Delta στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Άντε και από Καλιφόρνια το 2025! Λος Άντζελες ή Σαν Φραν 3 φορές την εβδομάδα και τι στον κόσμο!
 
Άντε και από Καλιφόρνια το 2025! Λος Άντζελες ή Σαν Φραν 3 φορές την εβδομάδα και τι στον κόσμο!
Μακάρι..... αλλά λίγο απίθανο για τη Delta, δεδομένου οτι από το LAX πετάει προς Ευρώπη μόνο Λονδίνο και Παρίσι, ενώ στο SFO δεν έχει καν hub...
Aπό Δυτική Ακτή για Ευρώπη προωθεί επιβάτες κυρίως μέσω Atlanta, και δευτερευόντως Detroit και Minneapolis/SP.

Εξαιρετικά πιο πιθανό να κάνει τέτοια κίνηση η United από SFO όπου έχει ήδη ανεπτυγμένο υπερατλαντικό δίκτυο (AMS, CDG, FCO, FRA, LHR, MUC, ZRH και TLV) ενώ δεν έχει τεράστιο hub στο κέντρο της Αμερικής.
 
Δεν έχει η United? Παρακαλώ την προσοχή σας στο Σικάγο, το οποίο ακόμα είναι άξιο απορίας που δεν έχει τακτική πτήση η United.
 
Με καθημερινή πτήση από AA να βάλει και η United; Κάποια αεροσκάφη έχουν αναλάβει πτήσεις εντός US ότι και να προκύψει καλοδεχούμενο. Και το LAX και το SFO και το MIA δεν μας χαλάνε καθόλου ;)
 
  • Like
Reactions: SGM
Και εγώ θεωρώ πως το Σίκαγο θα το δούμε σύντομα από την United ενώ την Delta δεν την βλέπω να προσθέτει καινούργιο προορισμό στην Αθήνα, ίσως θα μπορούσε το DTW όπου διατηρεί hub αλλά και πάλι όχι σύντομα. ΜΙΑ αν γίνει κίνηση θα γίνει μόνο από την American ενώ LAX άγνωστο...
 
Κατά τη γνώμη μου οι επόμενες πτήσεις από Αμερική που θα δούμε ίσως είναι οι εξής:
-UA από Σικάγο
-ΑΑ από Ντάλας (πιο δύσκολο αλλά όχι αδιανόητο, ξεκινάει τη Βαρκελώνη του χρόνου)
-DL από DTW (ακόμα πιο δύσκολο)
-UA από Σαν Φρανσίσκο (ακόμα πιο μακρινό)

Κι όλα αυτά αν συνεχιστεί η ανάπτυξη της αμερικανικής οικονομίας και η δύναμη του δολαρίου. Αλλιώς μάλλον θα χάσουμε πτήσεις.

Λος Άντζελες δεν παίζει. Καμία από τις 3 δεν έχει σημαντικό δίκτυο στην Ευρώπη πέρα από Λονδίνο και hubs συνεργατών.

Επίσης Μαϊάμι πολύ δύσκολο. Δεν είναι προτεραιότητα για την ΑΑ η Ευρώπη από κει, εκτός από προορισμούς με μεγάλη ζήτηση από Ευρώπη (οι Έλληνες δεν πάνε διακοπές στη Φλόριντα) ή για ανταποκρίσεις από/προς Λατινική Αμερική.
 
Θα συμφωνήσω με τον Α3ΑΤΗ όσο αφορά την Δέλτα. Δεν νομίζω να δούμε άλλο προορισμό και αν είναι κάποιος θα είναι το Ντιτρόιτ. Αλλά πολύ δύσκολο.

Από Αμερικαν ένα DFW είναι πιο πιθανό από MIA.

Η United θα έπρεπε να ξεκίνησε το Σικάγο φέτος που η Αμερικαν το ξεκίνησε αργότερα και το τελειώνει νωρίς. Του χρόνου θα πετάει και με μεγαλύτερο αεροσκάφος και περίοδο. Ίσως ένα Denver να δουλέψει με μικρή συχνότητα, όπως και το Houston.

Από όλα τα παραπάνω θα προτιμούσα να δω ένα DFW η ένα ΙΑΗ.

Η μόνη από τις τρεις που δεν έχει ανακοινώσει ακόμη summer 2024 transatlantic update νομίζω είναι η United.
 
Off topic αλλά τότε γιατί όχι δυτική ακτή με Aegean αφού οι 3 μεγάλες δεν θέλουν; Επίσης γιατί όχι Miami - Αθήνα; Η Φλόριντα έχει μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές κοινότητες στις ΗΠΑ.


Να μιλήσω και για Νότια Αμερική ( 100.000 στην Χιλή, περίπου 40.000 στο Σαο Πάολο και άλλοι τόσοι στην Αργεντινή ) ;
 
Η DL κατ' εμε έχει τελειώσει απο την άποψη νέων σημείων αναχώρησης για Αθήνα. Η μόνη πιθανότητα που δίνω είναι σε αύξηση συχνοτήτων και στα 3 δρομολόγια.
Εδω ακόμα και απο MSP / DTW / SLC που θα ήταν πιθανά σημεία αναχώρησης ούτε στην πχ Ρώμη δεν πάει. Τα κλασικά Άμστερνταμ, Φρανκφούρτη, Λονδίνο, Παρίσι και τέλος.
Όλοι θέλουμε απευθείας πτήσεις και για LAS αν γινόταν αλλά ας βλέπουμε την κατάσταση συνολικά.
 
Σύμφωνα με το αδελφό σαιτ η DL από JFK του χρόνου θα πετάει με μεγαλύτερα αεροσκάφη.

Delta Unveils Summer 2024 Routes
JFK-ATH: 1x 339; 1x 333 (up from 1x 333; 1x 763)
 
Last edited:
Top