 
φιλε Αλεξ96 θυμισου τι εγραψες "
Πάντως σίγουρα για μερικούς ισχύει:"Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια".Ήθελα να ρωτήσω μερικούς "φιλελεύθερους ειδήμονες" για το αν θα πρέπει να προσλαμβάνονται ως ιπτάμενοι φροντιστές ή συνοδοι άνθρωποι των οποίων η συμπεριφορά (τρόπος ομιλίας,κινήσεις χεριών κλπ) υποδεικνύει ομοφυλοφυλικές σεξουαλικές προτιμήσεις.και το ρωτάω πολύ σοβαρά"

Επειδη δεν εισαι εντος του αεροπορικου χωρου με ολο τον σεβασμο δεν προκειται να πω σε εναν ξενο πωτε για το τι λεγεται και γινεται εντος της Ολυμπικ Αιρ Η καποιας αλλης αεροπορικης εταιριας
Απλα το να δεις πως γινονται πρσληψεις εαν εχεις χρονο δοκιμασε να μπεις σε ισιτιοσελιδα της Etihad,Emirates,Air Canada,Alitalia klp στο τμημα carreers
Η παλια ΟΑ εκτελουσε διαδικασια εκαπαιδευσης συμφωνα με την διαδικασια της ευρωπαικης ενωσης περι αεροπορικων εταιρiων
Οι προσληψεις γινοντουσαν αναλογα με τις αναγκες του πτητικου της προγραμματος και ζητουσανε μια ξενη γλωσσα +μια δευτερη θα ηταν προσων , να εχει τελειωσει λυκειο,
ανωτατη βαθμιδα θα ηταν ενα +,καλπ.Τωρα υψος βαρος δεν θυμαμαι αλλα τουλαχιστον περνανε και φροντιστες.
Το οτι η Hellas Jet της αφαιρεσανε την αδεια πτητικης εκμεταλευσης ειναι μεν σοβαρο αλλα δεν μπορεις να μαθεις πωτε το τι εγινε εαν δεν εισαι απο μεσα αλλα δεν σημαινει πως
αν πεταξω μαζι της δεν θα παω μονο και μονο για αυτο τον λογο
 
καλησπέρα
Διαβάζω όσα λέγονται για διακρίσεις στην νΟΑ και την Α3.Προσωπικά σχεδόν σε κάθε πτήση μου με την Α3 υπάρχει και ένας άνδρας στο πλήρωμα καμπίνας.και έχω κάνει αρκετές.
Μήπως υπερβάλουμε λιγάκι;
 
Φίλε SX-Petros,το τι γνωρίζω και αν εργάζομαι στα αεροπορικά πως το συμπεραίνεις;Ειλικρινά,απορώ!
Απορώ επίσης και με την επίκληση πως δε θα δημοσιοποιήσεις τα απόρρητα μυστικά των αεροπορικών εταιρειών (το ύφος είναι για να ευθυμήσουμε και όχι για ειρωνεία) όταν ήδη έχεις γράψει για αναξιοκρατία,αναφορές,τρομοκρατία,άχρηστες υπαλλήλους απο την Α3 στην ΟΑ κλπ.Δε θέλω να εξελιχθεί η συζήτηση σε προσωπική αντιπαράθεση επιχειρημάτων εκτός θεματολογίας.Τα δεδομένα παγκοσμίως όμως είναι τα εξής:α)Περισσότερες (συντριπτικά) γυναίκες κάνουν τη δουλειά αυτή.β)Υπάρχουν τοπικές ιδιαιτερότητες.Π.χ.:Η Royal Jordanian θα προσλάμβανε ομοφυλόφυλο Ι/Φ;γ)Πιθανόν να έπρεπε να προσληφθούν περισσότεροι άνδρες στην ΟΑ.Ξαναρωτάω όμως:Ποιά είναι τα κριτήρια για τη καταλληλότητα ενός μέλους πληρώματος;Και επίσης,πως γίνοταν τα τελευταία χρόνια οι προσλήψεις στην ΟΑ;Αν δε μπορούμε να απαντήσουμε με ακρίβεια πως μπορούμε να κρίνουμε με τόση ευκολία;Επειδή ξέρω πολύ καλά λοιπόν πως αυτές γίνοταν,να θυμήσω οτι ενώ προέβλεπε η προκήρυξη εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψήφιους,προσλαμβάνοταν τέκνα υπαλλήλων χωρίς αυτή τη προϋπόθεση;Να θυμήσω οτι δε τηρούταν το όριο ύψους;Να θυμήσω οτι κάποιοι ανέμεναν στο τηλέφωνο για το πότε θα τους ξανακαλούσαν να υπογράψουν νέα χμηνη σύμβαση;Να θυμήσω οτι τα αγόρια δούλευαν πάντα 2R και μόλις τους έβλεπαν οι κυβερνήτες στα ATR δυσανασχετούσαν γιατί δεν έβλεπαν γάμπα;Μήπως υπήρχε καλό CRM;Μήπως οι εκπαιδεύσεις και οι επανεκπαιδεύσεις ήταν καλές ή καλύτερες απο οτι τώρα;Η προχειρότητα κσι η βιασύνη να τελειώσουν γρήγορα όπως και η έλλειψη διαθέσιμων μέσων ήταν ο κανόνας.Λοιπόν,καλά τα προσωπικά κριτήρια,καλύτερη όμως είναι η αντικειμενική κρίση όσο και αν στεναχωρεί μερικούς.Τα αεροπλάνα πετουσαν σχεδόν άδεια.Τώρα,έχουν μεγαλύτερες πληρότητες και χωρίς το κράτος να τροφοδοτεί μια προβληματικότατη επιχείρηση.
Υ.Γ.:Θα ήθελες καλύτερα να μιλήσουμε για τη διάκριση στο προγραμματισμό πτήσεων ανάμεσα σε παλιούς-μόνιμους και σε συμβασιούχους στη παλιά,καλή ΟΑ;Η΄μήπως για τα μισθολογικά;Διόρθωσέ με αν σφάλλω.
 
Αρα εφοσον λες οτι δουλεψες στην ΟΑ η εχεις περασει καποια συμβαση τοτε γιατι ζητας συνεχεια ποια ειναι τα κριτηρια επιλογης των Ιπταμενων Φροντιστων.
Οσο λες οτι υπηρχαν Κ1 οτι δεν ηθελαν φροντιστες το ξερω αρκετα καλα αλλα εφοσον δεν τους ενοχλουσες δεν σε ενοχλουσαν και αυτοι.
Εαν δουλεψες ως προσωπικο στην ΟΑ τοτε θα ηξερες οτι υπηρχαν ατομα που προτιμουσαν ιδιο φυλο.Τοτε λοιπον γιατι δεν ελεγες τιποτα?
Μετα χαρας να συνεχισουμε αυτην τη συζητηση σε προσωπικο επιπεδο δεν εχω προβλημα αλλα φιλε μου το τι γραφεις το διαβαζει και αλλος κοσμος οποτε κρινε και σε κρινω :D
Και οσο για τον προγραμματισμο υπηρχε εφοσν λες οτι ειχες προβλημα στα δρομολογια Διευθυντης Επιχειρησιακου Προγραμματος -Διευθυντρια Τομεα Πληρωματων και Σωματειο
Σταματαω την συζητηση μαζι σου και αν θελεις να μαθεις για τα κριτηρια τοτε λοιπον μην ζητας απο τον υπολοιπο κοσμο τι θελανε οι παλιες ΟΑ εφοσον τα ηξερες
Καλο σου βραδι και ελπιζω να βρεις μια πραγματικη δουλεια που να αγαπησεις οσο την αγαπησα και εγω
 
Ναι,το σίγουρο είναι οτι κρίνονται τα γραφόμενα μας.
Ωστόσο,πρός αποφυγή παρανοήσεων απο τους υπόλοιπους συμμετέχοντες επαναλαμβάνω οτι σε σχέση με τους ομοφυλόφυλους/ες δεν εκφράζω καμμία αρνητική κρίση για το χαρακτηριστικό αυτό (και όχι ιδιαιτερότητα όπως την αποκαλούν διάφοροι κατά τα άλλα προοδευτικοί).
Αν θεωρείς λοιπόν οτι η αξιολόγηση και η διαδικασία προσλήψεων ήταν καλύτερη στη "παλιά" ΟΑ,τι να πω;Σεβαστή είναι η αποψή σου όσο στηρίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια τα οποία όμως δεν έχω ακόμα αντιληφθεί (εκτός απο το φύλο).
Κατά τα άλλα,οι συνομιλητές ας αποφανθούν :thx:
Υ.Γ.1:Είμαι σε θέση να γνωρίζω λεπτομερώς τι συνέβαινε στη "παλιά" ΟΑ,στη "νεα" ΟΑ,στην Aegean και σε αρκετές ακόμα εταιρείες.Για αυτό να είσαι βέβαιος.
Υ.Γ.2:Διευθυντής Επιχειρησιακού Ελέγχου;Σωματείο;Διευθύντρια Τομέα Πληρωμάτων;Ας μιλήσει κάποιος άλλος για αυτά.Ευτυχώς αποτελούν παρελθόν.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top